مقصدهای ارزان دنیا که برای مسافرت مناسب هستند (بخش چهارم)




 

مقصدهای ارزان دنیا

 

بلیط هواپیما سام سیر

 

آشنایی با مقصدهای ارزان دنیا که برای مسافرت مناسب هستند

 

امروزه تا صحبت از سفر و مسافرت می‌شود همه به اولین چیزی که فکر می‌کنند هزینه‌های سفر است. افراد زیادی به دلیل نداشتن درآمد کافی نمی‌توانند سفر کنند و همش به این فکر می‌کنند که سفر و مسافرت مخصوص افراد پولدار است و آن‌ها نمی‌توانند سفر کنند.

 

 

این افراد تماماً به این فکر می‌کنند که ممکن است هزینه بلیط خارجی یا داخلی زیاد باشد یا هتلی که قرار است در آنجا اقامت کنند گران باشد و یا به این فکر می‌کنند قیمت غذاهای مقصدی که قرار است با یک پرواز داخلی یا خارجی به آنجا سفر کنند زیاد باشد.

 

باید به این افراد بگویم که قیمت همه‌ی بلیط خارجی یا داخلی‌ها به یک اندازه نیستند و بلیط خارجی یا داخلی ارزان‌قیمت نیز وجود دارد، همچنین مقصدهایی در دنیا وجود دارند که هزینه اقامت در هتل‌ها و قیمت‌های غذاهای آن بسیار مناسب است؛ فقط کافی است این مقصدها را بشناسید و با یک پرواز خارجی یا داخلی ارزان‌قیمت به آنجا سفر کنید.

 

در این مطلب قصد داریم شمارا با دو مقصد ارزان‌قیمت دنیا آشنا کنیم. چنانچه شما این دو مقصد را برای سفر خود انتخاب کنید هم هزینه کمتری صرف خرید بلیط خارجی یا داخلی کرده‌اید و هم وقتی با پرواز داخلی یا خارجی به این مقصدها رسیدید هزینه کمتری در اقبال خوردوخوراک و اقامت در هتل‌ها پرداخت می‌کنید.

 

بنابراین با ما همراه باشید تا با برخی از این مقصدهای ارزان‌قیمت آشنا شوید و از سفر خود لذت ببرید.

 

 

قاهره، مصر

 

میانگین هزینه‌ی روزانه در این شهر معادل 36 الی 82 دلار است.

 

قاهره یکی از شهرهای ارزان‌قیمت کشور مصر است. این شهر از جاذبه‌های بسیار زیادی برخوردار است. یکی از جاذبه‌های این شهر اهرام جیزه است که در فاصله‌ی دور از شهر واقع‌شده است. چنانچه با یک پرواز داخلی یا خارجی به این شهر سفر کردید باید بدانید که اگر بخواهید از این جاذبه دیدن کنید هزینه‌ی سفرتان دو برابر می‌شود؛ اما نگران نباشید راهی وجود دارد که شما با کمترین هزینه از این جاذبه دیدن کنید.

 

شما می‌توانید با صرف هزینه‌ی 1 دلار از طریق اتوبوس‌ها از این اهرم‌ها دیدن کنید. هزینه‌ی اقامت در هتل  شبی حدوداً 18 دلار می‌شود. همین‌طور هزینه‌ی غذا  حدوداً 9 دلار است. اگر شما چنین هزینه ای در روز صرف کنید می‌توانید با یک تور 40  دلاری از جاذبه‌های دیگر این شهر دیدن کنید. جاذبه‌های مثل منطقه‌ی قدیمی مسیحی که دارای خیابان‌های زیبایی است که در آن پر از نقاشی‌ها و کاشی‌کاری‌های زیبا است، موزه‌ی  Fatimid Cairo که شامل تاریخ اسلامی قاهره است و... .

 

در این شهر شما می‌توانید با بازدید از موزه‌ها و گالری‌های رایگان این شهر نیز لذت ببرید. موزه‌هایی مثل: صفر خان، المشربیا، جیپسام گالری و آرت لانج.

 

چنانچه علاقه دارید به قاهره سفر کنید می‌توانید با خرید بلیط خارجی یا داخلی ارزان‌قیمت و با یک پرواز داخلی یا خارجی به این شهر بروید.

 

 

دهلی، هند

 

میانگین هزینه‌ی روزانه در این شهر معادل 35 الی 56 دلار است.

 

یکی دیگر از مقصدهای ارزان دنیا دهلی در کشور هند است. شما می‌توانید با خرید بلیط خارجی یا بلیط داخلی ارزان‌قیمت با یک پرواز داخلی یا خارجی به این شهر سفر کنید و با صرف هزینه‌ی کمم از دیدن جاذبه‌های این شهر لذت ببرید.

 

هزینه اقامت در هتل‌های این شهر شبی 20 دلار است و هزینه خرید نوشیدنی 2 دلار است. یکی از دلایلی که این شهر به‌عنوان مقصد ارزان‌قیمت شناخته‌شده است این است که این شهر پر از مکان‌های زیبا و سرگرم‌کننده‌ی رایگان است.

 

یکی از این مکان‌های سرگرم‌کننده رایگان به نمایش گذاشتن فیلم‌ها در India Habitat Centre است. علاوه بر این مورد گالری هنری Vadehra نیز وجود دارد که ورودی رایگان دارد.

 

در برخی از زمان‌ها دهلی بسیار شلوغ می‌شود برای اینکه از این شلوغی‌ها فرار کنید می‌توانید به باغ حواس پنج‌گانه (Garden of Five Senses) بروید که هزینه‌ی ورودی آن بسیار کم است. غذاهای دهلی بسیار خوشمزه و ارزان‌قیمت است. میانگین هزینه‌ی غذا در دهلی 9 دلار است.

 

شما می توانید برای اخذ ویزای کانادا روی کلمه ویزای کانادا کلیک کنید.

 

چنانچه علاقه دارید به دهلی سفر کنید می‌توانید با خرید بلیط خارجی یا داخلی ارزان‌قیمت و با یک پرواز داخلی یا خارجی به این شهر بروید.

 

برای مشاهده چارترهای لحظه آخری آنلاین با تخفیف 8%، روی بلیط خارجی کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو