چه ایرلاین های خارجی در کشور ما فعالیت می‌کنند؟ (بخش دوم)




 

فعالیت ایرلاین های خارجی در ایران

 

بلیط ارزان هواپیما سام سیر

 

چه ایرلاین های خارجی در کشور ما فعالیت می‌کنند؟ (بخش دوم)

 

خیلی از مسافران که قصد خرید بلیط هواپیما یا بلیط ارزان هواپیما برای مقصدهای خارجی را دارند به دلیل اینکه ایرلاین های ایرانی اجازه رفتن به یک سری از مقصدها را ندارند مجبور می‌شوند از ایرلاین های خارجی استفاده کنند.

 

در طی سال‌های اخیر به خاطر وجود تحریم‌ها فعالیت ایرلاین های خارجی در ایران کم شده است و حتی تعدادی از آن‌ها دفترهای خود را که برای خرید بلیط هواپیما توسط مسافران برپا شده بود، جمع کردند. همین موضوع باعث شده تا مسافرانی که قصد خرید بلیط خارجی دارند دچار سردرگمی ‌شوند.

 

بااین‌حال بازهم تعدادی از ایرلاین های خارجی هستند که به فعالیت خود در کشور ما ادامه می‌دهند که تعدادی از آن‌ها را در بخش قبلی به شما معرفی کردیم. در این بخش قصد داریم شما را با سایر این ایرلاین ها آشنا کنیم تا راحت تر بتوانید برای سفر خود برنامه‌ریزی کنید.

 

 

هواپیمایی ایر عربیا (Air Arabia Airline)

 

این شرکت هواپیمایی جزو ایرلاین های اماراتی است که پروازهایی با قیمت ارزان را ارائه می‌دهد و مسافران می‌توانند به‌راحتی از این ایرلاین بلیط ارزان هواپیما بگیرند. ایرلاین ایر عربیا بیشتر از 38 هواپیما دارد که تعدادی از آن‌ها مسافربری و تعدادی باربری هستند. دفتر مرکزی آن در شهر شارجه قرارگرفته است و فرودگاه اصلی آن نی فرودگاه بین‌المللی شارجه می‌باشد. این ایرلاین در فرودگاه های مشهد، شیراز، لار و امام خمینی تهران پرواز انجام می‌دهد.

 

 

قطر ایرویز (Qatar Airways)

 

مالکیت این شرکت هواپیمایی در اختیار دولت قطر است و در سال 2012 به عنوان ایرلاین سال دست پیدا کرد. قطر ایرلاینز یکی از معتبرترین ایرلاین های خاورمیانه است که مسافران می‌توانند بلیط هواپیما برای مقاصد مورد نظرشان را از آن تهیه کنند. این ایرلاین در ایران فعالیت دارد و در فرودگاه های شیراز، اصفهان، مشهد و امام خمینی تهران پرواز انجام می‌دهند.

 

 

عمان ایر (Oman Air)

 

جالب است بدانید که ایرلاین عمان ایر برنده‌ی جایزه بهترین هواپیمایی سال در سال 2011 است و ایرلاین ملی کشور عمان محسوب می‌شود. فرودگاه اصلی این ایرلاین فرودگاه بین‌المللی مسقط است و اولین ایرلاینی که در سال 2010 خدمات موبایل و اینترنت را در هواپیما ارائه کرد این شرکت بود. عمان ایر با ایران همکاری دارد و مسافران می‌توانند بلیط هواپیما یا بلیط ارزان هواپیما خود را از این شرکت هواپیمایی تهیه کنند. عمان ایر در دو فرودگاه ایران فعالیت می‌کند: امام خمینی تهران و شهید هاشمی نژاد مشهد

 

 

تاجیک ایر (Tajik Air)

 

 در سال 1923 شرکت هواپیمایی تاجیک ایر به عنوان یکی از زیرمجموعه های ایرفلوت تأسیس شد و هم اکنون ایرلاین ملی کشور تاجیکستان است. این ایرلاین که همکاری خود را با ایران حفظ کرده است در فرودگاه امام خمینی تهران پرواز انجام می‌دهد و دفتر مرکزی آن در شهر دوشنبه قرارگرفته است. مسافرانی که قصد خرید بلیط ارزان هواپیما یا بلیط هواپیما را دارند می‌توانند از این ایرلاین تهیه کنند.

 

 

هواپیمایی چین جنوبی (China Southern Airlines)

 

از نظر تعداد جابه‌جایی مسافران، ایرلاین چین جنوبی ششمین ایرلاین بزرگ جهان است و از نظر تعداد ناوگانی که دارد بزرگ‌ترین شرکت هواپیمایی در قاره آسیا محسوب می‌شود که مسافران می‌توانند بلیط هواپیما و حتی بلیط ارزان هواپیما از این شرکت تهیه کنند. فرودگاه های اصلی این ایرلاین فرودگاه بین‌المللی پکن، فرودگاه بین‌المللی چنگچینگ ییانگبی، فرودگاه بین‌المللی بایون گوآنگجو و فرودگاه بین‌المللی اورومچی دیووپو می‌باشد و دفتر مرکزی آن در شهر گوانگژو قرارگرفته است. هواپیمایی چین جنوبی در فرودگاه امام خمینی پروازهای خود را انجام می‌دهد.

 

 

هواپیمایی اتریشی (Austrian Airlines)

 

شرکت هواپیمایی اتریش که جزو شرکت هواپیمایی لوفت هانزا است، ایرلاین ملی کشور اتریش است و دفتر مرکزی آن در شهر اشوخات واقع شده است. این ایرلاین از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی پرواز دارد. مسافرانی که قصد سفر به مقصدهای خارجی را داشته باشند می‌توانند از این شرکت بلیط هواپیما یا بلیط ارزان هواپیما بخرند.

 

برای خرید بلیط هواپیما و کسب اطلاعات بیشتر به سایت سام سیر مراجعه کنید.

 

برای مشاهده چارترهای لحظه آخری سام سیر با تخفیف 8% بصورت انلاین، بر روی لینک بلیط هواپیما کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو