نکات مهم برای تجربه‌ی یک سفر لوکس (بخش چهارم)




 

تجربه‌ی یک سفر لوکس

 

بلیط هواپیما سام سیر

 

آشنایی با نکات مهم برای تجربه‌ی یک سفر لوکس

 

افرادی که قصد دارند سفرهای لوکس را حتی یک‌بار در زندگی اشان تجربه کنند باید یکسری از نکات مهم را بدانند و آن‌ها را رعایت کنند. ما در این مطلب را شما را با این نکات آشنا خواهیم کرد.

 

 

بهترین فصل را برای سفر خود انتخاب کنید

 

انتخاب فصل در سفر شما بسیار تأثیر زیادی دارد. تأثیراتی مثل هزینه‌ها. شما در فصل‌های خلوت سال می‌توانید خرید بلیط هواپیما باقیمت مناسب انجام دهید و بلیط خارجی و داخلی ارزان‌قیمت پیدا کنید. به دلیل کم شدن هزینه‌های مربوط به خرید بلیط هواپیما شما می‌توانید برای هتل و خورد و خوراک هزینه‌ی بیشتری کنید و سفری لوکس را تجربه کنید.

 

مؤسس Indagare Travel Inc که نامش ملیسا بیگز بردلی است در رابطه با این موضوع این‌گونه می‌گوید: به شما پیشنهاد می‌کنیم در ماه ژوئیه به سن بارتلمی سفر کنید تا از این راز مخفی دیدن کنید. همین‌طور در ادامه می‌گوید شما می‌توانید برای ماه‌های مه یا ژوئن نیز خرید بلیط هواپیما انجام دهید و با یک بلیط خارجی ارزان‌قیمت به این منطقه سفر کنید.

 

یکی  از کار هایی که ارزش دارد انجام دهید این است که علاقه‌مند هستید که به مقصدهای ساحلی سفر کنید برای خرید بلیط هواپیما و هزینه سفر خیلی زیاد نشود از مقصدهای جایگزین استفاده کنید. مثلاً اگر دوست دارید به نواحی جنوب ایتالیا یا فرانسه سفر کنید، به‌جای آن می‌توانید به کشورهای پرتغال یا کرواسی سفر کنید.

 

این کار باعث می‌شود هزینه‌های مربوط به خرید بلیط هواپیما کمتر شود و شما برای رزرو هتل و خوردن غذا و تفریحات موجود بیشتر هزینه کنید و از سفر خود بیشتر لذت ببرید.

 

همان‌طور که گفته شد شما بایستی قبل از هر کاری مقصد موردنظر خود را انتخاب کنید. اگر در لیست مقصدهای انتخابی شما پر از مقصدهایی مثل ماچو پیچو است، بدانید که بهترین زمان برای سفر به ماچو پیچو همین‌الان است زیرا می‌توان با کمترین هزینه به این مقصدها سفر کرد حتی اگر این مقصدها جایگزین داشته باشند.

 

به دلیل اینکه دولت مقصدهایی مثل ماچو پیچو به‌منظور کاهش آسیب ناشی از اورتوریسم، تعداد کمی گردشگر را می‌پذیرد. به همین خاطر بردلی به شما پیشنهاد می‌کند که اگر قصد سفر به این مقصدها رادارید همین‌الان اقدام کنید و بلیط خارجی ارزان‌قیمت بخرید و به این مقصدها سفر کنید.

 

 

آفریقا

 

معمولاً بیشتر مشاوران و متخصصان سفر می‌گویند که سافاری برای کسانی که اولین تجربه‌ی سفر لوکس خود را کرده‌اند بسیار جذاب است و محبوبیت دارد.

 

جک ازون، بنیان‌گذار Embark Beyondدر این خصوص این‌گونه می‌گوید:

 

درست است که تجربه‌ی سافرای بسیار هزینه‌بر است ولی دی عین تجربه‌ای بسیار متحول کننده و خاص است که ارزش خرج کردن پول زیاد حتی برای یک‌بار دارد.

 

بنابراین اگر قصد دارید از سفر خود نهایت لذت را ببرید بلیط خارجی یا داخلی ارزان‌قیمت تهیه کنید تا پول کافی برای این‌گونه تفریحات داشته باشید.

 

البته ناگفته نماند که سلیقه‌ی افراد باهم متفاوت است برخی دوست دارند سافاری را با یک مقصد ساحلی ترکیب کنند، برخی طبیعت‌گردی در دل جنگل‌ها را به هر چیزی ترجیح می‌دهند. البته این پیشنهادت خاص بیشتر برای زوج‌های جوان مناسب است.

 

به‌عنوان‌مثال یکی علاقه‌مند است از استراحتگاه‌های آرام و ساحلی استفاده کند و دیگری علاقه‌مند است که ماجراجویی کند.

 

ناگفته نماند که برای سافاری نیز موارد گوناگونی وجود دارد که بر تجربه شما تأثیر می‌گذارد. بعضی از شرکت‌ها در تورها و خدمات سافاری خود تعداد زیادی از افراد در داخل ماشی قرار می‌دهند که این موضوع خیلی خوشایند نیست و در تمام مدت‌زمان سه سا چندساعته سافاری را از روی شانه‌های دیگران تماشا می‌کنند.

 

بنابراین نارضایتی از این‌چنین سافرای ها بیشتر می‌شود. بنابراین سعی کنید بایت سافاری پول زیادی پرداخت کنید و از آن لذت ببرید.

 

برای اینکه پول زیادی برای تفریح کردن در مقصد داشته باشید بهتر است برای خرید بلیط هواپیما پول کمتری صرف کنید تا سفر لذت بخش تری را تجربه کنید.

برای مشاهده چارترهای لحظه آخری آنلاین با تخفیف 8%، روی خرید بلیط هواپیما کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو