بهترین مقاصد گردشگری غذایی




بهترین مقاصد های غذایی

خرید بلیط هواپیما سام سیر

 

آشنایی با بهترین مقاصد گردشگری غذایی

 

بخشی از فرهنگ هر منطقه را غذای مربوط به آن تشکیل داده است و همان‌طور که می‌دانید هر مقصدی غذای خاص خود را دارد. علاوه بر این موارد غذا بخش مهمی از زندگی ما را تشکیل می‌دهد.

 

برخی از افراد فقط برای خوردن غذای جدید سفر می‌کنند زیرا ی خواهند غذای مختلف دنیا را تست کنند .برای این‌گونه افراد غذا خوردن بهترین تفریح محسوب می‌شوند و می‌خواهند به همه جای دنیا سفر کنند و غذاهای مربوط به آنجا را تست کنند. به همین جهت تورهای تفریحی غذایی برای این‌گونه افراد طراحی‌شده است. در این مطلب می‌خواهیم محبوب‌ترین مقصدهای غذایی را با توجه به نظرات مسافران بیان کنیم.

 

این مقاله را هم بخوانید: گردشگری غذایی چیست؟

 

بانکوک، تایلند

 

طبق آماری که از تجربه مسافران کسب‌شده، غذای بانکوک تایلند جزو محبوب‌ترین غذاها اعلام‌شده است. مسافران به غذاهای این مقصد بیشترین امتیاز را داده‌اند. شما می‌توانید با خرید بلیط هواپیما به این مقصد بروید و از غذای آن تست کنید. این مسئله برای تایلند یک سرمایه محسوب می‌شود و از آن سود زیادی می‌برند. چنانچه شما با پرواز خارجی به این مقصد رفتید حتماً از غذاهای محلی مثل سالاد پاپایای سبز و همین‌طور سالاد گوشت خرد را پیشنهاد می‌کنیم.

 

 

توکیو، ژاپن

 

غذای محلی توکیو نیز جزو محبوب‌ترین غذاها اعلام‌شده و تورهای غذایی زیادی سالانه به این منطقه سفر می‌کنند. شما می‌توانید با خرید بلیط هواپیما به این مقصد سفر کنید و از خوردن غذاهای آن لذتت ببرید. غذاهایی که مسافران بیشتر آن‌ها را دوست دارند و می‌پسندند؛ یاکیتوری، مونجایاکی و واگاشی است.

 

 

مادرید، اسپانیا

 

چنانچه شما با یک پرواز خارجی به اسپانیا بروید و از غذاهای آن میل کنید گویا به درون فرهنگ آن کشور رفته‌اید. شما با استفاده از تورهای موجود به مادرید می‌توانید درباره‌ی غذاها راهنمایی کسب کنید. پیشنهاد ما به شما این است که حتماً در این سفر از تاپاس، تاس کباب نخود و ماهی کاد نمکی امتحان کنید.

 

 

ونیز، ایتالیا

 

اگر شما با تورهای غذایی سفر کنید مطمئن باشید که بهترین رستوران‌ها به شما پیشنهاد می‌شود. یکی دیگر از محبوب‌ترین مقاصد غذایی ونیز ایتالیا است. توجه داشته باشید اگر با یک پرواز خارجی به ونیز رفتید حتماً از غذا ای محلی مثل سیچکتی که مثل تاپاس اسپانیایی‌ها است، امتحان کنید.

 

 

نیویورک

 

افرادی که برای خوردن غذا به نیویورک سفر می‌کنند بدانند که در این شهر انواع غذاها به بهترین شکل موجود است. غذاهایی مثل پیروگی، شکلات، کاننولی، پیتزا و هر چیز دیگری موجود است.

 

نیواورلئان (New Orleans)

 

بزرگ‌ترین شهر ایالت لوئیزیانا، نیواورلئان در ایالات‌متحده آمریکا است. این شهر از تعداد زیادی رستوران شیک و خاص برخوردار است. به همین خاطر جزو محبوب‌ترین مقاصد غذایی محسوب می‌شود. شما می‌توانید با خرید بلیط هواپیما از خوردن غذا در رستوران‌های این شهر لذت ببرید.

 

 

بارسلونا، اسپانیا

 

چنانچه قصد دارید غذاهای جدید را امتحان کنید و همین‌طور علاقه دارید که غذاهای جدید مثل تاپاس فوق‌العاده‌ی اسپانیایی را خودتان بپزید. با گذراندن دوره‌ی چندساعته‌ی آموزشی در بارسلون که برای یادگیری مسافران تعبیه‌شده است می‌توانید به این توانایی برسید.

 

 

پاریس، فرانسه

 

اگر با یک پرواز خارجی به پاریس فرانسه سفرکرده‌اید حتماً از محله‌های اطراف مونت مارتر دیدن کنید زیرا علاوه بر لذت بردن از اطراف و مناظر بی‌نظیر آن می‌توانید با خوردن شکلات فرانسوی، پنیر و باگت سفر خود لذت‌بخش‌تر کنید.

 

شما می‌توانید با خرید بلیط هواپیما از سایت آژانس هواپیمایی سام سیر به‌راحتی به این شهر سفر کنید.

 

 

فلورانس، ایتالیا

 

افرادی که چه به‌تنهایی و چه با تورهای موجود، به این شهر سفر می‌کنند، این امکان را دارند که از کلاس‌های آموزشی مزرعه توسکان استفاده کنند و طرز پخت غذاهای آن‌ها را یاد بگیرند.

 

 

رم، ایتالیا

 

وقتی شما با یک پرواز خارجی به شهر رم سفرکرده‌اید سعی کنید از تورهای غذایی همراه با پیاده‌روی استفاده کنید و همین‌طور حتماً از پیتزاهای این شهر خوردن کنید تا نهایت لذت را ببرید.

 

برای مشاهده چارترهای لحظه آخری آنلاین با تخفیف 8% ، روی خرید بلیط هواپیما کلیک نمایید.

 



نظرتان را بنویسید







منو