چه مواردی موجب رضایت مسافران در طول پرواز خارجی یا داخلی می‌شود؟




 

رضایت مسافران در طول پرواز

 

پرواز خارجی سام سیر

 

چه مواردی موجب رضایت مسافران در طول پرواز خارجی یا داخلی می‌شود؟

 

به نظر شما افرادی که قرار است به سفر بروند چه چیزی را در اولویت قرار می‌دهند؟ به نظر شما برای آن‌ها تهیه بلیط ارزان هواپیما مهم تر است یا خدمات پرواز؟ بر اساس یکسری از تحقیقات  مشخص‌شده که چه عواملی برای مسافران  رضایت‌بخش است.

 

برخی گمان می‌کنند برای مسافران تنها چیزی که حائز اهمیت است، پیدا کردن بلیط ارزان هواپیما است اما این‌طور نیست، طبق یکسری تحقیقات متوجه شدن که خدمات و آسایش و دیگر موارد در طول پرواز خارجی یا داخلی برای مسافران رضایت‌بخش است.

 

چنانچه می‌خواهید بلیط ارزان هواپیما برای پرواز خارجی یا داخلی پیدا کنید می‌توانید از سایت آژانس هواپیمایی سام سیر استفاده کنید. شما از طریق این سایت می‌توانید قیمت‌های بلیط هواپیماها را باهم مقایسه کنید و ارزان‌ترین آن را انتخاب کنید. استفاده از این سایت باعث می‌شود که مسافران خیلی راحت با برسی قیمت‌های بلیط ها، بلیط ارزان هواپیما را برای مقصد موردنظر پیدا کنند.

 

 

رضایت مسافران پرواز

 

طبق آخرین تحقیقاتی که روی مسافران انجام‌شده عواملی مثل غذای عالی، خدمات‌رسانی عالی  و همین یک زمینه‌ی مثبت  باعث رضایت مسافران در طول پرواز خارجی یا داخلی می‌شود.برخلاف نظر بیشتر افراد که گمان می‌کنند برایی مسافران هزینه مهم است، خدمات‌رسانی در طول پرواز خارجی یا داخلی برای مسافران رضایت‌بخش‌تر است.

 

این به این معنا نیست که مسافران دیگر به پیدا کردن بلیط ارزان هواپیما نمی‌روند و فقط به دنبال پروازهایی هستند که در آن رفاه بیشتر باشند، بلکه به این معنا است که مسافران به مقدار پولی که پرداخت کردند دوست دارند خدمات خوب دریافت کنند.

 

این مطلب بر اساس تحقیقات لازم بر روی مسافرانی که از آمریکا به اروپا یا از آمریکای شمالی به آسیا سفر می‌کنند، نوشته‌شده است.

 

این تحقیق طبق 9 موردی که باعث رضایت مسافران می‌شود انجام‌شده. این 9 مورد عبارت‌اند از:

- خدماتی که در طول پرواز خارجی یا داخلی به مسافران ارائه می‌شود.

- هزینه‌ها و پیدا کردن بلیط ارزان هواپیما

- مدل هواپیما

- مهمانداران هواپیما

- چک_این

- سوار یا پیاده شدن از هواپیما

- مهاجرت

- حمل‌ونقل چمدان‌ها

- رزرو

 

با وجود اینکه برای مسافران خدمات ارائه‌شده مثل سرگرمی ها و غذا ها و نوشیدنی ها در کنار هم مهم است اما موردی که از همه بیشتر به آن توجه می‌کنند غذا و نوشیدنی است. چنانچه سرگرمی ها زیاد متنوع نباشد خیلی آن‌ها را ناراحت نمی‌کند تا غذای نامطلوب . بنابراین در طول پرواز خارجی یا داخلی سعی کنید برای مسافران غذایی مطلوب سرو کنید تا رضایت آن‌ها را بیشتر جلب کنید. نکته دیگری که آشپزها باید توجه کنند این است که غذای پر ادویه‌ بپزند زیرا که در حین پرواز ذائقه ها کمی تغییر می‌کند. بنابراین برای جلب رضایت مسافر غذای پر ادویه تهیه کنید. مثلاً در طول پرواز نوشابه‌ها ملایم‌تر می‌شوند.

 

 

مایکل تیلور، رهبر پروژه می‌گوید:

 

یکی از بهترین راهکار ها برای جذب مسافر می‌توانید هزینه ها باشد. یعنی مسافران شاید با خرید بلیط ارزان هواپیما مشتری شما شوند اما برای اینکه جزو مشتری های ثابت شما شوند بایستی رضایت آنها را در طول پرواز خارجی یا داخلی جلب کنید. بنابراین مسافران اروپا یا آسیا بر اساس رضایت خود از پرواز دوباره شما را انتخاب می‌کنند.

 

برای جلب رضایت مسافر شما بایستی خدمات مربوط به غذا و نوشیدنی را ارتقا دهید. بنابراین غذا باید بسیار مطلوب و مناسب با ذائقه‌ی همه‌ی مسافران باشد و همین طور متناسب با ارتفاعات باشد؛ زیرا ثابت‌شده است در ارتفاعات حس چشایی افراد کمی پایین می‌آید.

 

خدمات رسانی سایت آژانس هواپیمایی سام سیر برای افراد این امکان را به وجود آورده است که در هر زمانی که می‌خواهند وارد سایت شوند و اطلاعات پرواز خارجی یا داخلی به مقصد مورد نظر خود را مطالعه کنند و همین طور با مشاهده قیمت های بلیط ، بلیط ارزان هواپیما  پیدا کنند.

 

برای مشاهده چارترهای لحظه آخری سام سیر با تخفیف 8% بصورت انلاین، بر روی لینک پرواز خارجی کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو