کاخ گارنیه و مجموعه لز نولید در پاریس فرانسه




 

کاخ گارنیه فرانسه

 

بلیط خارجی سام سیر
 

 

آشنایی با کاخ گارنیه و مجموعه لز نولید در پاریس فرانسه

 

پاریس از بزرگترین شهرهای فرانسه میباشد که همه ساله افراد زیادی برای دیدن جاذبههای گردشگری موجود در آن با تور فرانسه به این منطقه سفر میکنند. این شهر را میتوان بزرگترین شهر اقتصادی اروپا دانست که این شهر در جهان از نظر اقتصادی در رتبه پنجم قرار گرفته است. این شهر اروپایی بدلیل داشتن قدمتی طولانی دارای آثار تاریخی و گردشگری بسیاری است که برای دیدن آنها افراد زیادی با تهیه بلیط هواپیما از سراسر جهان به این منطقه سفر میکنند.

 

با توجه به اطلاعاتی که در دسترس میباشد در این منطقه از 52 سال قبل از میلاد مورد سکونت برخی از افراد قرار گرفت و به همین دلیل است که داشتن آثار گردشگری تاریخی فراوانی در این شهر بزرگ یافت میشود و افرادی که به تاریخ ملل مختلف و تمدنهای این ملل علاقمند هستند میتوانند با تور فرانسه و خرید بلیط خارجی به دیدن این شهر زیبا بروند.

 

در ادامه به معرفی برخی از آثار و جاذبههای گردشگری موجود در این شهر خواهیم پرداخت که برای دیدن آنها همه ساله گردشگرانی با تور فرانسه و بلیط هواپیما به این منطقه سفر میکنند.

 

 

کاخ گارنیه

 

این بنای زیبا و تاریخی به دست هنرمند معمار معروف آن زمان چالز گارنیه طراحی و ساخته شده است امروزه به یکی از مناطق گردشگری تاریخی موجود در این شهر تبدیل شده است و افراد زیادی زمانیکه با تور فرانسه و با استفاده از بلیط خارجی به این شهر سفر میکنند از این بنای تاریخی زیبا دیدن بعمل میآورند.

 

طراحی و ساخت این بنا به شکلی بوده است که تا به امروز هیچ یک از جزئیات آن از بین نرفته است و همین موضوع شاید دلیل خوبی برای نام گرفتن گران قیمتترین بنا در زمان خود باشد.  در این کاخ زیبا و مجلل بیش از 2000 صندلی استفاده شده است. این بنای تاریخی با ارزش به عنوان خانه اپرای ملی پاریس نام گرفته است که برای دیدن آن گردشگرانی از سراسر جهان با تور فرانسه و تهیه بلیط هواپیما به پاریس سفر میکنند.

 

این قصر بقدری زیبا و مجلل بوده است که در برخی از رمانها و فیلمها از آن یاد شده است. امروزه در این کاخ هنرمندانی که در رقص باله شهرت دارند به اجرای نمایش خواهند پرداخت و علاوهبر اینها از این بنا به عنوان خانه موزه کتابخانه اپرا نیز یاد میشود. در صورتیکه با بلیط هواپیما و با استفاده از بلیط خارجی به این شهر زیبا سفر کردید حتما از این کاخ باشکوه نیز دیدن کنید.

 

 

لز نولید

 

 

در پاریس مجموعهای از ساختمانها که برای گرامیداشت ارتش فرانسه ساخته است وجود دارد که با نام لز نولید شناخته میشود و به یکی از جاذبههای گردشگری موجود در این شهر تبدیل شده است. طراحی اولیه این مموعه در سال 1670 به عنوان بیمارستان و خانه سربازان بازنشسته صورت گرفت. این مجموعه همچنان کاربردهای گذشته خود را حفظ کرده است و علاوه بر آنها موارد جدیدی نیز به آن اضافه شده است. نحوه طراحی و ساخت این مجموعه به شکلی بوده است که توانسته به یک جاذبه گردشگری تبدیل شود و افرادی که با بلیط هواپیما و با استفاده از بلیط خارجی به پاریس سفر میکنند از این مجموعه نیز دیدن کنند.

 

این مکان منطقهای است که در آن شورشیها توپها و اسلحههای فتیلهای به همراه خود آوردند که نتیجه آن فتح باستیل در همان روز بود و از همانجا بود که انقلاب فرانسه آغاز شد. لز نولید علاوهبر اینها موزه ارتش و همچنین کلیسای محل دفن برخی از قهرمانان جنگی از جمله ناپلئون بناپارت میباشد. برای دیدن این اثر تاریخی زیبا و باشکوه میتوانید با استفاده از بلیط خارجی به پاریس سفر کنید و این مجموعه تاریخی را از نزدیک نظارهگر باشید.

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری فرانسه روی لینک تور فرانسه کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو