آشنایی با موله روژ در پاریس فرانسه




 

موله روژ در پاریس فرانسه

 

 

بلیط خارجی سام سیر
 

 

موله روژ در پاریس فرانسه را بیشتر بشناسید

 

پاریس از بزرگترین شهرهای فرانسه میباشد در طوب تاریخ شاهد فراز و نشیبهای بسیاری بوده است. برای سر زدن به گوشه کنار این شهر بزرگ و دیدنی میتوانید با تور فرانسه به این شهر سفر کنید و از گردش در این شهر باشکوه نهایت لذت را ببرید.

 

داشتن کافههای قدیمی، رستورانهای چند ستاره که در طبخ غذا تبهری خاص دارند و موزههایی که در این شهر قرار گرفتهاند سبب شده تا این شهر به یکی از توریستیترین و دیدنیترین شهر در فرانسه تبدیل شود که افراد زیادی برای دیدن زیباییهای موجود در آن با خرید بلیط داخلی و بلیط خارجی  به این شهر سفر کنند.

 

بیشترین برندهای مد و پوشاک در این شهر قرار دارند و این موضوع باعث شده است که این شهر به مرکز مد جهان تبدیل شود و در این زمینه نیز شهرت جهانی پیدا کند. در صورتیکه با تور فرانسه به این شهر سفر کردید علاوه بر بازدید از مکانهای گردشگری موجود در این منطقه میتوانید از فروشگاههای این منطقه که به نوبه خود یک جاذبه گردشگری محسوب میشوند نیز دیدن کنید و به خرید کردن بپردازید.

 

پاریس از محبوبترین مقاصد گردشگری میباشد که همه ساله افراد زیادی با بلیط خارجی و بلیط داخلی برای دیدن آن راهی این منطقه از جهان میشوند و شاعران و نویسندگان زیادی در آثار خود از این شهر نام بردهاند. در صورتیکه با تور فرانسه به این شهر سفر کردید مطمئن باشید که عاشق این شهر خواهید شد و دل کندن از آن برایتان دشوار خواهد بود.

 

در ادامه به معرفی برخی از مناطق گردشگری موجود در این شهر خواهیم پرداخت به برایدیدن آنها گردشگرانی از سراسر دنیا با تور فرانسه به این شهر سفر میکنند.

 

 

موله روژ

 

 

در سال 1889 یکی از مهمترین بناهای این شهر یعنی برج ایفل در این منطقه ساخته شد. علاوهبر این در این تاریخ موله رژ که محلی برای سرگرمی و تفریح بود نیز افتتاح گردید. در ابتدا این مکان برای ثروتمندان بود تا رای سرگرمی و تفریح به این مکان بیایند. این منطقه مکانی برای بسیاری از خوانندگان فرانسوی بود که مبدع رقص کن کن نیز میباشند. امروزه بسیاری از گردشگران برای دیدن این منطقه با تور فرانسه و خرید بلیط داخلی و بلیط خارجی به این شهر سفر خواهند کرد.

 

رقص کن کن در آن دوران به عنوان رقصی نژادپرستانه تلقی میشد و در آن زمان در بین فرانسویها رواج پیدا کرده بود.این منطقه امروزه مانند گذشته مکانی بای سرگرمی و تفریح مورد استفاده قرار میگیرد که گردشگرانی که با خرید بلیط داخلی و بلیط خارجی به پاریس به این شهر سفر میکنند میتوانند برای سپری کردن لحظاتی شاد و مهیج به موله روژ بروند و لحظاتی فوقالعاده و منحصر بفرد را سپری کنند.

 

یکی از امکانات تفریحی که در این مکان رواج دارد نمایش فیلم میباشد که افراد میتوانند با رفتن به این منطقه در کنار بهره بردن از دیگر تفریحات موجود در این مکان از دیدن فیلمهایی که در این مکان به نمایش در خواهند آمد بیشترین لذت را ببرند. برای افرادی که میخواهندبا بلیط خارجی و بلی داخلی به این منطقه سفر کنند برای سپری کردن لحظاتی مفرح و شاد که از تنوع زیادی نیز برخوردار است پیشنهاد میشود حتما از این مکان دیدن کنند. با رفتن به این موله روژ یک روز خاطره انگیز را برای خود رقم خواهید زد که خاطره آن تا سالها در خاطر شما باقی خواهد ماند.

 

افراد زیادی از سرتاسر جهان برای دیدن جاذبههای گردشگری موجود در پاریس وارد این شهر میشوند. زیباییهای موجود در این شهر بهگونهای است حتی افرادی که در شهرهای دیگر فرانسه سکونت دارند نیز برای دیدن جاذبههای موجود در این شهر به پاریس سفر میکنند.

 

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری فرانسه روی لینک تور فرانسه کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو