کدام شهرها برای سفر در کریسمس بهتر هستند؟ (بخش دوم)




 

بهترین شهرها برای سفر در کریسمس

 

پرواز خارجی سام سیر

 

کدام شهرها برای سفر در کریسمس بهتر هستند؟ (بخش دوم)

 

همان‌طور که در بخش قبلی گفتیم هرسال نزدیک کریسمس که می‌شود در همه‌ی شهرها شور و شوقی راه میفتد و همه منتظر فرارسیدن آن هستند. در بعضی شهرها این حال و هوا کمی بیشتر از سایر شهرهاست که کاش همه بتوانند روزی آن را تجربه کنند. در بخش قبلی چهار مورد از این شهرها را به شما معرفی کردیم و در این بخش به ادامه‌ی معرفی این شهرها می‌پردازیم تا اگر قصد پیدا کردن بلیط ارزان هواپیما برای تعطیلات کریسمس را دارید این شهرها را در فهرست خود قرار دهید و با پرواز خارجی به آن‌ها سفر کنید تا از کریسمس نهایت لذت را ببرید.

 

 

۵. بلفاست، ایرلند

 

شهر بلفاست پایتخت کشور ایرلند شمالی است که می‌تواند هر گردشگری را سر ذوق بیاورد. یکی از جاذبه‌های بسیار زیبا در بلفاست بازار سن جورج می‌باشد که در سال 1890 ساخته شده است. این بازار به خاطر وجود موسیقی زنده، موسیقی محلی و مغازه‌دارانی که محصولات مختلفی را از صنعت گران ایرلندی برای فروش گذاشته‌اند حال و هوای بسیار خوبی را در کریسمس برای مردم ایجاد می‌کند. این شهر پر است از پارک‌ها و رودخانه‌هایی که قدم زدن در کنارشان بسیار لذت‌بخش است.

 

یکی از این رودخانه‌ها، رودخانه لاگان است که موقع کریسمس جنگل‌های اطراف آن یخ می‌زنند و باعث می‌شوند شما در کنار این رودخانه پیاده‌روی شگفت‌انگیزی را داشته باشید. برای تمام این زیبایی‌هاست که هرسال عده‌ی زیادی با پرواز خارجی به این شهر می‌آیند تا کریسمس را در اینجا سپری کنند. یکی از جاهای دنج بلفاست هتل مرچنت می‌باشد که در Cathedral Quarter قرار دارد. اگر می‌خواهید سفر ارزان‌تری در کریسمس داشته باشید به دنبال بلیط ارزان هواپیما برای مقصد خود بگردید.

 

 

۶. سنگاپور

 

سنگاپور در جنوب شرقی آسیا قرار دارد که سالانه گردشگران زیادی برای بازدید از آن با پرواز خارجی و بلیط ارزان هواپیما به این شهر سفر می‌کنند. جشن گرفتن در سنگاپور جزئی از هنر است و هر فردی که در سنگاپور زندگی می‌کند از هر جشن توقع غذاها، فرهنگ و نمایش‌های خیلی خوب را دارد. یکی از خیابان‌های معروف سنگاپور Orchard نام دارد که هنگام کریسمس آن را جوری چراغانی می‌کنند که جزو بهترین چراغانی‌های دنیا محسوب می‌شود.

 

در سنگاپور تمام هتل‌های بزرگ لابی‌های خود را با تزئینات شگفت‌انگیزی پر می‌کنند و مغازه‌ها ویترین خود را با فانوس‌های قرمز و ریسه‌های زیبا تزئین می‌کنند. بهترین مکانی که در سنگاپور وجود دارد هتل نئوکلاسیک فولرتون بی می‌باشد اما اگر می‌خواهید لذت بیشتری از سنگاپور ببرید باید در قلب همه‌ی فعالیت‌ها باشید.

 

 

۷. ادینبرو، اسکاتلند

 

گردشگران در همه‌ی سال برای سفر به ادینبرو پایتخت کشور اسکاتلند بلیط هواپیما برای پرواز خارجی و بلیط ارزان هواپیما می‌خرند اما سفر به این شهر موقع کریسمس حال و هوای دیگری دارد و درجه‌ی جذابیت آن به آخرین حد خود می‌رسد. اگر گیاهخوار هستید می‌توانید با خیال آسوده به رستوران Paradise Palms رفته و پس از صرف ناهار به دیدن یک نمایش زیبا در The Cameo بپردازید. بعد از گشت‌وگذار در شهر نیز به یک هتل خوب رفته و استراحت کنید.

 

 

۸. کیپ‌تاون، آفریقای جنوبی

 

شهر کیپ‌تاون همیشه پر از انواع غذاها و نوشیدنی‌های مختلف است و هنگام کریسمس با اینکه هوا آفتابی است اما حال و هوای بسیار خوبی دارد. گردشگران اروپایی که با پرواز خارجی به این شهر سفر کرده‌اند برای خرید به بازارهای کیپ‌تاون که پر از فروشنده‌های روستایی است مراجعه می‌کنند تا از آن‌ها وسایل چوبی، چرمی و پارچه‌ای بخرند. یکی زیباترین مکان‌ها در کریسمس باغ گیاه‌شناسی Kristenbosch می‌باشد که حتماً باید به آن سر بزنید.

 

 

9. وین، اتریش

 

یکی از باشکوه‌ترین شهرهای اروپا که پر از قصرهای زیبای سلطنتی و کلیساهایی به سبک باروک است وین می‌باشد. جالب است بدانید فرهنگ کافه اولین بار در وین متولد شد و سپس به سایر نقاط جهان انتقال پیدا کرد. این شهر هنگام کریسمس بسیار باشکوه می‌شود و در سرتاسر شهر می‌توانید به‌صورت رایگان موسیقی آثاری مثل موتزارت، هایدن، بتهوون، شوبرت، اشتراوس را گوش کنید. سالانه افراد زیادی برای گردش با پرواز خارجی و پیدا کردن بلیط ارزان هواپیما به وین سفر می‌کنند تا از دیدن زیبایی‌های باشکوه این شهر لذت ببرند.

 

برای مشاهده چارترهای لحظه آخری آنلاین با تخفیف 8%، روی پرواز خارجی کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو