مرکز پمپیدو و موزه اورسی در پاریس فرانسه




 

موزه اورسی در فرانسه

 

بلیط هواپیما سام سیر

 

آشنایی با مرکز پمپیدو و موزه اورسی در پاریس فرانسه

 


پاریس بزرگترین شهر فرانسه و اروپا از نظر اقتصادی میباشد که بدلیل داشتن جاذبههای گردشگری فراوان همه ساله هزارام گردشگر با تور فرانسه به دیدن آن خواهند رفت لحظات لذت بخشی ار در سفر به این شهر سپری میکنند. اولین سنگ بنای این شهر در 52 سال قبل از میلاد مسیح بنا نهاده شد و در ابتدا لوتتیا نامیده میشد. با گذشت 49 سال و 3 سال قبل از میلاد مسیح این شهر به پاریس تغییر نام داد.

 

درباره جمعیت این شهر با توجه به آماری که در سال 2013 منتشر شده است این گونه میتوان گفت که این شهر دارای تقریبا 2 میلیون نفر جمعیت است که در بین آنها مردمانی از ملیتهای الجزایری، پرتغالی و مراکشی وجود دارند که با بلیط خارجی وارد این گشور شدند و این شهر را برای سکونت خود انتخاب کردهاند.

 

همانطور که گفته شد پاریس شهری کهنسال میباشد و از همینرو آثار و جاذبههای گردشگری فراوانی را میتوان در آن یافت که برای دیدن آنها همه ساله گردشگران بسیاری با تور فرانسه و با استفاده از بلیط داخلی و خارجی به این شهر سفر میکنند. در ادامه به معرفی برخی از این مناطق گردشگری خواهیم پرداخت که گردشگرانی که با تور فرانسه و با استفاده از بلط داخلی و بلیط خارجی به این شهر سفر میکنند از آنها دیدن بعمل میآورند.

 

 

مرکز پمپیدو

 

 

این بنا که با استفاده از سبکهای فوق مدرن طراحی شده است یک موسسه هنری و فرهنگی میباشد که امروزه به یک جاذبه شهر پاریس تبدیل شده است و سالانه هزاران گردشگری که با تور فرانسه و با استفاده از بلیط داخلی و بلیط خارجی وارد این شهر میشوند از این اثر معماری مدرن دیدن بعمل خواهند آورد.

 

این بنا در نزدیکی شهرداری منطقه چهار شهر پاریس و در منطقهای با نام بیوبورگ قرار گرفته است. در طراحی این بنا از یک کتابخانه بهره برده شده است که استفاده از آن برای عموم آزاد میباشدو علاوهبر این موزه ملی هنرهای مدرن نیز در این بنا قرار دارد که از بزرگترین موزههای اروپا به شمار میرود. در این ساختمان یک فروشگاه کتاب برای خرید و یک سالن سینما نیز وجود دارد تا گردشگرانی که با تور فرانسه به این شهر سفر کردهاند و از این جاذبه گردشگری دیدن بعمل آوردهاند از آنها بهرهمند شوند. سه طبقه اول این ساختمان به کتابخانه آن اختصاص داده شده است و طبقههای چهارم و پنجم به کلکسیونهای موزه اختصاص داده شده است.

 

از طبقههای اول و آخر برای برگزاری نمایشهای بزرگ و مهم استفاده میشود. این مجموعه نام خود را از یکی از رئیس جمهورهای فرانسه گرفته است که در 1969 تا 1974 به ساخت این مجموعه مشغول بوده است گرفته شده است.

 

 

موزه اورسی

 

 

اگر به هنر علاقهمند هستید و با تهیه بلیط داخلی و بلیط خارجی به پاریس سفر کردید پیشنهاد میشود حتما از این موزه دیدن کنید. این موزه که بدلیل داشتن بزرگترین کلکسیون نقاشیهای سبک امپرسیونیسم شهرت جهانی دارد میتواند مقصد مناسبی برای سپری کردن لحظاتی هیجان انگیز باشد. محل قرار گیری این موزه در منطقهلی از پاریس است که در گذشته ایستگاه قطار بوده است. در صورتیکه با بلیط داخلی و بلیط خارجی برای دیدن این موزه به پاریس سفر کردید میتوانید آثاری که از اواسط قرن نوزدهم تا اوایل قرن بیستم توسط هنرمندان خلق شدهاند را در این مکان مشاهده کنید.

 

در این بنا اتقهای بسیاری وجود دارد که در هرکدام چندین اثر هنری قرار گرفته است و بازدید کنندگان میتوانند با قدم گذاشتن در هر یک از اتاقها نظارهگر این آثار هنری زیبا باشند. در بین آثار موجود برخی از آثار هنرمندانی چون مونه، ونگوگ، سزان، دگاس، پیسارو ، رنوار و ژان فرانکوا میله نیز دیده میشود.

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری فرانسه روی لینک تور فرانسه کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو