با قشنگ‌ترین قلعه‌های دنیا آشنا شوید. (بخش چهارم)




 

قشنگ‌ترین قلعه‌های دنیا

 

خرید بلیط هواپیما سام سیر

 

با قشنگ‌ترین قلعه‌های دنیا آشنا شوید. (بخش چهارم)

 

همان‌طور که در بخش‌های قبل گفتیم یکی از قشنگ‌ترین و شگفت‌انگیزترین ساختمان‌هایی که به دست انسان‌ها ساخته‌شده‌اند قلعه‌ها هستند که در طول سالیان دراز داستان‌های زیادی را پشت سر گذاشته‌اند و رازهای زیادی در دل آن‌ها وجود دارد. ساختن سازه‌ای که هم مثل یک خانه راحت باشد و هم به عنوان یک سد دفاعی عمل کند کار بسیار سختی است و دلیل جذابیت قلعه‌ها نیز دقیقاً همین است. در ادامه‌ی بخش‌های قبلی می‌خواهیم شما را برای خرید بلیط هواپیما یا بلیط ارزان هواپیما برای بازدید از این قلعه‌ها وسوسه کنیم.

 

این قلعه‌ها در طول سالیان دراز شاهد تولد فرزندان سلطنتی، عروسی سلطنتی، توطئه‌های درباری، قتل‌های افراد مهم و خیلی چیزهای دیگر بوده‌اند به همین دلیل برای بازدیدکنندگان بسیار جذاب است و کسانی که به دیدن قلعه‌ها می‌روند تا زمانی که آنجا هستند بسیار مشتاق حرف زدن هستند. برای سفر کردن به کشورهای خارجی نگران بالا رفتن هزینه‌ها نباشید چون می‌توانید با رعایت مواردی مثل گرفتن بلیط ارزان هواپیما به‌جای خرید بلیط هواپیما اکونومی در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنید.

 

 

قلعه شوریجو (Shuri-jo Castle)، اوکیناوا

 

قلعه شوریجو را می‌توان به عنوان یکی از بهترین قلعه های چینی محسوب کرد که به مدت 450 سال دربار سلطنتی پادشاهی ریوکیو بوده است. این قلعه دارای چند کاخ، اتاق‌هایی مخصوص خاندان سلطنتی، معبدهای مذهبی و اتاق پادشاه است و در بالای تپه ای در اوکیناوا در کشور ژاپن قرار گرفته است. این قلعه‌یادآور شهر ممنوعه در پکن است.

 

قلعه‌ی شوریجو بعد از جنگ جهانی دوم بازسازی شد و اکنون فعالیت‌های مختلفی در آن انجام می‌شود مثل افتتاحیه مراسم مذهبی اوکجو، تورهای چند زبانه برای مسافرانی که با خرید بلیط هواپیما و بلیط ارزان هواپیما به این قلعه رفته‌اند و چراغانی‌های شبانه.

 

 

قلعه بودیام (Bodiam Castle)، انگلیس

 

همان‌طور که می‌دانید انگلیس دارای قلعه های زیادی مثل ویندسور و برج لندن می‌باشد اما جالب است بدانید تنها قلعه‌ای که در کتاب‌های درسی دانش آموزان از آن یادشده است قلعه‌ی بودیام در سوسکس شرقی است. ساخت این قلعه به سال 1385 میلادی برمی‌گردد و علت ساخت آن ایجاد یک سنگر شوالیه سلطنتی بوده است. دیوارهای محکم بودیام به‌وسیله‌ی  9 برج کوتاه اما عریض مراقبت می‌شود و برای رسیدن به قلعه باید از یک پل چوبی رد شد که در سال‌های خیلی دور متحرک بوده است.

 

در این قلعه فعالیت‌های خیلی زیادی انجام می‌شود که برای گردشگرانی که با خرید بلیط هواپیما یا بلیط ارزان هواپیما به دیدن این قلعه آمده‌اند بسیار جذاب است. از جمله فعالیت‌های آن می‌توان به تیراندازی با کمان، پوشیدن لباس‌های قرون وسطا، صرف چای و کیک و تورهای جذاب از قلعه اشاره کرد.

 

 

قلعه چاپولتپک (Castillo de Chapultepec)، مکزیک

 

در نیم‌کره‌ی غربی زمین فقط و فقط یک قلعه سلطنتی وجود دارد که آن هم در مکزیکوسیتی قرار دارد. قلعه‌ی چاپولتپک نقش مهمی در تاریخ مکزیک داشته و در قرن هفدهم میلادی ساخته شده است. امپراطور ماکسیمیلیان در این قلعه اقامت داشته‌اند و درواقع این قلعه در ابتدا برای نائب السلطنه اسپانیا جدید ساخته شده است. قلعه‌ی چاپولتپک اکنون به موزه‌ی ملی تاریخ مکزیک تبدیل گشته و هر ساله گردشگران زیادی که عاشق دیوانه وار تاریخ هستند با خرید بلیط هواپیما یا بلیط ارزان هواپیما از این قلعه دیدن می‌کنند. می‌توانید اتاق پر زرق و برق ماکسیمیلیان را در تورهای این قلعه ببینید. (برای خواندن نکاتی برای پیدا کردن بلیط ارزان هواپیما روی لینک آن کلیک کنید.)

 

 

قلعه پردجاما (Predjama Castle)، اسلوونی

 

قلعه‌ی پردجاما که در قرن 13 میلادی ساخته شده است به دلیل موقعیت شگفت انگیزی که دارد همیشه غیر قابل نفوذ بوده است. این قلعه در دهانه ی یک غار که زیر طاق صخره ی طبیعی قرار دارد ساخته شده است. این قلعه یک راه مخفی داشته که در صورت محاصره ی قلعه کسانی که در این قلعه بودند می‌توانستند از این راه رفت و آمد کنند. گردشگران زیادی که با خرید بلیط هواپیما و بلیط ارزان هواپیما از سام سیر یا سایر آژانس های هواپیمایی به اسلوونی سفر می‌کنند بازدید از این قلعه را در برنامه ی سفر خود قرار می‌دهند.

 

برای مشاهده چارترهای لحظه آخری آنلاین با تخفیف 8%، روی خرید بلیط هواپیما کلیک نمایید.

 



نظرتان را بنویسید







منو