غارهای زیبا و شگفت‎انگیز کیپ تاون (بخش اول)




 

غارهای کیپ تاون

 

بلیط داخلی سام سیر

 

غارهای زیبا و شگفتانگیز کیپ تاون (بخش اول)

 

زمانیکه با تور آفریقای جنوبی به شهر کیپ تاون سفر میکنید دیوارهای کوهستانی را در نزدیکی این شهر مشاهده خواهید کرد. این کوهستان تیبل یا میز نام دارد دارای ظاهری شگفتانگیز و منحصر بفرد میباشد که همه ساله افراد زیادی برای دیدن آن با تور آفریقای جنوبی و با تهیه بلیط هواپیما خارجی به این منطقه سفر میکنند.

 

در صورتیکه به این شهر سفر کردید حتما به دیدن غارهای شگفتانگیز موجود در این کوهستان بروید و از دیدن زیباییهای موجود در آنها لذت ببرید. همه ساله جهانگردان زیادی از داخل و خارج کشور با استفاده از بلیط داخلی و بلیط هواپیما خارجی به شهر کیپ تاون سفر میکنند و در سفر خود از غارهای منحصربفرد موجود در این منطقه نیز دیدن خواهند کرد.

 

در صورتیکه به غارنوردی و داشتن سفری هیجانانگیز علاقهمند هستید حتما به دیدن کوهستان موجود در این منطقه بروید. در این کوهستان غارهای متفاوتی وجود دارد  برخی از آنها بقدری کوچک هستند که تنها یک نفر میتواند از میان آن عبور کند و برخی دیگر بقدری زیبا و متفاوت هستند که با دیدن آن مطمئنا شگفتزده خواهید شد.

 

در ادامه به معرفی برخی از مهمترین غارهای موجود در این منطقه خواهیم پرداخت که برای دیدن آنها جهانگردانی از سراسر دنیا با تور آفریقای جنوبی به این شهر سفر میکنند.

 

 

غار والی

 

این غار از مشهورترین و منحصربفردترین غارهای موجود در این منطقه میباشد که بدلیل داشتن زیباییهای بسیار به یکی از جاذبههای گردشگری این شهر تبدیل شده است. همه ساله افراد زیادی در سفر خود به این شهر با استفاده از بلیط داخلی و بلیط هواپیما خارجی از این غار شگفتانگیر نیز دیدن میکنند. این غار که از محبوبیتی فراوان در این سالها برخوردار شده است در منطقه لاینز هد قرار گرفته است.

 

همانطور که گفته شد این غار یکی از مهمترین غارهای موجود در این منطقه بوده است که همین موضوع سبب شده تا افراد زیادی برای دیدن آن به این منطقه بیایند و این امر دلیلی است تا طبیعت بکر این منطقه دستخوش تغییرات شود و حتی خطر از بین رفتن محیط زیست اطراف غار نیز وجود دارد.

 

در برخی از زمانها مسیر دسترسی به غار بسته میشود تا مسیر منتهی به غار دوباره مرمت و بازسازی شود . اگر از دهانه این غار به بیرون نگاهی بیندازید کوهستان تیبل را در قاب دهانه این غار مشاهده خواهید کرد که از شگفتانگیزترین چشماندازهایی است که میتوانید در این سفر بدان دست پیدا کنید و از آن لذت ببرید.

 

بسیاری از عکاسان با تور آفریقای جنوبی و با استفاده از بلیط داخلی و بلیط هواپیما خارجی به دیدن این غار خواهند رفت و از مناظر زیبای آن عکس تهیه میکنند. مهمترین منطقه برای عکسانی همان چشمانداز دهانه غار میباشد که عکسان زیادی از آن عکس تهیه کردهاند.

 

 

غار بومسلنگ

 

این غار زیبا که از دیگر جاذبههای موجود در این منطقه میباشد و در خلیج فالس قرار گرفته است غار بومسلنگ میباشد. همه ساله افراد زیادی با تور آفریقای جنوبی و با استفاده از بلیط داخلی و بلیط هواپیما خارجی به این شهر سفر میکنند و در سفر خود از این غار نیز دیدن خواهند کرد.

 

چشم انداز این غار به سمت شهر کیپ تاون و دریا میباشد که در نوع بینظیر و بسیار زیبا بوده است. این غار دارای دو ورودی میباشد که یکی از آنها رو به ساحل فیش هوئک و دیگری به سمت خلیج کالک قرار گرفتهاند. در صورتیکه با بلیط داخلی برای دیدن غار عازم خلیج کالک شدید برای دسترسی آسانتر به این غار میتوانید از جاده بویز استفاده کنید. در این غار زیباییهای طبیعی بینظیری را مشاهده خواهید کرد که منحصرا به این غار تعلق دارند و امکان دیدن آنها در جای دیگر از جهان وجود ندارد.

 

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری آفریقای جنوبی روی لینک تور آفریقای جنوبی کلیک نمایید.

 



نظرتان را بنویسید







منو