کدام شهرها برای سفر در کریسمس بهتر هستند؟ (بخش اول)




 

بهترین شهرها برای سفر در کریسمس

 

بلیط خارجی سام سیر

 

کدام شهرها برای سفر در کریسمس بهتر هستند؟ (بخش اول)

 

هر سال نزدیک کریسمس که می‌شود در همه ی شهرها شور و شوقی راه میفتد و همه منتظر فرارسیدن آن هستند. در بعضی شهرها این حال و هوا کمی بیشتر از سایر شهرهاست که کاش همه بتوانند روزی آن را تجربه کنند. در این مطلب قصد داریم این شهرها را به شما معرفی کنیم تا اگر قصد خرید بلیط هواپیما یا بلیط خارجی و سفر در تعطیلات کریسمس را دارید بهتر بتوانید مقصد خود را انتخاب کنید.

 

 

۱. کراکوف، لهستان

 

می‌توان گفت یکی از زیباترین و خوش منظره ترین شهرهای واقع در اروپا پایتخت پیشین لهستان یعنی کراکوف است که گردشگران زیادی برای سفر به آن بلیط خارجی می خرند. در این شهر معماری های زیبایی از دوره های مختلف مثل رنسانس، گوتیک، باروک، هنر نو و رومی وجود دارد که خبر از قدمت 1000 ساله ی کراکوف می‌دهند و یک خرید کریسمس لذت بخش را دربازارهای قدیمی شهر فراهم می‌کنند.

 

بزرگترین میدان قرون وسطی ای به نام Rynek Glowny در این شهر قرار دارد و در روزهای نزدیک کریسمس کل بازار کریسمس محصول های غرب اروپا را به عقب می‌راند. علاوه بر این میدان هتل بسیار زیبای Puro Hotel و ساختمان هایی نظیر Cloth Hall و Sukiennice باعث می‌شود شما به قرن 16 سفر کنید. اگر قصد خرید بلیط هواپیما دارید یا بلیط خارجی برای لهستان خریدید و نزدیک کریسمس به آن جا سفر کردید پیشنهاد می‌کنیم ابتدا یک غذای خوشمزه در رستوران پاد ویولم میل کنید و سپس به قدم زدن در خیابان Kazimierz و دیدن کافه های قدیمی بپردازید و قبل از این که هوا تاریک شود سری به ساحل رودخانه ی ویستولا بزنید.

 

 

۲. نیویورک، آمریکا

 

در روزهای نزدیک کریسمس نیویورک به رمانتیک ترین شهر دنیا تبدیل می‌شود و شهری رویایی برای عاشقان است. اگر می‌خواهید از هرکجای جهان که هستید خرید بلیط هواپیما برای نیویورک انجام دهید بهتر است در هتل نیویورک ادیشن اتاق رزرو کنید تا در مرکز همه ی اتفاقات باشید. اگر به خیابان مدیسون بروید ویترین های کریسمسی را خواهید دید که دیدنشان به شما شور و شوق می‌دهد.

 

هر سال جلوی ویترین مغازه بارنی و هرمس پر از افرادی می‌شود که برای کریسمس هیجان دارند. در نزدیکی مجتمع تجاری Rockefeller Center درختی وجود دارد که توجه همه ی افرادی که آنجا هستند را به خود جلب می‌کند. زمانی که بلیط خارجی برای نیویورک می‌خرید می‌توانید بلیط نمایش باله ی فندق شکن را رزرو کنید تا لذت بیشتری از اقامت خود در نیویورک ببرید.

 

 

۳. بروخه، بلژیک

 

شهر بروخه در کشور بلژیک در یک ماه پایانی سال از برندهای مختلفی که در جهان وجود دارند پر می‌شود و داستان های عاشقانه و شور و شوق و خوشی هایی که در این شهر وجود دارد با هیچ جای دیگر قبال مقایسه نیست پس اگر می‌خواهید با خرید بلیط هواپیما در کریسمس به بلژیک سفر کنید حتی یک لحظه هم در تصمیم خود شک نکنید و هر چه سریع تر بلیط خارجی خود را بخرید.

 

در روزهای نزدیک کریسمس تمام مغازه ها و ویترین ها پر می‌شود از تزئینات کریسمسی و کوچه‌های سنگفرش شده ی بروخه از نور می‌درخشند. برای خوردن یک غذای لذیذ خورشت گوشت گاو به رستوران های فرانسوی بروید و از غرفه های اجناس بلژیکی و شکلات و غیره که در دو طرف فروشگاه های Grote Market و Market Square قرار دارند خرید کنید.

 

 

۴. سیدنی، استرالیا

 

زمانی که در نزدیکی کریسمس می‌خواهید خرید بلیط هواپیما برای سیدنی انجام دهید حتماً می‌دانید که سیدنی در حال و هوای کریسمس بسیار زیباست و غذاها و نوشیدنی های خوشمزه ای را در اختیار مسافرانی که با یک بلیط خارجی به آنجا سفر کرده اند قرار می‌دهد. به دلیل آب و هوای بسیار خوب تمام برنامه های کریسمس مثل کنسرت، نمایش و ... در فضای باز برگزار می گردد. کسانی که سال هاست در سیدنی زندگی می‌کنند به جای نشستن پای تلویزیون هر سال در ساحل دور هم جمع می‌شوند و همبرگر و ماهی کباب می‌کنند.

 

برای مشاهده چارترهای لحظه آخری آنلاین با تخفیف 8%، روی خرید بلیط هواپیما کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو