بهترین شکلات‌های جهان (بخش دوم)




 

بهترین شکلات‌های جهان 

 


بلیط هواپیما سام سیر

 

آشنایی با بهترین شکلات‌های جهان 

 

شکلات جزو محصولات پرطرفدار و محبوب است و همین‌طور بسیار ارزشمند زیرا از دانه‌های کاکائو تشکیل‌شده است. در ادامه می‌خواهیم شما را باده شکلات برتر جهان آشنا کنیم.

 

در کشورهایی اروپایی صنعت شکلات‌سازی بسیار توسعه‌یافته و آن‌ها با تولید شکلات مرغوب و صادر به تمام نقاط جهان پول زیادی دریافت می‌کنند. علاوه بر کارخانه‌های شکلات‌سازی اروپا، کشورهای کوچک و بزرگ دنیا نیز به تولید شکلات مرغوب مشغول هستند. در ادامه معروف‌ترین آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

 

شکلات

 

اکثر شکلات سازان برتر در ساخت شکلات از بهترین نوع آن یعنی (کوورتور) استفاده می‌کنند. این نوع شکلات به دلیل داشتن درصد کاکائو بالا جزو مرغوب‌ترین نوع‌ها محسوب می‌شوند. علاوه بر این مورد در مرحله اول هر تولیدکننده با توجه به ذائقه‌ی مردم کشور خود طعم‌های مختلف کاکائو را  تولید می‌کند و آن را ارائه می‌دهد.

 

در مطلب بخش اول این عنوان شما را با برخی شکلات‌های معروف دنیا آشنا کردیم. شکلات‌هایی که در بخش اول به شما معرفی کردیم عبارت‌اند از: شکلات یانگ در انگلیس، شکلات کیو بو در مکزیک، شکلات سوما در کانادا، شکلات اسپرونگلی در سوئیس، شکلات سیسادا در استرالیا.

 

در ادامه شما را با دیگر شکلات‌های معروف جهان آشنا خواهیم کرد. این شکلات ها به‌قدری خوش‌طعم است که ارزش این را دارد که بلیط هواپیما خارجی یا بلیط داخلی مربوط به آن مقصد را تهیه کنید و به آنجا بروید و از خوردن شکلات خوشمزه‌ی آن لذت ببرید.

 

اسپگ آن وولا در آمریکا

 

شکلات اسپگ آن وولا

 

کارخانه‌ی شکلات‌سازی (اسپگ آن وولا) متعلق به یک زن و شوهر است. این شکلات‌های خوشمزه حاصل همکاری این زوج فعال می‌باشد. مواد ساخت این برند از شکلات نیز به‌طور طبیعی از زمین‌های کشاورزی، کشت می‌شود. برخی از شکلات‌های این برند دست‌ساز هستند.  این کارخانه برای آشنایی با چگونگی ساخت شکلات، تور رایگان برگزار می‌کند و مسافران زیادی را به داخل کارخانه می‌آورد و روند کار را برایشان شرح می‌دهد.

 

اگر علاقه دارید طرز ساخت شکلات را بدانید می‌توانید با خرید یک بلیط داخلی و یا بلیط هواپیما خارجی به این مقصد بروید و از تور رایگان این کارخانه استفاده کنید.

 

 

رزلین در پرو

 

شکلات رزلین

 

برند شکلات‌سازی (رزلین) ابتدا فقط توسط مؤسس آن‌یک طرح گرافیکی بود که بعدها مؤسس آن تصمیم گرفت آن را تبدیل به شکلات کند و به آن طعم بدهد. در عصر امروز شکلات‌های دست‌ساز رزلین که توسط مؤسس و مادرش نظارت می‌شود، جزو محبوب‌ترین شکلات‌های جهان شده است.

 

جووای در گرانادا

 

شکلات جووای

 

اکثر افرادی که از شکلات (جووای) میل کرده‌اند می‌گویند، تازه‌تر از این شکلات وجود ندارد، زیرا دانه‌های شکلات این محصول در منطقه‌ی کارائیب کشت می‌شود و هیچ جای دنیا این مدل شکلات وجود ندارد. ایده‌ی ساخت این شکلات به‌وسیله مؤسسان این شرکت در قرن 18 هنگام بازدید از کارخانه‌ی شکلات‌سازی فرانسوی صورت گرفت. این برند از معدود شکلات‌های معتبر و حرفه‌ای کشور گرانادا است.

 

بنابراین با خرید بلیط هواپیما خارجی یا بلیط داخلی به این منطقه سفر کنید و از خوردن شکلات‌های تازه‌ی آن لذت ببرید.

 

دی بوندت در ایتالیا

 

شکلات دی بوندت

 

چنانچه شما از طعم کاکائو با میوه‌های طبیعی لذت می‌برید باید شکلات‌های (پائول دی بوندت) را میل کنید. مؤسس این شکلات‌های خوشمزه اهل هلند است ولی در سیسیل ایتالیا زندگی می‌کند. قسمت زیادی از شکلات این محصول از ماداگاسکار وارد می‌شود. این شکلات ها با میوه‌های محلی مخلوط می‌شوند و شکلاتی بی‌نظیر تولید می‌شود.

 

اگر دوست دارید این نوع شکلات را تست کنید، بلیط داخلی یا بلیط هواپیما خارجی این مقصد را تهیه کنید و از خوردن آن لذت ببرید.

 

کی خوکولاتل در مکزیک

 

شکلات خوکولاتل

 

شکلات (کی خوکولاتل) در مکزیک تولید می‌شود. اسم این شکلات به زبان محلی شکلات خوش‌طعم است. مؤسس این شکرت فرد بلژیکی است که برای ترکیبات این کاکائو از ساکنین و محلی‌ها کمک می‌گیرد. یکسری طعم‌های جدیدی که در این شکلات ها وجود دارد طعم‌های تند و فلفلی است.

 

این شرکت علاوه بر تولید کاکائو، مشتقات دیگری که با کاکائو تولید می‌شوند نیز می‌سازد و عرضه‌ی بازار می‌کند. به‌عنوان نمونه می‌توان صابون کاکائو را نام برد.

 

اگر دوست دارید این نوع شکلات را تست کنید، بلیط داخلی یا بلیط هواپیما خارجی این مقصد را تهیه کنید و از خوردن آن لذت ببرید.

 

برای خرید بلیط هواپیما خارجی یا داخلی می توانید به سایت آژانس هواپیمایی سام سیر مراجعه کنید.

 

 

برای مشاهده چارترهای لحظه آخری آنلاین با تخفیف 8% ، روی بلیط هواپیما خارجی کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو