خیریه قدیمی در مارسی فرانسه




 

خیریه قدیمی در مارسی فرانسه

 

 

بلیط داخلی سام سیر
 

 

آشنایی با خیریه قدیمی در مارسی فرانسه

 

مارسی شهری بندیر در کشور فرانسه میباشد که بدلیل داشتن جاذبههای گردشگری متعدد در آن سالانه مسافران زیادی با تور فرانسه راهی این شهر بندری میشوند تا از جاذبههای گردشگری موجود در این شهر دیدن بعمل آورند. زیبایی این به قدری زیاد و دارای شهرت جهانی میباشد که افراد زیادی با خرید بلیط داخلی از شهرهای دیگر فرانسه و بلیط خارجی از دیگر کشورها به این شهر سفر میکنند تا زیباییهای موجود در این شهر را از نزدیک نظارهگر باشند.

 

برای افرادی که خواهان سفر به این شهر با تور فرانسه هستند دانستن هزینههای اقامت و خورد و خوراک میتواند خالی از لطف نباشد و این افارد میتوانند با اطلاعاتی که در این مورد بدست میآورند در مدیریت هزینههای خود در این سفر بهتر عمل کنند.

 

اگر با بلیط داخلی و یا بلیط خارجی به مارسی سفر کردید و قصد دارید در هتلهای این شهر اقامت پیدا کنید بهتر است بدانید که قیمت هتلها در این شهر از 60 تا 390 یورو متفاوت میباشد که شما میتوانید هریک را با توجه به بودجه خود انتخاب کنید.

 

این شهر بدلیل داشتن جاذبههای گردشگری مورد توجه بسیاری ازافراد قرار گرفته است که برای دیدن آنها به خرید تور فرانسه و سفر به این شهر بندری ترغیب میشوند.در ادامه به معرفی برخی از این آثار گردشگری موجود در این شهر خواهیم پرداخت.

 

 

خیریه قدیمی

 

در بالاترین قسمت این شهر بنایی تاریخی قرار گرفته است که به خیریه قدیمی شهرت دارد . این بنا در سال 1640 طراحی و ساخته شده است که به یک اثر تاریخی گردشگری موجود در مارسی تبدیل شده است که همه ساله افراد زیادی با بلیط داخلی و بلیط خارجی برای دیدن آن به مارسی سفر میکنند.

 

تصمیم ساخت این بنای تاریخی در آن سالها توسط شورای شهر مارسی گرفته شد تا با ساخت بنایی آبرومندانه و زیبا شهروندان بیبضاعت و فقیر خود را تحت پوشش خود قرار دهد تا در این مکان به زندگی خود ادامه دهند.برای دیدن این اثر تاریخی میتوانید با تورفرانسه به این شهر سفر کنید.

 

در این بنا در سال 1749 یک بیمارستان سه طبقه نیز طراحی و ساخته شد تا در اختیار شهروندانی که در این منطقه زندگی میکنند قرار داده شود که اخیرا یک موزه را در بر گرفته است. بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی با خرید بلیط داخلی و بلیط خارجی برای دیدن این بنای تاریخی به مارسی سفر میکنند.

 

در سال 1707 در این مکان یک عبادتگاه نیز ساخته شد که طراحی آن یکی از بهترین و برجستهترین طراحیها بشمار میآید که این معماری نمونهای از سبک معماری باروک ایتالیایی میباشد که در نوع خود معماریای خاص و منحصربفرد میباشد. بسیاری از معماران امروزی برای آشنایی بیشتر با این سبک معماری با تور فرانسه به این شهر سفر میکنند تا این اثر هنری را از نزدیک مشاهده کنند و از آن ایدههایی برای استفاده در طراحیهای خود بهره ببرند.

 

نمای بیرونی این بنا کمی مدرنتر میباشد و در صورتیکه با دقت بیشتری به ظاهر این بنای زیبا نگاه بیاندازید متوجه دو مرغ ماهیخوار خواهید شد که در حال غذا دادن به فرزندان خود هستند. این بنا در کنار آثار تاریخی دیگر که در این شهر وجود داردند این شهر را به یک شهر تاریخی توریستی تبدیل کردهاند که بسیاری از افراد برای دیدن آثار موجود در این شهر با بلیط داخلی و بلیط خارجی به این شهر بندری سفر میکنند و از دیدن این همه اثر تاریخی در کنار لذت بردند تعجب زده خواهند شد.

 

همانطور که گفته شد در این بنا از نماد دو مرغ ماهیخوار استفاده شده است که نمادی از خیریه است که در حال محلفظت از کودکان فقیر میباشئ و از آنها نگهداری بعمل میآورد.

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری فرانسه روی لینک تور فرانسه کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو