آشنایی با کاخ لوشان مارسی در فرانسه




 

کاخ لوشان در فرانسه

 

بلیط هواپیما سام سیر

 

آشنایی با کاخ لوشان مارسی در فرانسه

 

مارسی یکی از قدیمیترین شهرهای فرانسه میباشد که در نزدیکی شهر پاریس قرار گرفته است. امکانات گردشگری و رفاهی در این منطقه به گونهای است که سالانه هزاران مسافر با تور فرانسه به این شهر میآیند و همگی از سفر خود رضایتمند هستند.

 

شهر مارسی شهری بندری بوده که توانسته لقب بزرگ‌ترین بندر در فرانسه را به خود اختصاص دهد و با داشتن جاذبههای گردشگری فراوان سالانه هزاران گردشگری را که با تور فرانسه و تهیه بلیط هواپیما به فرانسه سفر میکنند را به سوی خود بکشاند.

 

در مورد آب و هوای این منطقه به دلیل نزدیکی آن به دریای مدیترانه از آب و هوای مدیترانهای بهره میبرد و این بدین معناست که همواره آب و هوای این منطقه مطبوع و معتدل است. داشتن آب و هوایی مناسب و معتدل و همچنین وجود آثار و جاذبههای گردشگری طبیعی و تاریخی این شهر را به یک مقصد توریستی تبدیل کرده است که مسافران زیادی برای دیدن کردن از آن‌ها با تور فرانسه و خرید بلیط هواپیما خارجی به این منطقه سفر میکنند.

 

در مورد آب و هوا در فصلهای مختلف میتوان این‌گونه گفت که در بهار آب و هوا کمی از پائیز خشکتر است. در فصل تابستان نیز دمای هوا به گونهای میباشد که به ندرت به بالای 30 درجه سانتی گراد خواهد رسید و در کل این منطقه همان‌طور که گفته شد از آب و هوای مطلوبی برخوردار است که داشتن همین فاکتور به تنهایی میتواند دلیلی بر تهیه تور فرانسه و سفر با بلیط هواپیما به این شهر باشد.

 

علاوه بر داشتن هوایی معتدل این شهر دارای جاذبههای گردشگری بسیاری است که همه ساله گردشگران برای دیدن آن‌ها با تور فرانسه و خرید بلیط  هواپیماخارجی به این شهر سفر میکنند. در ادامه به معرفی برخی از این آثار گردشگری خواهیم پرداخت.

 

 

کاخ لوشان

 

از دلایلی که میتوان برای ساخت این بنا نام برد این است که این بنا را به منظور جشن گرفتن به مناسبت تأسیس کانال مارسی طراحی و ساختهاند . امروزه این بنا به یک جاذبه گردشگری تبدیل شده است که همه ساله گردشگران بسیاری با خرید بلیط هواپیما و بلیط هواپیما خارجی برای دیدن آن به مارسی سفر میکنند.

 

کانال مارسی همان آبراهی میباشد که آب را از رود دورانس به سمت شهر مارسی سرازیر میکند. طراحی و ساخت این بنا بسیار دشوار و زمانبر بوده است بطوریکه طراحان و سازندگان برای ساخت این بنا 30 سال وقت صرف کردند  و در پایان اثری را از خود برجای گذاشتند که گردشگرانی را از سراسر جهان مجبور به خرید بلیط هواپیما و بلیط هواپیما خارجی میکند تا به مارسی بیایند و در کنار دیدن کردن از دیگر آثار تاریخی این شهر از این بنای زیبا و هنرمندانه نیز دیدن به عمل آورند.

 

ساخت این بنای باشکوه و با عظمت در نهایت بعد گذشت مدتی طولانی در تاریخ 1869 به پایان رسید. امروزه موزه تاریخ طبیعی و هنرهای زیبایی نیز در این مکان قرار داده شده است که پارک لوشان در بخشی از این ناحیه قرار گرفته است. دیدنیها و جاذبههای موجود در این شهر به‌قدری زیاد است که اگر قصد سفر به کشوری خارجی را دارید حتماً با تهیه بلیط هواپیما و بلیط هواپیما خارجی به فرانسه سفر کنید و به شهر مارسی بروید و از نزدیک با جاذبههای موجود در این شهر دیدن کنید.

 

پارک لوشان در زمره باغهای مشهور و معروف در فرانسه به حساب میآید که در آن از چندین مجسمه و یک باغ فرانسوی برای زیبایی بیشتر استفاده شده است. برای دیدن تمام زیبایی موجود در این منطقه بهتر است شب برای بازدید آن اقدام به عمل آورید زیرا در طراحی آن از نور پردازیهایی استفاده شده است که تنها در شب هنگام قابل رویت میباشند.

 

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری فرانسه روی لینک تور فرانسه کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو