جدیدترین ترندها برای سفر در سال 2020 (بخش دوم)




 

جدیدترین ترندها برای سفر

 

پرواز خارجی سام سیر

 

جدیدترین ترندها برای سفر در سال 2020 (بخش دوم)

 

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و وجود برنامه‌های سوشیال مدیا خیلی‌ها دنبال این هستند که تجربه‌های خاص و سفارشی داشته باشند و آن را با بقیه به اشتراک بگذارند. از همین رو سایت virtuoso در اقدام جالبی جدیدترین ترندها برای کسانی که می‌خواهند با خرید بلیط اکونومی یا بلیط ارزان هواپیما با پرواز خارجی یک  سفر لوکس داشته باشند را معرفی کرده است که در بخش قبلی 4 مورد آن را ذکر کردیم. در این بخش به ادامه‌ی این ترندها می‌پردازیم.

 

 

۵. تعامل بافرهنگ‌های مختلف

 

گردشگران امروزی روز به روز بیشتر به هیجان علاقه مند می‌شوند و به دنبال ارضای هوش هیجانی خود می‌روند. وقتی با یک پرواز خارجی از محیط زندگی خود دور می‌شوند می‌توانند با مردم نقاط دیگر دنیا ارتباط داشته باشند و به درک زیادی از فرهنگ‌های مختلف برسند. جالب است بدانید آن دسته از ثروتمندانی که علاقه‌ی زیادی به سفر دارند جدیداً به چیزهایی مثل تور موتورسیکلت یا گشت‌وگذار در خرده‌فروشی‌ها علاقه مند شدند. این گردشگران حتی برای اقامتشان خانه‌های شخصی یا مسافرخانه‌هایی را انتخاب می‌کنند که تعامل بیشتری بافرهنگ آن منطقه دارند. این دسته از گردشگران ثروتمند به راحتی به هر جا که بخواهند سفر می‌کنند و نیازی به پیدا کردن بلیط ارزان هواپیما ندارند.

 

 

۶. لذت بردن از سفر

 

در عصر جدید گردشگران معتقدند که نیمی از خوش‌گذرانی سفر مدت‌زمانی است که در راه آن هستی. به همین خاطر وقتی بلیط ارزان هواپیما یا بلیط اکونومی می‌خرند ترجیح می‌دهند از ترمینال‌هایی استفاده کند که مستقیماً به گیت متصل هستند و دیگر استرسی برای تغییر ترمینال یا پیدا کردن گیت ندارند.

 

در فرودگاه لس‌آنجلس یک سوئیت اختصاصی برای مسافران عضو ترمینال وجود دارد که به اعضای خود اجازه می‌دهد در بین دو پرواز خارجی در این سوئیت استراحت کنند و سپس آن‌ها را با یک خودروی BMW جابه‌جا می‌کند.

 

در سفرهای سال 2020 گرفتن جشن به‌عنوان یک اتفاق الهام‌بخش شناخته می‌شود. تجربه‌ی یک سفر خوب و لذت‌بخش در سال 2019 از رتبه‌ی نهم به رتبه‌ی دوم دست پیدا کرده است. سفر کردن چندین نسل با یکدیگر همچنان به‌عنوان ترند برتر جایگاه خود را نگه داشته است.

 

کشور ایتالیا محبوب‌ترین مقصد برای سفر است و هم‌چنین بهترین جا برای مسافرت تک نفره محسوب می‌شود. اما برای سفرهای دو نفره و یا خانوادگی رتبه‌ی دوم را در بین محبوب‌ترین مکان‌ها برای سفر دارد. رتبه‌ی اول مقاصد جدید توریستی به کرواسی تعلق دارد که این جایگاه را به خاطر سریال محبوب بازی تاج‌وتخت و تاریخ غنی به دست آورده است. هم‌چنین گردشگران در کرواسی به راحتی می‌توانند بلیط اکونومی یا بلیط ارزان هواپیما بگیرند و به قطب‌های دیگر اروپا با پرواز خارجی سفر کنند.

 

جنوبگان سعی دارد خود را برای رسیدن به‌عنوان بهترین مقصد برای ماجراجویی در آفریقای جنوبی  را در سال جدید آماده کند. هم‌چنین به‌عنوان دومین مقصد جدید توریستی نیز محسوب می‌شود. جالب است بدانید کشور آفریقای جنوبی در مقاصد محبوب ماجراجویی رتبه چهارم را در اختیار دارد و سالانه گردشگران زیادی که علاقه مند به ماجراجویی هستند با پرواز خارجی به این کشور سفر می‌کنند.

 

یونان نیز جزو پنج مقصد برتر گردشگری و سومین مقصد برتر برای سفر ماه‌عسل محسوب می‌شود. این کشور جایگاه دوم مقاصد جهانی را در اختیار دارد.

 

 

دیگر مطالب  گزارش لوکس ۲۰۲۰

 

 

ترندهای سفر

 

۱. سفر گروه‌های سنی مختلف با یکدیگر

۲. رفتن به یک سفر اصیل و پر از تجربه

۳. سفرهای پر از ماجراجویی

۴. سفرهای خانوادگی با اعضای درجه‌یک

۵. سفرهایی برای جشن گرفتن تولد، سالگرد ازدواج و ...

 

 

بهترین مکان‌های توریستی جدید

 

۱. کرواسی

۲ .جنوبگان

۳. ایسلند

۴. ژاپن

۵. پرتغال

 

 

بهترین مکان‌ها برای ماجراجویی

 

۱. جنوبگان

۲. آلاسکا

۳. مجمع‌الجزایر گالاپاگوس

۴. آفریقای جنوبی

۵. ایسلند

 

در کل دنیا حدود 1300 مشاور آژانس‌های مسافرتی در این نظرسنجی شرکت کرده‌اند و با دادن اطلاعات به تهیه‌ی گزارش لوکس برای سال 2020 کمک کرده‌اند. کسانی که قصد تجربه‌ی سفرهای جدید را دارند می‌توانند با خرید بلیط اکونومی یا بلیط ارزان هواپیما به این مقاصد سفر کنند و یک پرواز خارجی خوب را تجربه کنند.

 

برای مشاهده چارترهای لحظه آخری سام سیر با تخفیف 8% بصورت انلاین، بر روی لینک پرواز خارجی کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو