بهترین شهرها و دانشگاه‌های اسپانیا برای تحصیل (بخش سوم)




 

بهترین شهرها و دانشگاه‌های اسپانیا

 

 

بلیط داخلی سام سیر

 

 

آشنایی با بهترین شهرها و دانشگاه‌های اسپانیا برای تحصیل 

 

مادرید و بارسلونا دو شهر مطرح تور اسپانیا بوده و هم از نظر گردشگری و هم ادامه تحصیل از مقام بالایی در اسپانیا برخوردار هستند. بسیاری از افرادی که با خرید بلیط هواپیما قصد ادامه تحصیل در اسپانیا را دارند ممکن است پرواز خارجی به مقصد مادرید و یا بارسلونا، از جمله اولین انتخاب‌هایشان باشد. در واقع شرایط زندگی و تحصیل در این دو شهر محبوب اروپایی بسیار بالا است اما اگر بخواهیم هزینه‌های زندگی را برای دانشجویان حساب کنیم، شهرهای ارزان‌تری را هم در اسپانیا پیدا خواهیم کرد. هر چند که در مادرید و بارسلونا کیفیت زندگی بسیار بالاست اما از طرفی دیگر به عنوان شهرهایی گران، هزینه‌های زندگی و تحصیل در آن‌ها نیز بالا می‌باشد. اگر قصد دارید با تور اسپانیا به این کشور سفر کنید و یا قصد خرید بلیط هواپیما اسپانیا جهت ادامه تحصیل را دارید با ما همراه باشید تا با سایر شهرهای مهم این کشور برای تحصیل آشنا شوید.

 

 

شهر سویل

 

خریداران تور اسپانیا، سویل را پایتخت آندولسی دانسته و با خرید بلیط هواپیما از جاذبه‌های این شهر محبوب دیدن می‌کنند. یکی از دلایل محبوبیت این پرواز خارجی، وجود مجموعه قلعه‌های پیچیده اورنات آلکازار در سویل است. از دیگر جاذبه‌های تور اسپانیا در این شهر می‌توان به د پلازا دو اسپانیا، میدان قرن هجدهمی پلازا دو توروس دو لا مائسترانزا که صحنه‌ای برای مراسم گاوبازی است اشاره کرد. جاذبه گردشگری کلیسای جامع سویل که به سبک گوتیک ساخته‌شده است این شهر را به یکی از جذاب‌ترین شهرهای اسپانیا برای خرید بلیط هواپیما و تحصیل تبدیل کرده است. بسیاری از مسافران پرواز خارجی اسپانیا، سویل را به عنوان شهر فاضله و مرکز غنی فرهنگ اسپانیا که به خوبی حفظ‌شده است می‌شناسند.

 

علاوه بر این رقص فلامینگو نیز ریشه در شهر سویل دارد. با توجه به آنچه گفته شد سویل توانسته جایگاه خود را در میان بهترین شهرهای اسپانیا برای تحصیل حفظ کند. گردشگران تور اسپانیا بهتر است بدانند که هزینه در شهرهای سنتی مانند سویل به مراتب کمتر از شهرهای مدرنی مانند بارسلونا و مادرید خواهد بود. همین امر باعث شده است که این شهر مشخصات دوستانه و صمیمی بیشتری نسبت به مادرید و بارسلونا برای دانشجویان و محصلان داشته باشد. اگر با پرواز خارجی اسپانیا به سویل سفر کنید با شهری تاریخی روبه‌رو خواهید شد که در آشپزی خود از شیوه‌های قدیمی و سنتی استفاده می‌کند و تعداد کافه‌های آن به بیش از ۴۰۰۰ کافه می‌رسد. تعداد زیاد این کافه‌های شلوغ،‌ شهر سویل را در صدر تمامی شهرهای اروپایی قرار داده است.

 

همانطور که می‌دانید یکی از الزامات زندگی دانشجویی در اوقات فراغت، دور هم جمع شدن دوستان در کافه‌ها است. همچنین شهر سویل توانست در سال ۲۰۱۸ توسط فهرستی که توسط مجله لونلی پلانت تهیه شد، در میان برترین شهرهای دنیا برای سفر قرار بگیرد. اکثر افراد معتقدند که سویل این قرارگیری را مدیون خوراکی مشهور و جذابی به نام چوروس است که به عنوان شیرینی‌ای بسیار خوشمزه، هر گردشگری را وسوسه می‌کند.

 

 

سالامانکا

 

این شهر تاریخی در جنوب غربی اسپانیا واقع شده است. سالامانکا که به دوره سلتیک بر‌می‌گردد، یکی از تاریخی‌ترین و قدیمی‌ترین دانشگاه‌های اسپانیا را در خود جای داده است. بسیاری از دانشجویان ۱۸ تا ۳۵ ساله با خرید بلیط هواپیما، در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند. نزدیکی این شهر به مادرید یکی از مزیت‌های سالامانکا به حساب آمده و کار را برای بسیاری از مسافران پرواز خارجی اسپانیا آسان کرده است بطوریکه بسیاری از دانشجویان بین‌المللی مادرید، این شهر را به دلیل هزینه‌های پایین، برای زندگی و اقامت انتخاب کرده‌اند. دانشگاه این شهر که در قرن پانزدهم و شانزدهم به یکی از قطب‌های موفق تحصیلی تبدیل‌شده بود به سال‌های ۱۱۰۰ میلادی برمی‌گردد. همچنین از سال ۱۹۸۸، سالامانکا در میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است.

 

 برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری اسپانیا روی لینک تور اسپانیا کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو