۵ علتی که شما را برای سفر کردن مشتاق می‌کند.




 

علت هایی برای سفر کردن

 

بلیط خارجی سام سیر

 

۵ علتی که شما را برای سفر کردن مشتاق می‌کند.

 

خیلی از کارمندان عقیده دارند که باید کل سال را کار کنند بدون اینکه به مسافرت بروند اما آن‌ها از این موضوع که سفر کردن می‌تواند تأثیر بی‌نظیری روی روح و روانش و جسمشان داشته باشد بی‌اطلاع هستند.

 

در سال 207 خیلی از کارگرانی که در امریکا مشغول کار بودند اعلام که کردند که از بعضی روزهای تعطیل خود استفاده‌ای نکرده‌اند که مجموع این روزها به 705 میلیون روز در سال رسید. یکی از دلایلی که خیلی به آن اشاره شد این بود که آن‌ها می‌ترسیدند بلیط خارجی بخرند و یا با یک پرواز داخلی سفر کوتاهی داشته باشند اما بعد از برگشتن از مسافرت با حجم زیادی از کار مواجه شوند. اما این تفکر بسیار اشتباه است چون سفر رفتن می‌تواند تأثیر خیلی خوبی روی روحیه‌ی انسان داشته باشد بنابراین در طول سال حتی شده با یک پرواز داخلی به سفر کوتاهی در کشور خود بروید.

 

 

1) مفید بودن طبیعت برای سلامتی انسان

 

طبیعت باعث ایجاد یک احساس تندرستی در انسان می‌شود. طبق گفته‌ی یک پژوهشگر در دانشگاه ایلینوی زمانی که انسان‌ها به هر طریقی مثل خریدن بلیط خارجی و یا داشتن پرواز داخلی به طبیعت و مکان‌هایی که پر از درخت و سرسبزی است سفر می‌کنند نتایج خوب و بلندمدتی را روی سلامتی خود احساس می‌کنند. جالب است بدانید که هر چه فضای سرسبز در دور و اطراف انسان کمتر باشد خطر ابتلا به انواع بیماری‌ها بالاتر می‌رود. طبیعت ارتباط شگفت‌انگیزی با بیماری‌هایی مثل افسردگی و اضطراب، دیابت، بیماری‌های عفونی، بیش فعالی، سرطان، دوره‌ی نقاهت، چاقی، بیماری‌های قلبی و تنفسی دارد.

 

پس ساده به شما می‌گوییم که به هر طریقی که می‌توانید به خاطر روح و جسمتان به دل طبیعت سفر کنید. اگر شاغل هستید و بهانه‌ی کار را می‌گیرید می‌توانید چند روزی را به مرخصی بروید، در هوای تازه نفس بکشید و با یک روحیه‌ی بهتر و باانگیزه‌تر به سرکار برگردید.مدام کار کردن اصلاً تأثیر خوبی روی روح و جسمتان ندارد و باعث خستگی بیش‌ازحد شما خواهد شد.

 

 

2) در روزهای تعطیل به دنبال سرگرمی‌های موردعلاقه‌تان بروید.

 

ابتدا باید علاقه‌ی خود را کشف کند و سپس در روزهای تعطیل به دنبال آن بروید. مثلاً اگر عکاسی را دوست دارید به مکان‌های جدید و بکر بروید و مشغول عکاسی شوید. اگر عاشق دویدن هستید یک مسیر پر چالش را برای دو انتخاب کنید. اگر علاقه‌ی زیادی به موسیقی دارید درباره‌ی فستیوال‌هایی که هر سال در کشورهای مختلف برگزار می‌شود تحقیق کنید و با خرید یک بلیط خارجی یا با پرواز داخلی به فستیوال موسیقی بروید.

 

 

3) با سفر کردن ارتباط با سایر انسان‌ها را تجربه کنید.

 

طبق گفته‌ی دکتر آندره بونیور ارتباط با کسانی که از حضور و بودن کنار آن‌ها لذت می‌برید تأثیر بی‌نظیری روی سلامتی روح و جسم شما دارد از جمله کاهش فشارخون، کاهش احتمال ابتلا به افسردگی و بهبود نتایج مبارزه با سرطان.

 

پس اگر می‌خواهید کیفیت زندگی خود را بالا ببرید در روزهای تعطیل با یک پرواز داخلی به دیدن دوستتان که در شهر دیگری زندگی می‌کند بروید و از هم‌نشینی با او بهره‌مند شوید.

 

علاوه بر دیدن دوستان در کل ارتباط با سایر انسان‌ها می‌تواند اعتقاد شما را نسبت به اینکه انسانیت دیگر مرده است عوض کند. هنگامی که بلیط خارجی می‌خرید و به کشور دیگری سفر می‌کنید با کسانی از فرهنگ‌های مختلف آشنا می‌شوید و بهتر می‌توانید انسانیت را درک کنید و نقاط اشتراکتان را با آن‌ها پیدا کنید.

 

 

4) با سفر کردن زندگی خود را تغییر دهید.

 

زمانی که بلیط خارجی تهیه می‌کنید و به کشورهای مختلف سفر می‌کنید از نزدیک با چیزهای که قبلاً درباره‌شان مطالعه کرده بودید آشنا می‌شوید و همین باعث می‌شود تغییراتی را در زندگی خود اعمال کنید. این سفر و تغییر در زندگی لزوماً با سفر به کشورهای خارجی رخ نمی‌دهد بلکه می‌توانید با پرواز داخلی به یکی از شهرهای کشور خود سفر کنید و از زندگی‌های مردم آنجا تجربه کسب کرده و آن را در زندگی خود اعمال کنید.

 

 

5) از تعطیلات استفاده کنید.

 

در کشور ما تعطیلات رسمی زیادی وجود دارد که می‌توانید نهایت استفاده را از آن‌ها بکنید و با خرید یک بلیط خارجی و رفتن به خارج از کشور یا توسط یک پرواز داخلی به شهرهای داخل کشور سفر کنید و تجربه‌های خوبی را کسب کنید و علاوه بر آن باانرژی سرکار برگردید.

 

برای مشاهده چارترهای لحظه آخری سام سیر با تخفیف 8% بصورت انلاین، بر روی لینک بلیط خارجی کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو