شرایط زندگی در اسپانیا چگونه است؟




 

شرایط زندگی در اسپانیا

 

خرید بلیط هواپیما سام سیر

 

شرایط زندگی در اسپانیا چگونه است؟

 

بسیاری از افراد پس از خرید تور اسپانیا و سفر به این کشور به فکر مهاجرت و زندگی در اسپانیا می‌افتند و همانطور که می‌دانید یکی از مهم‌ترین فاکتورها برای ارزیابی شرایط زندگی در یک کشور، بررسی اقتصاد آن کشور است. اگر قصد خرید بلیط هواپیما اسپانیا را دارید باید بدانید که این کشور چهاردهمین قدرت اقتصادی جهان بوده و طبق مطالعات انجام شده در ۱۰ سال گذشته،‌ اسپانیا از نظر کیفیت زندگی در بین ۱۰ کشور برتر جهان قرار گرفته است.

 

اقتصاد اسپانیا از لحاظ ساختاری بیشتر بر انجام امور خدماتی استوار است. پس از آن صنعت توریسم و گردشگران این پرواز خارجی حرف اول را در بیشتر شهرهای این کشور می‌زنند. از دیگر بخش‌های حیاتی اقتصاد اسپانیا که در حال رشد هستند می‌توان به صنعت و انرژی، مسکن و بخش کشاورزی اشاره کرد.

 

 

شرایط کار در اسپانیا

 

علاوه بر محبوب بودن تور اسپانیا در میان گردشگران، بسیاری از افراد برای تحصیل به این کشور مهاجرت می‌کنند و دلیل اصلی مهاجرت و خرید بلیط هواپیما اسپانیا، برای اکثر افراد ادامه تحصیل است. اما طبق گزارش بدست آمده از جابلرز، در چند سال اخیر شرایط کار در اسپانیا با اخذ سیاست‌های درست اقتصادی تغییر کرده و رو به بهبود است. اگر آشپز ماهری هستید و یا به فعالیت‌هایی در زمینه توریسم مشغول هستید کار در اسپانیا را جدی بگیرید و با پرواز خارجی به این کشورمهاجرت کنید.

 

افرادی که پس از خرید بلیط هواپیما به اسپانیا رفته‌اند و به دنبال مشاغلی با سطح پایین بوده‌اند، با صفی طولانی که مردمان اسپانیا در جلوی آن قرار داشتند، روبه‌رو شدند. در نتیجه قبل از هرگونه تصمیمی برای شروع زندگی در اسپانیا و انجام این پرواز خارجی از داشتن هنری هر چند کوچک اطمینان حاصل کنید.

 

 

مشاغل مورد نیاز در اسپانیا

 

اسپانیا دومین صنعت گردشگری دنیا را به خود اختصاص داده است و اقلیم، جغرافیا، آثار تاریخی و امکانات رفاهی در این کشور باعث محبوبیت تور اسپانیا و تبدیل شدن صنعت گردشگری به یک منبع درآمد و اشتغال اصلی این کشور شده است. اما اسپانیا به مشاغل دیگری نیز نیاز دارد و اگر شما قصد دارید با پرواز خارجی اسپانیا به این کشور مهاجرت کنید، می‌توانید در زمینه‌های کشاورزی، واردات زعفران، گردشگری، محصولات مربوط به انرژی و ترابری، نساجی و مشاغل مربوط به فناوری و اطلاعات مشغول به کار شوید.

 

این مشاغل پر رونق‌ترین بیزینس‌های ممکن در کشور اسپانیا بوده و بسیاری از مهاجران پس از خرید بلیط هواپیما، در این زمینه‌ها در حال فعالیت هستند. همچنین یکی از پیشرفته‌ترین کشورها در زمینه تولید انرژی تجدید‌پذیر، اسپانیا است.

 

 

نرخ بیکاری در اسپانیا

 

طبق آمار بدست آمده در سال ۲۰۱۵، اسپانیا دارای بالاترین نرخ بیکاری در اروپا می‌باشد، هر چند که وضع کنونی کمی بهتر شده است اما در حال حاضر نزدیک به ۳۰ درصد جوانان بین ۱۵ تا ۲۴ سال،‌ در اسپانیا بیکار هستند. این موضوع  که فرصت‌های شغلی در این کشور در مقایسه با سایر کشورهای حوزه شنگن دارای شاخص مناسبی نیست، برای بسیاری از خریداران تور اسپانیا عجیب است. همچنین وجود اختلاف طبقاتی زیاد در اسپانیا ممکن است بسیاری از مهاجران را از خرید بلیط هواپیما منصرف کند اما این کشور با سرعت مطلوبی سعی در بهبود این وضعیت دارد.

 

 

زنان کارآفرین اسپانیا

 

سیاست میدان دادن به بانوان در اسپانیا مانند هر جای دیگری جواب داده است. شاید برای خریدارن تور اسپانیا جالب باشد که هم اکنون ۴۰ درصد از کارآفرینان اسپانیایی را خانم‌ها تشکیل می‌دهند که این آماری خیره‌کننده در تمام دنیا است.

 

 

مهاجرت با فرزندان به اسپانیا

 

قبل از آنکه با پرواز خارجی اسپانیا به این کشور مهاجرت کنید بهتر است تمامی جوانب این کار را در نظر بگیرید. به علت آنکه اولویت استخدام با شهروندان اسپانیایی الاصل است، آینده شغلی فرزندان شما در خطر است. در این کشور فرزندان شما پس از اتمام تحصیلات، پیشرفت علمی فراوانی را بدست می‌آورند اما برای پیدا کردن کار در اسپانیا به مشکل برمی‌خورند.  

 

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری اسپانیا روی لینک تور اسپانیا کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو