برترین هتل‎های کیپ تاون آفریقای جنوبی(بخش پنجم)




برترین هتل‎های آفریقای جنوبی

 


بلیط هواپیما خارجی سام سییر

 

آشنایی با برترین هتل‎های کیپ تاون آفریقای جنوبی

 

کیپ تاون بدلیل داشتن زیباییهای زیادی که در خود دارد به عناون یکی از زیباترین شهرهای جهان شناخته شده است که افراد زیادی برای دیدن آن با تور آفریقای جنوبی به این شهر سفر میکنند. در این شهر انواع سرگرمیها یافت میشود که در اختیار گردشگران قرار داده شده است.

 

این شهر پایتخت آفریقای جنوبی بوده است و همه ساله پذیرای گردشگرانی میباشد که خرید بلیط داخلی و بلیط هواپیما خارجی برای دیدن این شهر زیبا راهی آفریقای جنوبی میشوند. این شهر زیبا به نام شهر مادر میز شهرت دارد که از جاذبههای گردشگری آن میتوان به سواحل زیبا، بنادر شگفت انگیز، باغهای سرسبز و دوست داشتنی اشاره کرد.

 

از نظر تمدن و تاریخ این شهر در زمره شهرهای کهن و تاریخی قرار دارد که برای بدست آوردن اطلاعاتی در مورد تاریخ این شهر میتوان با تور آفریقای جنوبی به این شهر سفر کنید و از موزههایی که در آن برای گردشگران تعبیه شده است استفاده کنید.

 

یکی از مهمترین مسایلی که گردشگران با بلیط هواپیما خارجی و بلیط داخلی وارد این شهر میشوند با آن روبرو هستند انتخاب هتل مناسب میباشد. در ادامه به معرفی برخی از بهترین هتلهای موجود در این شهر خواهیم پرداخت تا زمانی که با تور آفریقای جنوبی به این شهر سفر کردید با صرف کمترین زمان و هزینه هتل متناسب با شرایط خود را پیدا کنید.

 

هتل 4 ستاره وینیارد

 

این هتل ار میتوان متفاوتترین هتل کیپ تاون دانست که بسیاری از گردشگرانی که با تور آفریقای جنوبی به این شهر سفر میکنند آن را برای اقامت خود انتخاب میکنند. در این هتل از ساختمانهایی ویلایی استفاده شده است. برای نمای این هتل از رنگ سفید بهره گرفته شده است و در میان این رنگ سفید پنجرههای چوبی منظرهای شگفت انگیز را بوجود آوردهاند.

 

در صورتیکه با بلیط هواپیما خارجی به این شهر سفر کردید میتوانید از این هتل برای اقامت خود بهره ببرید. این هتل بدلیل زیبایی و داشتن قیمتی مناسب مورد توجه بسیاری از افراد که با خرید بلیط داخلی به این شهر سفر میکنند نیز قرار گرفته است.

 

دراین هتل برای نمای ساختمان‌ها از طراحی کاملا سنتی استفاده شده است که مختص آفریقای جنوبی میباشد. در طراحی ساختمانهای این هتل تراسهایی در نظر گرفته شده است که فضایی مناسب برای ایستادن و نظاره کردن مناظر اطراف را برای گردشگرانی که با تور آفریقای جنوبی به این شهر سفر کردهاند بوجود آورده است.

 

تمامی پنجرههای بکار برده شده در این هتل رو به باغهای سرسبز و زیبا باز میشود که حس و حالی وصف ناشدنی را به گردشگرانی که با بلیط داخلی و بلیط هواپیما خارجی برای اقامت این هتل را انتخاب کردهاند هدیه میکند. در ساختمانهای این هتل امکاناتی چون اینترنت، تلویزیون صفحه تخت، سیستم تهویه، سرویس بهداشتی مجهز و مینی بار قرار داده شده است.

 

در طراحی این هتل از شیوههای خلاقانه استفاده شده است که حتی مسافران مشکل پسند را نیز راضی میکند. برای نوشیدن قهوه و آب میوه میتوانید از باغهای موجود در این هتل استفاده کنید که فضایی بسیار مناسب و دلنشین برای سپری کردن وقت استراحت میباشند.

 

یکی دیگر از جاذبههای این هتل که بدلیل آن بسیاری از مسافرانی که با بلیط داخلی و بلیط هواپیما خارجی به این شهر سفر کردهاند این هتل را برای اقامت خود انتخاب میکنند صبحانههایی است که در این هتل سرو میشود. زیرا صبحانهها به گونهای که سبب شگفتی شما خواهد شد و بسیار هیجان انگیز میباشند.

 

علاوهبر امکاناتی که برای مسافران در اتاقشان قرار گرفته است این هتل امکانات دیگری را نیز در اختیار آنها قرار میدهد که برخی از این امکانات عبارتند از سالن ورزشی مجهز، استخر، سالنهای اسپا و ماساژ، مراکز تجاری، شاتل هواپیما و برخی از امکانات وی آی پی .

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری  آفریقای جنوبی روی لینک تور آفریقای جنوبی کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو