برترین هتل‎های کیپ تاون آفریقای جنوبی (بخش چهارم)




 

برترین هتل‎های آفریقای جنوبی

 

 

 

بلیط هواپیما سام سیر

 

 

آشنایی با برترین هتل‎های کیپ تاون آفریقای جنوبی

 

 

کیپ تاون شهری گزدگشری در آفریقای جنوبی میباشد که همه ساله گردشگران بسیاری با تور آفریقای جنوبی به  این شهر سفر میکنند از این رو در بخش به معرفی برخی از برترین هتلهای موجود در این منطقه خواهیم پرداخت تا در صورتیکه با پرواز خارجی به شهر سفر کردید اطلاعاتی در مورد هتلهای موجود در این منطقه داشته باشید و در انتخاب محل مناسبی برای اقامتتان به مشکلی برنخورید.

 

هتل 4 ستاره کومودور

 

این هتل یکی از هتل‏های لوکس 4 ستارهای میباشد که در این شهر وجود دارد و برای ارائه خدمات به مسافرانی  که با تور آفریقای جنوبی به این منطقه سفر میکنند همواره آماده است.

 

این هتل در مجموع دارای 236 اتاق میباشد که تمامی این بخشها به شکلی خلاقانه و هنرمندانه طراحی و ساخته شدهاند در اختیار گردشگرانی که با پرواز داخلی و پرواز خارجی به این منطقه میآیند قرار داده شده است.

 

در این هتل از تجهیزات بسیار لوکس و مدرنی استفاده شده است که با وجود این تجهیزات میتوان این هتل را هم ردیف هتلهای 5 ستاره در این شهر قرار داد بااین تفاوت که گردشگرانی که با تور آفریقای جنوبی به این هتل میآیند نسبت به هتلهای 5ستاره هزینه کمتری را برای اقامت خود پرداخت خواهند کرد.

 

برای افزایش آرامش مسافران و احساس راحتی بیشتر نما بیرونی و اتاقها با رنگ آبی رنگ آمیزی شدهاند تا مسافران که با پرواز داخلی و پرواز خارجی به این هتل میآیند از بدو ورود احساس آرامش کنند تا لحظاتی لذت بخش را در این مکان سپری کنند.

 

در فضای بیرونی نیز باغی زیبا قرار گرفته است که با چند آب نما تزئین شده است و منظرهای زیبا را بوجود آوردهاند. اتاقهای این هتل به گونهای طراحی شدهاند که از تهویه مطبوعی برخوردار باشند. علاوهبر این امکانات و خدمات دیگری برای مسافرانی که با تور آفریقای جنوبی به این منطقه سفر میکنند در نظر گرفته شده است که برخی از آنها عبارتند از اینترنت، مینی بار، سرویس خوابهای بزرگ و راحت.

 

دراین هتل مجموعه ورزشی برای گردشگران و مسافران که با پرواز داخلی و پرواز خارجی برای اقامت به این هتل مراجعه کردهاند در نظر گرفته شده است که درای مرکز اسپا، سالن ماساژ و استخر روباز است که مکان مناسبی برای استراحت و آفتاب گرفتن میباشد.

 

هتل 4 ستاره کیپ تاون لژ

 

 

این هتل با قرار گرفتن در مرکز شهر توانسته مورد توجه بسیاری از گردشگران که با تور آفریقای جنوبی به این شهر سفر کردهاند قرار بگیرد. برای رنگآمیزی نمای بیرونی این هتل از رنگهای متنوع و خاص استفاده شده است.

 

طراحی و رنگآمیزی این بنا بهگونهای است که در میان ساختمان اطراف به خوبی قابل مشاهده است و خودنمایی می‌کند. بدلیل موقعیت مناسب جعرافیایی این هتل مسافرانی که با پرواز داخلی و خارجی این هتل را برای اقامت انتخاب کردهاند به اکثر نقاط شهر به آسانی دسترسی دارند.

 

برای رنگ کردن اتاقها در این هتل از رنگهای شاد و جذاب استفاده شده است و تزیین این اتاقها به گونهای انجام شده است که مسافران با دیدن آن هیجان زده میشوند.

 

برای لذت بردن مسافران که با پرواز داخلی و خارجی به این هتل آمدهاند از منظره بیرون پنجرههایی قدی در طراحی و ساخت این هتل استفاده شده است. این هتل با ارائه انواع خدمات رفاهی به مسافران سب شده تا گردشگران احساس آرامش بیشتری داشته باشند و از سفر خود لذت بیشتری ببرند.

 

این هتل از یک رستوران بهره میبرد که بدلیل طبخ کبابهای مخصوص و استیکهای بینظرش شهرت زیادی بدست آورده است بسیاری از ساکنین این شهر برای چشیدن طمع آنها به رستوران این هتل میآیند.

 

از دیگر امکاناتی که در این هتل در اختیار مسافران قرار داده میشود میتوان به استخر، اینترنت بی سیم و سالن ورزشی اشاره کرد.

 

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری آفریقای جنوبی روی لینک تور آفریقای جنوبی کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو