با قبرستان پر لاشر پاریس فرانسه آشنا شوید.




 

قبرستان پر لاشر پاریس فرانسه

 

بلیط خارجی سام سیر

 

با قبرستان پر لاشر پاریس فرانسه آشنا شوید.

 

یکی از شهرهای گردشگری و زیبای فرانسه که میتوان با تور فرانسه به آن سفر کرد پاریس میباشد. این شهر که از شهرستانهای ناحیه ایل دو فرانس میباشد به عنوان پایتخت فرانسه انتخاب شده است. در این شهر جاذبههای گردشگری و تفریحی زیادی وجود دارد که گردشگران بسیاری از کشورهای مختلف جهان برای دیدن آنها با بلیط هواپیما به این شهر سفر میکنند.

 

این شهر در فرانسه بسیار اهمیت دارد بطوریکه بزرگترین شهر اقتصادی اروپا میباشد و مقام پنجم را در جهان در همین زمینه  به خود اختصاص داده است. علاوهبر این شهر پاریس از نظر صنعت توریسم نیز بسیار با اهمیت بوده و همه ساله پذیرای گردشگرانی است که با بلیط خارجی برای دیدن این شهر به فرانسه سفر میکنند.

 

از گذشته تا کنون این شهر مورد توجه جهانیان بوده و برای آن القاب زیادی نظیر شهر عشاق و یا شهر نورها در میان مردم رواج دارد. وجود این نوع نام گذاریها نشان از اهمیت و جایگاه خاص این شهر در میان جهانیان دارد . بسیاری از افراد جهان برای دیدن این شهر خاص و زیبا با تور فرانسه به این شهر سفر میکنند.

 

در مورد نام این شهر ، ابتدا این شهر را با نام لوتتیا میشناختند و این نام در 3 قرن از میلاد مسیح به پاریس تغییر کرد. طبق آماری که در سال 2013 ارائه شد جمعیتی معادل 2164994 نفر در این شهر ساکن میباشند.این افراد همه ساله آماده ارائه خدمات به گردشگرانی هستند که با بلیط هواپیما و خرید بلیط خارجی به این شهر سفر میکنند.

 

این شهر دارای جاذبههای گردشگری بسیاری است که گردشگرانی با تور فرانسه از تمامی نقاط جهان برای دیدن آنها عازم پاریس میشوند. در ادامه به معرفی برخی از این جاذبههای گردشگری خواهیم پرداخت که در صورتیکه با بلیط هواپیما و بلیط خارجی به پاریس سفر کردید اطلاعات کافی در این مورد را در اختیار داشته باشید.

 

 

قبرستان پر لاشر

 

این قبرستان برخلاف دیگر قبرستانهای جهان مکانی پربازدید است که جزو جاذبههای گردشگری موجود در این شهر میباشد که گردشگرانی که با تور فرانسه به این شهر آمدهاند دیدن از این قبرستان را در برنامه بازدید خود قرار میدهند. این قبرستان در سال 1804 به دستور ناپلئون تبدیل به یکی از قبرستانهای شهرداری شد.

 

علت شهرت این قبرستان و بازدید گردشگرانی که با بلیط هواپیما و بلیط خارجی به دیدن این قبرستان میآیند وجود قبر افرادی مشهور در این منطقه است. از افراد مشهوری که در این قبرستان دفن شدهاند میتوان به جیم موریسون که خوانندهای آمریکایی بود، اسکار وایلد نویسنده ایرلندی و ادیث پیاف خواننده پرطرفدار فرانسوی اشاره کرد.

 

با تور فرانسه میتوانید علاوهبر دیدن دیگر جاذبههای موجود در این شهر از این جاذبه منحصر بفرد نیز دیدن کنید. در ساخت این قبرستان از مجسمههای بسیاری استفاده شده است که در نوبه خود منحصر بفرد میباشند. گردشگرانی که به دنبال جاذبههای منحصر بفرد هستند همه ساله برای دیدن این جاذبه با بلیط هواپیما و بلیط خارجی به پاریس سفر میکنند.

 

این مجسمهها توسط افراد خانواده متوفی که از قشر ثروتمند جامعه بودهاند ساخته میشد. سعی این خانوادهها بر این بوده تا مجسمههایی که میسازند از مجسمههای قبلی گرانتر و زیباتر باشد تا مال و ثروت خود را به رخ دیگران بکشند.

 

امروزه این قبرستان به موزهای از انواع مجسمهها تبدیل شده است که گردشگران با بلیط هواپیما و خرید بلیط خارجی برای دیدن آن به پاریس سفر میکنند. در صورتیکه به این شهر سفر کردید حتما از این قبرستان دیدن کنید زیرا دیدن مجسمههای زیبا و هنریای که در این ممکان قرار دارد میتواند بسیار هیجان انگیز باشد. این مکان یکی از پربازدیدترین مکانهای موجود در پاریس میباشد که حتی توسط که گردشگران به دیدن آن میروند.

 

 

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری فرانسه روی لینک تور فرانسه کلیک نمایید.

 



نظرتان را بنویسید







منو