با حیرت انگیز ترین استخرهای طبیعی در دنیا آشنا شوید. (بخش اول)




 

حیرت انگیز ترین استخرهای طبیعی

 

پرواز داخلی سام سیر

 

با حیرت انگیز ترین استخرهای طبیعی در دنیا آشنا شوید. (بخش اول)

 

فصل تابستان و گرما که فرا می‌رسد استخرهای طبیعی به مکانی برای خنک شدن و لذت بردن از طبیعت تبدیل می‌شوند که هر سال افراد زیادی با پرواز داخلی و پرواز خارجی از نقاط مختلف دنیا به این استخرها می‌آیند. این استخرها در وسط جنگل و زیر آسمان آبی به صورت طبیعی به وجود آمده اند و مثل یک جواهر در جنگل می‌درخشند. در این مطلب تعدادی از این استخرهای معروف را به شما معرفی خواهیم کرد تا اگر شرایطش را داشتید در فصل تابستان با پرواز خارجی یا پرواز داخلی به آنجا رفته و لذت ببرید.

 

 

هیرو ال آگوآ (Hierve el Agua)، اوآکساکا (Oaxaca)، مکزیک

 

این استخر طبیعی که در کشور مکزیک قرار دارد علاوه بر این که یکی از نقاط بسیار جذاب گردشگری محسوب می‌شود، یکی از عجایب طبیعت نیز هست. اگر به زبان اسپانیایی آشنا باشید می‌دانید که هیرو در این زبان به معنی جوشاندن است. آب این استخر از یک آبشار تأمین می‌شود. همانطور که دیده‌اید آبی که در آبشارها وجود دارد معمولاً به رنگ سفید است اما آبی که در دو استخر طبیعی این آبشار وجود دارد به رنگ سبز و آبی می‌باشد. این استخر با چشم انداز فوق العاده و حیرت انگیزی که دارد سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند به طوری که سالانه هزاران نفر در فصل تابستان با پرواز خارجی یا پرواز داخلی به مکزیک سفر می‌کنند تا فقط از این استخر لذت ببرند.

 

 

استخر طبیعی گیولا (Giola Natural Pool)، جزیره تاسوس (Thassos Island)، یونان

 

اگر از آن دسته کسانی هستید که به مسافرت و گشت و گذار اعتیاد دارید و حتماً باید سالی چند بار با پرواز داخلی یا پرواز خارجی به سفر بروید حتماً دیدن استخر گیولا را در برنامه ی خود قرار دهید. این استخر نزدیک روستایی به نام استریس قرار دارد و یک مخزن آب طبیعی به حساب می‌آید. این استخر به دلیل جدا شدن یک قسمتی از ساحل به وسیله ی صخره ها از دریا به وجود آمده است. آب این استخر با هر بار موجی که دریا می‌زند پر می‌شود. رفتن به این استخر کمی دشوار است اما اگر بتوانید به آنجا بروید همه ی دشواری های راه با دیدن گیولا از ذهنتان پاک می‌شود.

 

 

استخر شیطان (Devil’s Pool)، آبشار ویکتوریا، زامبیا

 

پیشنهاد ما برای افرادی که عاشق سفر هستند و هم چنین دل و جرعت زیادی دارند این است که حتماً یک بار هم که شده با پرواز داخلی یا پرواز خارجی به دیدن استخر شیطان بروند. ابتدا باید با یک قایق به رودخانه زامبی بروید و بعد از گذشتن از مسیری هیجان انگیز به آبشار ویکتوریا می‌رسید. برای اینکه به استخر شیطان برسید باید کمی شنا و پیاده روی کنید و از همین جا سفر هیجان انگیز شما شروع می‌شود. این استخر ترسناک ترین استخر دنیاست که در ارتفاع 100 فوتی قرار گرفته است به همین خاطر اسم آن را شیطان گذاشته اند. اگر عاشق چیزهای هیجانی هستید شنا در این استخر را فراموش نکنید.

 

 

استخر طبیعی پری (Fairy Pools)، جزیره اسکایپ، اسکاتلند

 

استخر طبیعی پری یک مکان بسیار شگفت انگیز برای کسانی است که عاشق طبیعت و عکاسی در آن هستند. این استخر به یک مکان حیرت انگیز در اسکاتلند تبدیل شده که برخی آن را زیباترین جای دنیا روی زمین می‌دانند. آب شفاف این استخر باعث شده هر سال هزاران گردشگر برای دیدن آن به اسکاتلند سفر کنند و همین باعث شده به یک قطب گردشگری تبدیل شود. اگر بخواهید به دیدن این استخر فوق العاده بروید ابتدا باید با پرواز داخلی یا پرواز خارجی به اسکاتلند سفر کرده و سپس به جزیره اسکایپ بروید و از آنجا توسط یک کشتی خود را به استخر پری برسانید.

 

برای مشاهده چارترهای لحظه آخری آنلاین با تخفیف 8%، روی پرواز خارجی کلیک نمایید.

 



نظرتان را بنویسید







منو