برترین هتل‎های کیپ تاون آفریقای جنوبی(بخش سوم)




 

برترین هتل‎های آفریقای جنوبی

 

 


پرواز خارجی سام سیر

 

 

آشنایی با برترین هتل‎های کیپ تاون آفریقای جنوبی

 

 

کیپ تاون یکی از توریستیترین شهرهای آفریقای جنوبی میباشد که همه ساله گردشگران بسیاری برای دیدن کردن از جاذبههای گردشگری موجود در این شهر با تور آفریقای جنوبی به این منطقه سفر میکنند.

 

در این شهر هتلهای فراوانی برای اقامت گردشگران وجود دارد که مسافران میتوانند با توجه به شرایطشان هتلی را برای اقامت خود برگزینند. در ادامه به معرفی برخی از برترین هتلهای موجود در این شهر خواهیم پرداخت تا در صورتیکه با تور آفریقای جنوبی و خرید بلیط خارجی به این شهر سفر کردید با اطلاعات بیشتر بتوانید هتل مورد نظرتان را انتخاب کنید.

 

هتل 5 ستاره وان اند اونلی کیپ تاون

 

این هتل با داشتن بنایی لوکس و زیبا مانند الماسی در این شهر میدرخشد و عظمت و شکوهش چشم همگان را به خود خیره کرده است. در سال 2009 این هتل را طی یک مراسم باشکوه افتتاح کردند و از آن تاریخ این هتل فعالیت خود و ارائه خدمات به مسافرانی که با بلیط خارجی و بلیط داخلی به این شهر سفر کردهاند را آغاز کرده است.

 

در صورتیکه با تور آفریقای جنوبی به این شهر سفر کردید و این هتل را برای اقامت خود انتخاب کردید مطمئن باشید که تمامی خدمات لوکسی که برای آرامش و راحتی شما نیاز است این هتل برایتان فراهم کرده است.

 

علاوه بر خدمات باکیفیتی که توسط این هتل ارائه میشود موقعیت جعرافیایی آن نیز به گونهای است که مسافران به راحتی میتوانند به مرکز شهر دسترسی داشته باشند. یکی دیگر از مزایای این هتل که توسط بسیاری از مسافرانی که با تور آفریقای جنوبی و خرید بلیط خارجی به این شهر سفر میکنند مورد توجه میباشد منظره فوقالعاده این هتل میباشد که تلفیقی از دریا و کوه است.

 

این هتل بطور کلی دارای 131 اتاق است که بصورتی هنرمندانه تزئین شدهاند و برای زیبایی بیشتر در رنگ آمیزی این اتاقها از رنگهای متنوعی استفاده شده است تا مسافرانی که با بلیط داخلی و بلیط خارجی به این هتل میآیند احساس راحتی و لذت بیشتری داشته باشند و از سفر خود بیشترین لذت را ببرند.

 

در این هتل میهمانان برای رفع خستگی میتوانند از استخر روباز و امکانات ورزشی موجود در این هتل بهرهمند شوند.
 

 

هتل 5 ستاره تاج کیپ تاون

 

 

این هتل که برای ساخت آن از طراحی و معماری خاصی استفاده شده است در مرکز شهر کیپ تاون قرار گرفته است. برای رفتن به خیابان لانگ استریت از این هتل لازم است تنها مسافتی یک دقیقهای را بپمایید.

 

در اطراف این هتل بناهای تاریخی که مریوط به قرن 19 میباشد وجود دارد که در بین مسافرانی که با تور آفریقای جنوبی به این شهر سفر میکنند از محبوبیت زیادی برخوردار هستند.

 

در ساخت این هتل در کل 161 اتاق در نظر گرفته شده است که به شکلی کلاسیک تزیین شدهاند و برای ارائه خدمات به مسافرانی که با بلیط داخلی و بلیط خارجی به شهر سفر کرددهاند آماده میباشند.

 

در این هتل از خدماتی که به مسافران داده میشود میتوان به تلویزیون فلت، دی وی دی پلیر به همراه جدیدترین فیلمهای دنیا، سرویس حمام و دستشویی مجهز اشاره کرد. بسیاری از افرادی که از شهرهای دیگر با بلیط داخلی به این شهر میآیند این هتل را برای اقامت خود انتخاب میکنند.

 

این هتل برای مسافرانی که بلیط داخلی و خارجی به این منطقه آمدهاند باشگاه ورزشی مجهزی را ساخته است که به استخر، جکوزی و سونا مجهز است. همچنین در این هتل برای بازی کودکان نیز محوطهای جداگانه در نظر گرفته شده است که در آن استخری برای کودکان نیز وجود دارد.

 

رستوران موجود در این هتل بصورت 24 ساعته آماده پذیرایی از مسافران میباشد و مسافران میتوانند در هر ساعتی که تمایل دارند از خدمات رستوران این هتل بهرهمند شوند.

 

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری آفریقای جنوبی روی لینک تور آفریقای جنوبی کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو