چه زمانی نباید به پاریس سفر کرد(بخش اول)




 

زمان سفر به پاریس

 

بلیط داخلی سام سیر

 

آشنایی با زمان سفر به پاریس

 


پاریس از شهرهای بزرگ فرانسه میباشد که همه ساله افراد زیادی با تور فرانسه به دیدن این شهر خواهند. پاریس با داشتن سالانه 18 میلیون گردشگری که بلیط هواپیما به این منطقه سفر میکنند و از جاذبههای گردشگری موجود در آن دیدن میکنند پرگردشگرترین شهر در جهان میباشد.

 

داشتن جاذبههای گردشگری چون برج ایفل، موزه لوور، طاق پیروزی و ... این شهر را به یک شهر گردشگری کاملی تبدیل کرده است از اینرو سالانه میلیونها نفر با تور فرانسه و انجام پرواز خارجی به این منطقه از جهان سفر میکنند.

 

پاریس را شهر نور و بارانی نامگذاری کردهاند. در این شهر باران‏هایی میبارد که برای برخی از افراد لذت بخش و برای برخی دیگر آزاردهنده بوده است. در ادامه به بررسی آب و هوای ماههای مختلف در این شهر خواهیم پرداخت تا در صورتیکه قصد سفر به این شهر زیبا را دارید با تور فرانسه و با استفاده از بلیط هواپیما در بهترین زمان به این سفر بروید.

 

 

ژانویه

 

این ماه که با سال جدید میلادی از راه میرسد زمانی برای جشن گرفتن و چراغانی خیابانهای شهر پاریس میباشد. در صورتیکه با تور فرانسه و با انجام پرواز خارجی در این ماه به این شهر سفر کردید و قصد شرکت در این نوع جشنها دارید بهترین مکان برای شما خیابان شانزه لیزه میباشد.

 

در روزهای جشنی که در این ماه برگزار میشود میتوانید به بازدید طاق پیروزی بروید که با استفاده از رقص نور تزئین شده است و جلوهای خاص به مکان گردشگری داده است. این ماه یکی از بهترین ماهها برای خرید کردن میباشد زیرا اکثر مغازهها کالاهای خود را با تخفیف ارائه میدهند و میتوانید عبارت فروش ویژه را برروی ویترین بیشتر مغازهها مشاهده کنید.

 

 

فوریه

 

در این ماه خیابانهای این شهر خلوتتر از دیگر ماهها میباشد. البته هیچ جایی برای داشتن ولنتاینی منحصر بفرد و خاص بهتر از این شهر که به شهر عشاق شهرت دارد نیست و میتوانید با تور فرانسه و با انجام پرواز خارجی در این ماه به این شهر سفر کنید و ولنتاین را در پاریس جشن بگیرید.

 

در صورتیکه در این ماه از سال به پاریس سفر کنید میتوانید با خیالی راحت عکس تکی بیندازید و نیازی نیست نگران حضور گردشگران دیگر در عکستان باشید. علاوهبر این در این ماه خبری از صفهای طولانی برای تهیه بلیط نیست و به راحتی میتوانید از جاذبههای موجود در این شهر بازدید کنید.

 

در صورتیکه با بلیط هواپیما و با انجام پرواز خارجی به این در این ماه به این شهر سفر کنید مردمی را خواهید دید که با پوشیدن لباسهای سنتی در کارناوال پاریس به روزهای خاکستری و بی روح زمستانی جانی تازه میبخشند. در صورتیکه قصد سفر به این شهر در ماه فوریه را دارید بهتر است همراهتان لباسهای گرم زیادی ببرید.

 

 

مارس

 

اگر با بلیط هواپیما و انجام پرواز خارجی در این ماه به پاریس سفر کردیدخواهید دید که در این ماه سرگرمیهای موجود در این شهر بیشمار خواهد بود. در این ماه بیشتر بلیطها با قیمت پائینتری ارائه خواهند شد. در کنار تمامی این سرگرمیها توجه به این نکته نیز ضروری است که ماه مارس سردترین و بارانیترین ماه پاریس میباشد.

 

در برخی از سالها ممکن است در این ماه شاهد بارش برف نیز باشید. اگر از سرمای موجود در این ماه صرف نظر کنیم این ماه یکی زمانهای ایدهآل برای سفر به این شهر خواهد بود. با سفر به این شهر با استفاده از بلیط هواپیما در این ماه میتوانید کارناوالهای بسیاری که توسط فرانسویها در این ماه برگزار میشود را مشاهده کنید و از دیدن آنها لذت ببرید. فستیوالهایی که از قرن 18 میلادی آغاز شده و تا امروز ادامه دارند و تا نیمه شب به طول میانجامد.

 

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری فرانسه روی لینک تور فرانسه کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو