نکات مهم برای تجربه‌ی یک سفر لوکس (بخش سوم)




 

تجربه‌ی یک سفر لوکس

 

بلیط داخلی سام سیر

 

آشنایی با نکات مهم برای تجربه‌ی یک سفر لوکس

 

همه‌ی انسان‌ها تقریباً به سفرهای لوکس علاقه‌مند هستند و دوست دارند برای یک‌بارم که شده سفری لوکس را تجربه کنند. اما برخی افراد به دلیل هزینه‌هایش گمان می‌کنند که هیچ‌وقت قرار نیست سفر لوکس را تجربه کنند. باید به این‌گونه افراد گفت که می‌توانند با پس‌اندازه مقداری پول به صورت ماهیانه هزینه سفر لوکس خود را جمع کنند.

 

شما می‌توانید با خرید بلیط هواپیما  ارزان قیمت خود را برای یک پرواز داخلی یا خارجی برای  یک مسافرت لوکس آماده کنید

 

سعی کنید مانند یک مشاور مالی، یک استراتژی برای سفر خود در نظر بگیرید.

 

 

سفر لوکس

 

معاون ارشد Virtuoso Ltd که نامش دیوید کولنر است، این‌گونه بیان می‌کند که مسافران برای برنامه‌ریزی سفر خود نکته ای که باید به آن توجه کنند نرخ تبدیل پول است. مثلاً افرادی که در آمریکا زندگی می‌کنند سفر به بریتانیا نسبت به سال های قبل کم هزینه‌تر شده زیرا امروزه ارزش دلار بیشتر از پوند شده است.

 

علاوه بر بریتانیا سفر به ترکیه نیز به دلیل سقوط این کشور بسیار کم هزینه شده است، بنابراین سفر لوکس به این کشور بسیار ارزشمند است.

 

بااین‌وجود شما می‌توانید با خرید بلیط هواپیما ارزان قیمت برای یک پرواز داخلی یا خارجی برای یک سفر لوکس برنامه‌ریزی کنید.

 

نکاتی برای خرید بلیط هواپیما سام سیر

 

مورد دیگری که باید برای برنامه‌ریزی در سفر به گفته‌ی کولنر رعایت کرد، اهداف طولانی مدت است. این برنامه‌ریزی دقیقاً باید مشابه با زمانی باشد که برای سرمایه‌گذاری بلندمدت برنامه‌ریزی کنید.

 

شما باید در نظر بگیرید که چه مقدار هزینه باید برای سفری که قرار است امسال یا سال های آینده انجام دهید صرف می‌شود. برای برنامه‌ریزی سفر تقریباً باید تمام هزینه‌ها محاسبه شود.

 

ناگفته نماند که این نوع برنامه‌ریزی برای سفرهای خانوادگی بیشتر رواج است. البته بدانید که شما می‌توانید قبل از اینکه بچه دار شوید برای سفری که قرار است با فرزندتان بروید برنامه‌ریزی کنید و مقداری پول برای خرید بلیط هواپیما برای یک پرواز داخلی یا خارجی و هزینه‌های دیگر به صورت ماهانه پس‌انداز کنید.

 

بسیاری از خانواده‌ها دوست دارند زمانی که فرزندشان به دنیا آمد و به سن نوجوانی رسید همراه با او یک سفر پرهیجان و لوکس را تجربه کنند تا برای همه‌ی اعضای خانواده سفری خاطره انگیز شود. این افراد می‌توانند قبل از به دنیا آمده فرزندشان برنامه ی این سفر را طراحی کنند و هزینه‌های لازم را پس‌انداز کنند.

 

هزینه‌هایی مثل خرید بلیط هواپیما برای یک پرواز داخلی یا خارجی، هزینه رزرو هتل، هزینه خوردوخوراک، تفریح و ... .

 

کونلر در رابطه با همین برنامه‌ریزی مالی برای سفر این‌گونه می‌گوید:

 

مردم همیشه برای زمان بازنشستگی خود برنامه‌ریزی می‌کنند ولی برای سفر خود به همان برنامه‌ریزی فوری چند روز قبل از سفر اکتفا می‌کنند. این برنامه‌ریزی فوری به دلیل هزینه‌هایش معمولاً افراد را ناامید می‌کند و از رفتن به سفر بازمی‌دارد.

 

یکی از پیشنهادهایی که برای کم کردن هزینه‌ها درعین‌حال به لوکس بودن سفر کمک می‌کند این است که از سفر کردن در فصل های شلوغ پرهیز کنید و در فصل های خلوت مثل زمستان و پاییز سفر کنید.

 

با این کار هم راحت تر می‌توانید اقدام به خرید بلیط هواپیما برای یک پرواز داخلی یا خارجی کنید هم هزینه ی کمتری پرداخت می‌کنید.

 

درست است که در فصل های شلوغ به دلیل وجود امکانت تفریحی زیاد سفرتان لوکس تر می‌شود اما باید بدانید در فصل های خلوت نیز مزیت خاصی وجود دارد.

 

شما می‌توانید سفر در فصل های شلوغ و خلوت را تجربه کنید تا متوجه شوید که در کدام یک از آنها لذت بیشتری می‌برید. یک‌بار برای سفر خود فصل های شلوغ را انتخاب کنید و بار دیگر در فصل های خلوت سفر کنید.

 

با این کار متوجه در کدام مورد راحت تر خرید بلیط هواپیما برای یک پرواز داخلی یا خارجی انجام دادید و همین‌طور در کدام یک هزینه ی بیشتری صرف کرده‌اید.

برای مشاهده چارترهای لحظه آخری آنلاین با تخفیف 8%، روی خرید بلیط هواپیما کلیک نمایید.

 



نظرتان را بنویسید







منو