پیدا کردن ارزان ترین بلیط هواپیما




 

ارزان ترین بلیط هواپیما

 

بلیط خارجی سام سیر

 

آشنایی با پیدا کردن ارزان ترین بلیط هواپیما

 

 

تنها چیزی که برای سفر کردن بیش‌ترین هزینه را دارد تهیه بلیط هواپیما است. بهتر است که برای سفر خود از بلیط ارزان هواپیما استفاده کنید تا مخارج شما کمتر شود. برای پیدا کردن بلیط ارزان هواپیما یکسری نکات است که با توجه به آن‌ها می‌توان به راحتی آن‌ها را تهیه کنید.

 

 

از یک لوکیشن تقلبی استفاده کنید

 

برخی از سایت‌ها و آژانس‌های هواپیمایی برای هر مکانی قیمتی متفاوت می‌دهند. به همین خاطر قیمت بلیط متناسب با مکانی که خریداری می‌شود، تعیین می‌شود. البته این قضیه بیشتر برای پرواز داخلی و بلیط های داخلی صدق می‌کند. مثلاً اگر شما بلیط مکانی را از آمریکا بخواهید رزرو کنید قطعاً برایتان گران‌تر از زمان می‌افتد که همان بلیط را از تایلند خریداری کنید.

بنابراین یکی از روش‌های پیدا کردن بلیط ارزان هواپیما، تغییر دادن لوکیشن است. شما می‌توانید خیلی راحت از طریق اینترنت با یک هک کوچک لوکیشن خود را تغییر دهید. با این کار در برخی موارد زبان سایت تغییر می‌کند، اما نگران نباشید زیرا شما خیلی راحت می‌توانید از طریق ربات ترجمه گوگل زبان را تغییر دهید.

برای اینکه تغییر دادن لوکیشن را به خوبی یاد بگیرید می‌توانید در اینترنت به دنبال آن بگردید.

 

 از زمان خرید بلیط هواپیما مطلع باشید

 

برخی از افراد گمان می‌کنند که بلیط ارزان هواپیما را فقط در یک روز در هفته یا یک روز در ماه می‌توانند پیدا کنند، مثلاً هر سه‌شنبه بلیط ها برای پرواز داخلی یا خارجی ارزان‌تر می‌شود. اما این‌گونه نیست قیمت‌ها بستگی به فصل و تعطیلات دارد. برخی از شرکت‌ها هواپیمایی وقتی می‌بینند که یک پرواز داخلی یا خارجی خیلی طرفدار دارد و همه‌ی صندلی های آن به سرعت پر شده قیمت‌های صندلی های باقی‌مانده را بیشتر می‌کنند.

 اما در بعضی موارد وقتی تا پرواز داخلی یا خارجی زمان اندکی باقی ماند و هنوز صندلی ها به طور کامل پر نشده‌اند، قیمت بلیط را ارزان‌تر می‌کنند که به آن بلیط لحظه آخری یا بلیط چارتی می‌گویند.

بنابراین اگر شما زمان مناسب را پیدا کنید و در آن زمان اقدام به رزرو کنید می‌توانید بلیط ارزان هواپیما پیدا کنید.

 

 

از ویژگی‌های موتورهای جستجو استفاده کنید

 

شما خیلی راحت می‌توانید از طریق موتور جست‌وجو قیمت‌های بلیط هواپیما در همه سایت‌ها را چک کنید تا در آخر بتوانید بلیط ارزان هواپیما برای پرواز داخلی یا خارجی موردنظر خود را  پیدا کنید. البته توجه داشته باشید سایت حتماً برای آژانس هواپیمایی معتبر باشد.

 

 

به دنبال سایت‌های تبلیغاتی باشید

 

یکی دیگر از روش‌های پیدا کردن بلیط ارزان هواپیما این است که می‌توانید با ثبت‌نام در سایت‌هایی که تخفیفات آژانس‌های هواپیمایی را اطلاع‌رسانی می‌کنند، از تخفیف‌های خوب باخبر شوید و بلیط ارزان هواپیما برای پرواز داخلی یا خارجی پیدا کنید.

 

شبکه‌های اجتماعی

 

امروزه با وجود شبکه های اجتماعی شرکت‌ها توانسته‌اند تبلیغات بیشتری کنند. شما نیز برای پیدا کردن بلیط ارزان هواپیما بهتر است در یک شبکه اجتماعی مرتبط با بلیط هواپیما عضو شوید تا از بلیط های لحظه آخری مربوط به آن آژانس مطلع شوید.

 

هزینه‌های اضافی را در نظر بگیرید

 

توجه داشته باشید که قبل از خرید بلیط هواپیما هزینه‌های اضافی را در نظر بگیرید زیرا که بعضی ایرلاین ها در ابتدا پول کمی نسبت به سایرین می‌گزند ولی در آخر بایت خدمات اضافی مثل صندلی راحت و وعده غذایی و... پول زیادی دریافت می‌کنند پس حتماً هزینه‌های اضافی را در نظر بگیرید.

 

ترکیب‌های مختلف را امتحان کنید

 

در برخی موارد بلیط هواپیما برای پرواز داخلی یا خارجی مستقیم گران‌تر از زمانی است که در بین راه چند توقف وجود دارد. پس اگر هدف شما تهیه بلیط ارزان هواپیما است و می‌خواهید پول کمتری صرف کنید بلیط هایی را رزرو کنید که دارای یک یا دو توقف بین راه هستند. 

شما می توانید برای رزرو بلیط هواپیما به سایت آژانس هواپیمایی سام سیر مراجعه کنید.

 

انتخاب فرودگاه

 

 

 سعی کنید قیمت بلیط برایی فرودگاه ها را چک کنید تا ارزان‌ترین را پیدا کنید.

برای مشاهده چارترهای لحظه آخری سام سیر با تخفیف 8% بصورت انلاین، بر روی لینک پرواز داخلی کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو