چگونه سفری ارزان به اسپانیا داشته باشیم؟ (بخش اول)




 

سفر ارزان به اسپانیا

 

بلیط هواپیما سام سیر

 

چگونه سفری ارزان به اسپانیا داشته باشیم؟

 

اسپانیا به عنوان کشوری پر از شور و هیجان می‌تواند مقصد مورد علاقه بسیاری از گردشگران باشد. جاذبه‌های گردشگری تاریخی و طبیعی این کشور بسیاری از افراد را به خرید تور اسپانیا و بلیط هواپیما این کشور ترغیب می‌کند. بسیاری از گردشگران برای شرکت در فستیوال‌ها و جشن‌های مختلفی که در این کشور برگزار می‌شود اقدام به خرید تور اسپانیا کرده و در کنار این جشن‌ها که می‌تواند دل هر مسافری را ببرد، از جاذبه‌های شگفت‌انگیز این کشور نیز دیدن می‌کنند. از طرفی دیگر بسیاری از مسافران به دنبال بلیط ارزان هواپیما هستند تا هزینه‌های سفر خود را کاهش دهند.

 

خوشبختانه خرید بلیط ارزان هواپیما از طریق چارتر و یا پروازهای لحظه آخری، کار را برای بسیاری از خریداران بلیط هواپیما آسان کرده است. اما علاوه بر بلیط ارزان هواپیما عوامل دیگری نظیر انتخاب درست زمان پرواز، زمان رسیدن به فرودگاه‌های مقصد، انتخاب هتل مناسب، توجه به وعده‌های غذایی، دیدن از جاذبه‌های بیرون شهر، بازدید از مکان‌های دیدنی در روزهای تعطیل و دانستن زمان جشنواره‌ها و فستیوال‌ها در تجربه یک سفر ارزان و کم‌هزینه تاثیر بسزایی دارد. اگر قصد خرید تور اسپانیا و سفر به این کشور را دارید با ما همراه باشید تا با رعایت کردن نکاتی که در ادامه خواهیم گفت سفری لذت‌بخش اما ارزان را پس از خرید بلیط هواپیما به مقصد این کشور تجربه کنید.

 

 

در روزهای تعطیل از موزه‌ها دیدن کنید

 

برای کمتر کردن هزینه‌های خود در سفر بهتر است بازدید از موزه‌ها را به روزهای تعطیل موکول کنید. با این ترفند می‌توانید به صورت رایگان از این مکان‌ها دیدن کنید و برای کاهش هزینه‌ها چه چیزی بهتر از رایگان بودن. در طول سفر خود با تور اسپانیا، به دنبال جاذبه‌های رایگان باشید. اکثر موزه‌های این کشور در روزها و یا زمان‌های مشخصی رایگان می‌باشند در نتیجه شما می‌توانید قبل از سفر و خرید بلیط هواپیما، لیستی از جاذبه‌ها و موزه‌های اسپانیا را که قصد دیدن از آن‌ها را دارید تهیه کرده و با پیدا کردن برنامه زمانی آن‌ها از اینترنت هزینه‌های خود را مدیریت کنید.

 

همچنین می‌توانید بلیط ارزان هواپیما را همزمان با رایگان بودن موزه‌های مورد نظرتان تهیه کنید. از طرفی دیگر اگر بتوانید تور اسپانیا را هنگام برگزاری جشنواره‌های مختلف در این کشور خریداری کنید، برد کرده‌اید و قادر خواهید بود لحظاتی وصف‌نشدنی را در خاطرات خود ثبت کنید.

 

 

توجه به زمان جشنواره‌ها و فستیوال‌های اسپانیایی

 

بهتر است قبل از هر گونه اقدام برای رزرو بلیط هواپیما از زمان جشنواره‌ها و فستیوال‌های اسپانیایی باخبر شوید، زیرا زمان برگزاری جشنواره‌های بزرگ اسپانیا، یکی از پرطرفدارترین زمان‌های سفر به این کشور بوده و بسیاری از علاقه‌مندان سعی می‌کنند با ترفندهایی بلیط ارزان هواپیما را خریداری کرده و برای شرکت در این فستیوال‌ها به اسپانیا سفر کنند. این جشنواره‌ها در تابستان شامل پرتاب گوجه‌فرنگی در والنسیا و در فصل زمستان، عبور اسب‌سواران از روی آتش در لاس لومیناریاس می‌باشد. علاوه بر این فستیوال هرم انسانی در تاراگونا که هر دو سال در ماه اکتبر برگزار می‌شود و بسیاری از مسابقات تیم‌های لیگ اسپانیا از دیگر عوامل جذب گردشگر به این کشور می‌باشد.

 

همانطور که گفتیم از دیگر نکاتی که باید هنگام سفر به اسپانیا رعایت کنید این است که سفر خود را با یکی از فستیوال‌ها و جشنواره‌های این کشور هماهنگ کنید تا بدین وسیله با یک تیر دو نشان بزنید. با این روش می‌توانید هم از نزدیک از جاذبه‌های فرهنگی اسپانیا دیدن کنید و با آداب و رسوم مردمان این کشور آشنا شوید و هم می‌توانید همراه با مردم اسپانیا در این جشنواره‌ها شرکت کنید و سفری پرشور و هیجان را تجربه کنید.

 

امیدواریم با رعایت این نکات و نکاتی که در مقاله‌های قبل در مورد این موضوع گفته شد، سفری شاد و کم‌هزینه‌ را پیش رو داشته باشید.

 

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری اسپانیا روی لینک تور اسپانیا کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو