چه ایرلاین های خارجی در کشور ما فعالیت می‌کنند؟ (بخش چهارم)




 

فعالیت ایرلاین های خارجی در ایران

 

بلیط ارزان هواپیما سام سیر

 

چه ایرلاین های خارجی در کشور ما فعالیت می‌کنند؟ (بخش چهارم)

 

خیلی از مسافران که قصد خرید بلیط هواپیما و حتی بلیط ارزان هواپیما برای مقصدهای خارجی را دارند به دلیل اینکه ایرلاین های ایرانی اجازه رفتن به یک سری از مقصدها را ندارند مجبور می‌شوند از ایرلاین های خارجی استفاده کنند.در طی سال‌های اخیر به خاطر وجود تحریم‌ها فعالیت ایرلاین های خارجی در ایران کم شده است و حتی تعدادی از آن‌ها دفترهای خود را که برای خرید بلیط هواپیما توسط مسافران برپا شده بود، جمع کردند.

 

همین موضوع باعث شده تا مسافرانی که قصد سفر با پرواز خارجی دارند دچار سردرگمی‌ شوند. بااین‌حال بازهم تعدادی از ایرلاین های خارجی هستند که به فعالیت خود در کشور ما ادامه می‌دهند که تعدادی از آن‌ها را در سه بخش قبلی به شما معرفی کردیم. در بخش چهارم قصد داریم شما را با سایر این ایرلاین ها آشنا کنیم تا راحت تر بتوانید برای سفر خود برنامه‌ریزی کنید.

 

 

شرکت هواپیمایی بوراجت (Borajet Airlines)

 

شرکت هواپیمایی بوراجت جزو ایرلاین های خصوصی ترکیه است که پروازهای چارتری را ارائه می‌دهد و شما می‌توانید برای رفتن به یک سفر با پرواز خارجی از این ایرلاین بلیط ارزان هواپیما تهیه کنید. فرودگاه اصلی این ایرلاین فرودگاه صبیحه گوکچن که در شهر استانبول قرار دارد می‌باشد. شرکت هواپیمایی بوراجت دارای هفت فروند هواپیمای امبرائر E-190و شش فروند هواپیمای امبرائر 195 است. بوراجت فعالیت خود را در ایران حفظ کرده است و در فرودگاه های امام خمینی تهران، تبریز، مشهد، اصفهان و شیراز پرواز انجام می‌دهد.

 

 

شرکت هواپیمایی اطلس گلوبال (Atlasglobal)

 

ایرلاین اطلس گلوبال یا اطلس جت سابق یکی از پرطرفدارترین ایرلاین ها برای خرید بلیط ارزان هواپیما بین گردشگران ایرانی است. این شرکت هواپیمایی به خاطر کیفیت خدمت رسانی به مسافران توانست در مدت زمان کوتاهی به یک ایرلاین محبوب تبدیل شود. فرودگاه اصلی این ایرلاین فرودگاه استانبول است و دفتر مرکزی آن نیز در شهر استانبول قرار دارد. پروازخارجی اطلس گلوبال در ایران داخل فرودگاه امام خمینی تهران انجام می‌شود.

 

 

شرکت هواپیمایی اوکراین اینترنشنال (Ukraine International Airlines)

 

 بزرگ‌ترین ایرلاین کشور اوکراین، شرکت هواپیمایی اوکراین اینترنشنال می‌باشد که به نقاط مختلف جهان پرواز خارجی دارد. این ایرلاین در طول روز حدود 75 پرواز خارجی به نقاط مختلف اروپا، آسیا، آمریکا و خاورمیانه انجام می‌دهد و فرودگاه اصلی آن فرودگاه بین‌المللی بوریسپیل است. اوکراین اینترنشنال هم چنان در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی تهران فعالیت دارد.

 

 

هواپیمایی عراق (Iraqi Airways)

 

هواپیمایی ملی کشور عراق، عراق ایرویز است که قدیمی‌ترین خط هوایی در خاورمیانه می‌باشد. عراق ایرویز جزو اعضای AACO یا همان اتحادیه حمل‌ونقل هوایی عربی است. فعالیت این ایرلاینز در ایران در فرودگاه های شهید هاشمی نژاد مشهد و امام خمینی تهران است و مسافران می‌توانند از این شرکت بلیط ارزان هواپیما بخرند.

 

 

هواپیمایی کویت ایرویز (Kuwait Airways)

 

مهم‌ترین ایرلاین کشور کویت که دفتر مرکزی‌اش در فرودگاه بین‌المللی این کشور قرارگرفته است، شرکت هواپیمایی کویت ایرلاینز می‌باشد. پرواز خارجی این ایرلاین به مقاصد خاورمیانه، هند، اروپا، آسیای جنوب شرقی و امریکای شمالی می‌باشد و در فرودگاه شهید هاشمی نژاد و امام خمینی ایران نیز فعالیت می‌کند.

 

 

شرکت هواپیمایی لوفت‌هانزا (Lufthansa)

 

لوفت هانزا بزرگ‌ترین شرکت هواپیمایی دنیا از نظر درآمد است و هواپیمایی ملی کشور آلمان محسوب می‌شود. دفتر مرکزی این ایرلاین در شهر کلن قرارگرفته ایست و فرودگاه اصلی آن فرودگاه بین‌المللی فرانکفورت می‌باشد. بیشتر پروازهای این ایرلاین در فرودگاه فرانکفورت انجام می‌شود اما گاهی اوقات از فرودگاه های مونیخ و دوسلدورف هم پرواز خارجی انجام می‌دهد. لوفت هانزا در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی تهران فعالیت می‌کند.

 

 

هواپیمایی آلیتالیا (Alitalia)

 

شرکت هواپیمایی آلیتالیا در سال 1999 تأسیس شد و شروع به کار کرد. این شرکت که ایرلاین ملی کشور ایتالیا می‌باشد، بزرگ‌ترین ایرلاین این کشور نیز هست. فرودگاه اصلی این ایرلاین فرودگاه لئوناردو داوینچی رم است اما در فرودگاه میلان نیز فعالیت می‌کند. مسافران می‌توانند از این شرکت بلیط هواپیما یا بلیط ارزان هواپیما تهیه کنند و به سفر خارجی بروند. آلیتالیا در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی تهران نیز فعالیت دارد.

 

برای مشاهده چارترهای لحظه آخری سام سیر با تخفیف 8% بصورت انلاین، بر روی لینک پرواز خارجی کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو