درباره ی پونت الکساندر سوم و قصر ورسای پاریس فرانسه چه می دانید؟




 

پونت الکساندر و قصر ورسای پاریس

 

پرواز داخلی سام سیر

 

درباره ی پونت الکساندر سوم و قصر ورسای پاریس فرانسه چه می دانید؟

 

پاریس بزرگ‌ترین شهر اقتصادی اروپا و فرانسه میباشد که در صنعت توریسم نیز نقش بسزایی دارد و به دلیل داشتن جاذبههای گردشگری فراوان همه ساله افراد زیادی با تور فرانسه راهی این شهر میشوند. این شهر که به شهر نور نیز شهرت دارد مرکز مد نیز میباشد و همه ساله پذیرای میلیون گردشگری است که یا پرواز داخلی  و یا پرواز خارجی به این شهر زیبا سفر میکنند.

 

این شهر از نظر تاریخی نیز بسیار قابل توجه است و قدمت آن به 52 سال قبل از میلاد مسیح بازمیگردد. ازاین‌رو در این منطقه آثار تاریخی فراوانی را میتوان پیدا کرد. در صورتی که به تاریخ ملل مختلف علاقهمند هستید و خواهان این هستید که در این زمینه اطلاعات بیشتری را به دست آورید میتوانید با تور فرانسه به این شهر سفر کنید.

 

در پاریس جاذبههای گردشگری فراوانی وجود دارد که برای دیدن آن‌ها گردشگرانی از سراسر دنیا با پرواز داخلی و پرواز خارجی راهی این شهر میشوند. در ادامه به معرفی برخی از این جاذبههای گردشگری خواهیم پرداخت.

 

 

پونت الکساندر سوم

 

فرانسه و بخصوص پاریس به شهر عشاق نیز شهرت دارد و در شهری که در آن عشق و عاشقی حکمفرما باشد چه چیز رمانتیکتر از پونت الکساندر سوم. این پل یکی از زیباترین و عجیبترین جاذبههای گردشگری موجود در این شهر میباشد و گردشگرانی که با تور فرانسه و انجام پرواز داخلی و پرواز خارجی به این شهر سفر میکنند میتوانند از این اثر هنری گردشگری نیز دیدن کنند.

 

این پل تنها پل قوسی شکلی است که در این شهر وجود دارد و برای ساخت آن از فلز استفاده شده است. نام این پل از یک تزار روسی برداشته شده است. این پل که امروزه مورد بازدید هزاران مسافری که با تور فرانسه و با استفاده از پرواز داخلی و پرواز خارجی خود را به پاریس رساندهاند قرار گرفته است بر روی رود سن قرار گرفته است.

 

این پل منطقههای شانزه لیزه، لز نولید و برج ایفل را به هم متصل میکند. در این پل میتوانید مجسمههای فراوانی که به دست هنرمندان نامی ساخته شده است را مشاهده کنید و در بازدید از این پل همانند بازدید یک موزه هنری نیز میباشد. بسیاری از هنر دوستانی که با تور فرانسه  به این منطقه سفر میکنند میتوانند در سفر خود از پل زیبا نیز دیدن کنند. در این پل میتوان مجسمههایی از قبیل اسبهای بالدار و حوریان و فرشتگان را مشاهده کرد و لحظات فوقالعادهای را بر روی این پل سپری کرد.

 

 

قصر ورسای

 

این عمارت که در ابتدا برای خانواده سلطنتی ساخته شده بود تا در زمان شکار از آن استفاده کنند امروزه به یکی از آثار گردشگری موجود در پاریس تبدیل شده است تا گردشگرانی که با پرواز خارجی و پرواز داخلی به پاریس سفر کردهاند به نظاره آن بپردازند و از زیباییهای موجود در آن دیدن کنند.

 

بعد از مدتی از این عمارت به عنوان مقر اصلی درباریان استفاده شد. این بنا بسیار مجلل و باشکوه ساخته شده است بطوریکه میتوان گفت بیش از حد مجلل است و در تزئین آن افراط شده است. زیبایی این عمارت بقدری است که بازدید کنندگان از آن در زمان بازدید از زیباییهای آن حیرت زده میشوند.

 

در این عمارت باغهای سرسبزی وجود دارد که قدم زدن در آن‌ها خالی از لطف نیست و میتواند به سپری کردن لحظاتی آرام و لذتبخش را به شما هدیه بدهد. در این بنای تاریخی هالهایی وجود دارد که در درون آن 17 طاق ساخته شده است که برای تزئین آن‌ها از 357 آینه استفاده شده است.

 

این عمارت از پربازدیدترین جاذبههای موجود در پاریس میباشد و همین موضوع باعث شهرت این بنای با شکوه شده است. این قصر امروزه به موزه تبدیل شده است و عموم میتوانند از آن دیدن کنند.

 

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری فرانسه روی لینک تور فرانسه کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو