چه زمانی نباید به پاریس سفر کرد(بخش چهارم)




 

زمان سفر به پاریس

 

بلیط خارجی سام سیر

 

آشنایی با زمان سفر به پاریس


پاریس شهری گردشگری میباشد که به دلیل داشتن جاذبههای گردشگری فراوان همه ساله افراد زیادی با تور فرانسه به دیدن این شهر خواهند رفت. برای اینکه بتوانید در سفر به این شهر زیبا بیشترین استفاده را ببرید و با چالشی روبرو نشوید بهتر است کمی با این شهر بیشتر آشنا شوید. یکی از مواردی که توجه به آن قبل از سفر به این شهر از طریق خرید بلیط هواپیما الزامی است وضعیت آب و هوای این منطقه میباشد. در ادامه به بررسی آب و هوای ماههای مختلف این شهر خواهیم پرداخت تا زمانیکه با تور فرانسه و با استفاده از بلیط خارجی به این شهر سفر میکنید با مشکلات کمتری روبرو شوید و بیشترین لذت را از سفرتان ببرید.

 

 

اکتبر

 

اگر اهل کافهگردی هستید و زیاد به نوع مکانها میروید تا آخر اکتبر زمان دارید تا از کافهگردی شبانه در پاریس لذت ببرید در غیر اینصورت باید منتظر سال بعد باشید. اگر با تور فرانسه و با خرید بلیط هواپیما در این ماه به شهر پاریس سفر کنید شاهد رویدادهای هیجانانگیز و متنوعی خواهید بود.

 

در هر زمانیکه با بلیط خارجی به این شهر سفر کنید خوراکیهای خوشمزهای را در این منطقه پیدا خواهید کرد اما اوج این رویداد در اوخر اکتبر و اوایل نوامبر خواهد بود که بزرگترین اتفاق شکلاتی جهان در پاریس، پایتخت فرانسه رخ خواهد داد. و در صورتیک هبا تور فرانسه و با استفاده از بلیط خارجی در این زمان در پاریس حضور داشته باشید میتوانید از نزدیک شاهد این رویداد بزرگ باشید.

 

در اوخر ماه اکتبر مردمان فرانسه خود را برای جشن هالوین آماده خواهند کرد و خیابانها پرخواهد شد از افرادی که با نقابها و لباسهای عجیب و جالب در خیابانهای این شهر در حال پرسه زدن میباشند. در سفر به این شهر در ماه اکتبر حاستان باشد که لباس گرم به همراه داشته باشید زیرا هوا روبه سردی خواهد رفت.

 

 

نوامبر

 

در این ماه از سال کم کم از تعداد گردشگرانی که با تور فرانسه و با خرید بلیط هواپیما به این نمطقه سفر میکنند کاسته خواهد شد و فصل داغ گردشگری در این ماه رو به پایان خواهد رفت. در صورتیکه تمایل دارید با خرید بلیط هواپیما و با استفاده از بلیط خارجی در این ماه از سال به پاریس سفر کنید میتوانید از فستیوال موسیقی که در ابتدای ماه برگزار میشود دیدن بعمل آورید.

 

در روز 11 نوامبر در طاق پیروزی این شهر که یکی از جاذبههای گردشگری مهم در این شهر نیز میباشد جشنی برگزار خواهد شد که افراد زیادی در آن شرکت میکنند. در سومین پنجشنبه این ماه نیز جشنی برگزار خواهد شد که به همراه آتش بازی، موسیقی و غذاهای مجانی میباشد و دلیل آن فرارسیدن زمان برداشت محصولات است.

 

در این ماه از سال بلیطها از پائینترین قیمت خود برخوردارند و شما میتوانید با خرید بلیط هواپیما و با استفاده از بلیط خارجی با قیمت بسیار پائینی به این شهر سفر کنید و از دیدن آن لذت ببرید. میانگین دما در این ماه بین 6 تا 11 درجه سانتیگراد خواهد بود.

 

 

دسامبر

 

در این ماه شهر پاریس در شور و هیجان خاصی قرار دارد و مردمان این شهر خود را برای فرارسیدن سال نو میلادی آماده خواهند کرد. در ماه دسامبر خیابانهای شهر پاریس چراغانی میشود و همین موضوع زیبایی شگفتانگیزی را به این شهر خواهد بخشید. علاوهبر این زمانیکه شما با بلیط خارجی در این ماه به این شهر سفر میکنید غرفههای غذافروشی و نوازندگان خیابانی را در جای جای این شهر میتوانید رویت کنید.

 

در این زمان خیابان شانزه لیزه چراغانی میشود که این تزئین بقدری زیبا و شگفتانگیز است که هزاران نفر برای دیدن آن به پاریس سفر میکنند.

 

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری فرانسه روی لینک تور فرانسه کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو