مقصدهای ارزان دنیا که برای مسافرت مناسب هستند (بخش دوم)




 

مقصدهای ارزان دنیا

 

بلیط داخلی سام سیر

 

آشنایی با مقصدهای ارزان دنیا که برای مسافرت مناسب هستند

 


در این مطلب نیز همانند بخش اول می‌خواهیم شما را با دیگر شهرهای ارزان‌قیمت آشنا کنیم تا شما بتوانید با صرف کمترین هزینه سفری دل‌نشینی داشته باشید.

 

 

لیما، پرو

 

 

میانگین هزینه‌ی روزانه در این شهر معادل 48 الی 59 دلار است.

 

لیما نیز جزو یکی از شهرهای ارزان‌قیمت است که شما می‌توانید با صرف کمترین هزینه به این شهر سفر کنید. چنانچه علاقه دارید وقتی به شهر لیما سفر کنید از بهترین رستوران‌های آن غذا میل کنید، اما بدانید که میل کردن غذا در این رستوران‌ها بالای 59 دلار هزینه‌بر می‌دارید.

 

زمانی که شما از خواربارفروشی نزدیک ساحل یک سویچه تازه میل کنید، متوجه می‌شوید که آشپزهای این شهر چقدر ماهر هستند و ارزش هزینه کردن را دارد. قیمت این غذاها روزانه 16 دلار هزینه ‌برمیدارد.

 

زمانی که یک بلیط ارزان هواپیما برای این مقصد رزرو کردید و خودتان را با یک پرواز خارجی به این شهر رساندید، بدانید که این شهر دارای هتل‌های خوبی است اما اگر بتوانید با یکی از دوستانتان یک اتاق مشترک بگیرید هزینه‌هایتان کمتر می‌شود. هزینه اقامت یک‌شب در این شهر میانگین 45 دلار است.

 

این شهر جاذبه‌های زیادی دارد ازجمله این جاذبه‌ها عبارت‌اند از کلیسای تاریخی لیمان و سان فرانسیسکو که برای بازدید از آن نیازی به پرداخت پول نیست و رایگان است. همچنین عمارت دولت در برخی از مواقع رایگان است.

 

چنانچه بلیط ارزان هواپیما به این مقصد را تهیه کردید و قرار است که با یک پرواز خارجی به این شهر سفر کنید، حتماً از باغ‌وحش آن دیدن کنید. تور باغ‌وحش این شهر فقط 3 دلار است. همین‌طور توجه داشته باشید که اگر در روز یکشنبه از موزه هنر لیما بازدید کنید هزینه‌ی ورودی آن 30 سنت است. در دیگر روزهای هفته هزینه‌ی ورودی آن 90 دلار است.

 

 

مراکش، مراکش

 

میانگین هزینه‌ی روزانه در این شهر معادل 67 الی 57 دلار است.

 

یکی دیگر از مقصدهای ارزان دنیا مراکش است. این شهر عجیب بیشتر چیزهایش رایگان است. به همین خاطر گشت‌وگذار در کوچه‌ها، مسجدها و مناره‌های مراکش که معروف است؛ لازم نیست هیچ هزینه‌ای پرداخت شود.

 

اگر شما بلیط ارزان هواپیما تهیه‌کرده‌اید و قرار است با پرواز خارجی به این شهر سفر کنید، بدانید که شما در هنگام خرید سوغاتی می‌توانید تخفیف‌های زیادی بگیرید.

 

در مراکش قیمت غذاها بسیار ارزان است. در هر غرفه‌ای که شما کباب سفارش دهید، هزینه‌اش کمتر از 3 دلار می‌شود. همچنین قیمت طاجین و کباب بره در رستوران‌های بزرگ نیز پایین‌تر از 10 دلار است. در این مکان‌های نوشیدنی‌های الکلی سرو نمی‌شود.

 

دیگر مسئله‌ای که برای مسافرانی که بلیط ارزان هواپیما به این مقصد را پیداکرده‌اند و قرار است با یک پرواز خارجی ارزان‌قیمت به این مقصد سفر کنند، مهم است این است که هزینه‌های مربوط به اقامتگاهی که قرار است در آن بمانند خیلی گران نشود.

 

بنابراین بدانید که رزرو اتاق در این شهر بسیار ارزان است. میانگین قیمت رزرو اتاق شبی به ازای هر نفر 39 دلار است.

 

بنابراین اگر قصد دارید که سفر کم‌هزینه‌ای داشته باشید اما در حین حال از سفر خود لذت ببرید می‌توانید این شهر را انتخاب کنید. شما با خرید بلیط ارزان هواپیما و با یک پرواز خارجی سام سیر می‌توانید خود را به این شهر برسانید.

 

 

بانکوک، تایلند

 

میانگین هزینه‌ی روزانه در این شهر معادل 88 الی 56 دلار است.

 

میانگین هزینه‌های مربوط به اقامت در این شهر شبی حدوداً 41 دلار است. چنانچه شما از کافه‌های منطقه اطلاعات لازم را داشته باشید هزینه‌اش کمتر از 15 دلار خواهد شد.

 

اگر شما بلیط ارزان هواپیما تهیه‌کرده‌اید و قرار است با پرواز خارجی به این شهر سفر کنید، سعی کنید اطلاعاتی را درباره‌ی این مقصد کسب کنید.

 

مکان‌های دیدنی این شهر عبارت‌اند از: موزه و یادبود سین فیراسی برای هنر مدرن، موزه فیل‌های سلطنتی، موزه بانکوک و موزه اصلاح واقع در زندان سابق.

 

ورودی تمام این مکان‌ها رایگان است. همچنین هزینه‌ی بازدید از زیارتگاه‌ها و معبدها نیز رایگان است. به‌طورکلی گردش یک روز در این شهر با خوردن غذا 17 دلار است.

 

برای مشاهده چارترهای لحظه آخری آنلاین با تخفیف 8%، روی پرواز خارجی کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو