بهترین کیت‌ها یا بسته‌های پرواز کدم‌اند؟ (بخش اول)




بهترین کیت‌ها یا بسته‌های پرواز

پرواز داخلی سام سیر

 

آشنایی با بهترین کیت‌ها یا بسته‌های پرواز

 

یکی از امکاناتی که ایرلاین های بین الملی در اختیار مسافرانی که خرید بلیط هواپیما انجام داده‌اند قرار می‌دهد؛ کیت‌ها یا بسته‌های سازگاری است. این بسته‌ها برای رفاه بیشتر مسافران در حین پرواز داخلی یا خارجی تهیه می‌شوند.

 

در این بسته‌ها یا کیت‌ها، همه چیز ممکن است وجود داشته باشد. این بسته‌ها برای ایجاد آرامش مسافران لوازمی در اختیار آن‌ها قرار می‌دهند. لوازمی مثل لوازم بهداشتی.

 

در این مطلب قصد داریم بهترین کیت هایی که در پرواز داخلی یا خارجی در اختیار مسافرانی که خرید بلیط هواپیما انجام داده‌اند، را برای شما شرح دهیم.

 

 

۱- بسته‌های ویژه خطوط هوایی قطر مخصوص پرواز درجه یک

 

خطوط هوایی قطر

 

خطوط هوایی قطر به تازگی برای پرواز داخلی یا خارجی بلند مدت یا متوسط خود بسته‌ی ویژه‌ای اضافه کرده است.

 

این بسته‌ها برای مردان و زنان متفاوت است. برای زنان یک کیف‌دستی از برند ایتالیایی Castello Monte Vibiano Vecchio و برای مردان کیف‌های دسته دار از برند  Sintesisشامل می‌شود.

 

رنگ این کیف‌ها برای مردان خاکستری و سیاه است و برای زنان سفید و سرخ کبود است.

 

این بسته‌ها شامل لوازمی هستند از شرکت کاستلو مونتو، این لوازم عبارت‌اند از: کرم مرطوب کنند دست و صورت، بالم لب، یک جفت جوراب، چشم‌بند مخصوص خواب، شانه‌ی کوچک. این موارد برای پرواز داخلی یا خارجی در کلاس تجارت است. ایرلاین قطر برای مسافرانی که خرید بلیط هواپیما برای هواپیماهای A380 انجام داده‌اند متفاوت است.

 

این ایرلاین برای پرواز داخلی یا خارجی که کمتر از5 ساعت طول می‌کشد بسته‌ی ناپا در نظر گرفته است. این بسته شامل کرم لب، جوراب و چشم‌بند از شرکت کاستلو مونته است.

 

بسته‌ی ویژه‌ی ایرلاین قطر شامل پیژامه می‌باشد که مسافرانی که خرید بلیط هواپیما انجام داده‌اند بسیار از این بسته استقبال می‌کنند.

 

 

۲- بسته‌های ویژه امارت برای کلاس درجه یک، تجاری و اقتصادی

 

بسته‌های ویژه امارات

 

بسته‌های هواپیمایی امارت شامل محصولات زیبایی شرکت بولگاری است که در کلاس‌های بالا در اختیار مسافرانی که خرید بلیط هواپیما انجام داده‌اند، قرار می‌گیرد.

 

این بسته شامل لوسیون بدن، امولاسیون صورت، بسته اصلاح ویژه مردان، دئودورانت، دستمال گردن، مسواک و شانه است که در طول پرواز داخلی یا خارجی در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.

 

در کلاس درجه یک همین ایرلاین نیز از همین بسته استفاده می‌شود فقط با این تفاوت که یک عطر جیبی نیز در آن وجود دارد که هر 90 روز رایحه‌ی آن عوض می‌شود. این اتفاق موجب می‌شود مسافرانی که خرید بلیط هواپیمای خود را همیشه در این خط هوایی انجام می‌دهند، عطر تکراری نگیرند.

 

در کلاس درجه یک هواپیمایی امارت، بسته‌ای دارای پیژامه‌های مرطوب‌کننده دارد که برای اولین بار در جهان ارائه‌شده و مسافر با وجود آن دیگر از خشکی پوست رنج نمی‌برد و به راحتی در هواپیما به خواب فرو می‌رود.

 

 

۳- بسته‌های ویژه کلاس درجه یک و تجاری KLM

 

بسته‌های ویژه KLM

 

KLM عضو اتحادیه ی اسکای تیم است و با یان تامینیائو (طراح مد هلندی) همکاری می‌کند. یان برای مسافرانی که خرید بلیط هواپیما انجام داده‌اند و قرار است سفر بین قاره ای داشته باشند، یک سری کیف طراحی کرده است. البته این کیف‌ها فقط برای کابین تجاری هستند.

 

این کیف‌ها به شکل کیف‌های کوچک زنانه هستند که بعد از سفر نیز قابل استفاده هستند. داخل این کیف یک مجسمه کوچک آبی رنگ به شکل خانه وجود دارد که به عنوان هدیه در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.

 

این بسته بر خلاف بسته‌های دیگر که شامل لوازم بهداشتی و یا لوازم موردنیاز سفر است، از یک هدیه کوچک برخوردار است.

 

شما می توانید با خرید بلیط هواپیما از آژانس هواپیمایی سام سیر، از این بسته ها در پرواز استفاده کنید.

 

بنابراین مسافرانی که خرید بلیط هواپیما برای یکی از این خطوط هواپیمایی انجام داده‌اند باید بدانند که در طول پرواز داخلی یا خارجی اشان یک بسته یا کیت دریافت خواهند کرد.

 

 

برای مشاهده چارترهای لحظه آخری آنلاین با تخفیف 8%، روی خرید بلیط هواپیما کلیک نمایید.

 



نظرتان را بنویسید







منو