نوتردام و طاق پیروزی در پاریس فرانسه




نوتردام و طاق پیروزی در فرانسه

بلیط خارجی سام سیر

 

آشنایی با نوتردام و طاق پیروزی در پاریس فرانسه

 

پاریس که به شهر عشاق در جهان شهرت دارد از شهرهای گردشگری در فرانسه میباشد که برای دیدن آن همه ساله هزاران گردشگر از سراسر جهان با تور فرانسه به این شهر زیبا سفر میکنند. این شهر که جمعیتی تقریبا دو میلیون نفری دارد رتبه اول را در زمینه اقتصادی در اروپا به خود اختصاص داده است و رتبه پنجم جهان را در همین زمینه دارا میباشد.

 

داشتن آب و هوایی مناسب و همچنین وجود آثار و جاذبههای گردشگری و تاریخی این شهر را به یک مقصد گردشگری مناسب و پرطرفدار تبدیل کرده است که مسافرانی از تمامی نقاط جهان با پرواز خارجی برای دیدن این شهر وارد فرانسه خواهند شد. زیباییهای موجود در این شهر بقدری زیاد و دلفریب است که حتی ساکنان دیگر شهرهای فرانسه نیز برای دیدن آنها با پرواز داخلی به این شهر سفر میکنند تا از نزدیک شاهد این همه زیبایی باشند.

 

در ادامه به معرفی برخی از جاذبههای گردشگری موجود در این شهر خواهیم پرداخت که برای دیدن آنها مسافران با تور فرانسه از سراسر جهان به پاریس سفر میکنند تا این جاذبهها را از نزدیک نظارهگر باشند.

 

 

نوتردام پاریس

 

کلیسای نوتردام که در این شهر قرار دارد از شهرت جهانی برخوردار است و امروزه یکی از مهمترین آثار و جاذبههای گردشگری تاریخی موجود در پاریس به حساب میآید که برای دیدن آن همه ساله هزاران نفر با تور فرانسه و انجام پرواز داخلی و پرواز خارجی به پاریس سفر میکنند. اهمیت این جاذبه گردشگری به شکلی است که بسیاری اعتقاد دارند بدون دیدن از این کلیسا سفر به پاریس کامل نمیشود.

 

در طراحی این کلیسای با شکوه از دو برج و یک طاق استفاده شده است که هنرمندی خاص و معماری بینظیر در کنار هم قرار داده شدهاند. این سازه عظیمالجثه بیش از 120 متر ارتفاع دارد که در نوع خود بینظیر به حساب میآید. در ساخت این اثر تاریخی از سبک گوتیک فرانسوی استفاده شده است که این بنا را میتوان بهترین اثر موجود در این سبک دانست. همه ساله معماران زیادی برای دیدن این اثر زیبای معماری از سراسر جهان با تور فرانسه و با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی به این منطقه از جهان سفر میکنند.

 

در این بنا که در قرن 13 میلادی ساخته شده است از پنجرههایی زیبا که به رنگ گل رز میباشند، حکاکیهای گوتیک، مجسمه‌های خوش منظر و کلکسیونی از آثار عتیقه به چشم میخورد که در سفر به این منطقه با پرواز داخلی و پرواز خارجی میتوانید از نزدیک دیدن کنید.

 

 

طاق پیروزی

 

این اثر تاریخی نیز که یکی دیگر از آثار تاریخی گردشگری موجود در این شهر میباشد بسیار مورد توجه گردشگرانی که با تور فرانسه به پاریس سفر کردهاند قرار گرفته است. این بنای باشکوه در سال 1806 برای گرامی‌داشت پیروزی ناپلئون بناپارت در این شهر ساخته شد که امروزه به یکی از بزرگترین آثار گردشگری موجود در پاریس تبدیل شده است و گردشگرانی که با پرواز داخلی و پرواز خارجی به پاریس سفر کردهاند حتما بخشی از زمان سفر خود را برای دیدن این جاذبه گردشگری اختصاص خواهند داد.

 

این طاق به گونهای طراحی شده است که دارای 50 متر ارتفاع و 45 متر عرض میباشد و همین موضوع سبب شده بسیار منحصر بفرد باشد. با مشاهده این طاق متوجه آثاری میشوید که برروی آن حکاکی شده است. این حکاکیها بیانگر جنگهایی میباشد که به پیروزی ختم شده است. علاوهبر این اسامی افراد زیادی در آن دیده میشود که برای سلطنت جان خود را از دادهاند. جالب توجه است که در پائین این طاق عظیم الجثه و باشکوه پیکر سربازی گم نام که در جنگ جهانی اول کشته شده است دفن شده است.

 

 

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری فرانسه روی لینک تور فرانسه کلیک نمایید.

 



نظرتان را بنویسید







منو