با قشنگ‌ترین خیابان‌های جهان آشنا شوید! (بخش دوم)




 

قشنگ‌ترین خیابان‌های جهان

 

پرواز داخلی سام سیر

 

با قشنگ‌ترین خیابان‌های جهان آشنا شوید! (بخش دوم)

 

برای خیلی از آدم‌ها خیابان می‌تواند بهترین محل برای خوش‌گذرانی باشد البته خیابان‌هایی که با سایر خیابان‌های دنیا متفاوت است و ویژگی‌های خاص خود مثل درختان قدیمی، معماری زیبا و ... را دارد. در این مطلب می‌خواهیم شما را با قشنگ‌ترین خیابان‌های جهان آشنا کنیم تا اگر خواستید با خرید یک بلیط خارجی یا پرواز داخلی به آن‌ها سفر کنید.

 

همان‌طور که در بخش قبلی گفتیم معماری همیشه مورد توجه مردم بوده است و باعث شده آن‌ها به ساختمان‌های غول‌پیکر، پل‌های زیبا و فرودگاه‌هایی که در شهر یا خارج از شهر قرار دارند علاقه‌مند شوند. اما خیابان جزو مسیرهای اصلی و روزمره‌ی مردم محسوب می‌شود که همیشه ازآنجا برای خرید کردن، سرکار رفتن، دانشگاه رفتن و ... عبور می‌کنند یا حتی گاهی فقط برای قدم زدن و پیاده‌روی به خیابان می‌آیند. در بخش قبل چند مورد از این خیابان‌های زیبا را به شما معرفی کردیم و در این بخش به معرفی تعدادی دیگر می‌پردازیم تا بدون نیاز به خرید بلیط خارجی یا داشتن پرواز داخلی در ذهنتان به این خیابان‌ها بروید.

 

 

مسیر فلاسک (Flask Walk)، همپستید، لندن، انگلیس

 

اگر قصد خریدن بلیط خارجی و رفتن به لندن را دارید حتماً سری به پیاده‌روی فلاسک بزنید. این پیاده‌رو پایین‌تر از ایستگاه قطار شهری همپستید قرار دارد و یک کوچه‌ی باریک است. این کوچه از کنار یک کافه‌ی قدیمی گذر می‌کند و سپس وارد زیباترین خیابان مسکونی که شامل عمارت ها و ساختمان‌های بسیار زیباست می‌شود. در صورتی که ساکن کشور انگلیس هستید و هنوز این خیابان را از نزدیک ندیده اید با یک پرواز داخلی خود را به آنجا برسانید.

 

 

خیابان کاکبرن (Cockburn)، ادینبورگ، اسکاتلند

 

خیابان کاکبرن یک خیابان پرپیچ و خم شیب‌دار است که یک شاهکار معماری ویکتوریایی محسوب می‌شود. ساخت این خیابان به دهه 1850 برمی‌گردد و به خاطر دسترسی راحت به ایستگاه قطار ساخته‌شده است. جالب است بدانید قبل از ساخت این خیابان مردم مجبور بودند برای رسیدن به ایستگاه از کوچه‌های تاریک و پر از پله عبور کنند. پیشنهاد می‌کنیم اگر ساکن اسکاتلند هستید با پرواز داخلی به ادینبورگ رفته و از این خیابان دیدن کنید اما اگر در کشور دیگری زندگی می‌کنید و قصد خرید بلیط خارجی سام سیر و رفتن به اسکاتلند را دارید دیدن این خیابان را فراموش نکنید.

 

 

شهر آبی (Blue City)، جوداپور، هند

 

یکی از تجربه‌های بی‌نظیری که گردشگرانی که با خرید بلیط خارجی به هند سفر می‌کنند می‌توانند داشته باشند رفتن به شهر آبی است. شهر آبی زیر قلعه‌ی مهرانگار قرار دارد و شامل خیابان‌های پرپیچ و خمی است که جان می‌دهد برای گم‌شدن. در دو سمت این خیابان‌ها و کوچه‌های باریک خانه‌هایی به رنگ آبی قرار دارند که به دلیل حضور برهمین یا کشیش به این رنگ درآمده‌اند. ممکن است خیلی از کسانی که این مطلب را می‌خوانند ساکن کشور هند باشند یا در آنجا تحصیل کنند پیشنهاد ما این است که در اولین فرصت با پرواز داخلی به جوداپور رفته و از شهر آبی دیدن کنند.

 

 

خیابان Square de Montsoris، پاریس، فرانسه

 

اگر تابه‌حال به فرانسه سفر نکرده‌اید جاذبه‌های شگفت‌انگیز و زیبایی را از دست داده‌اید. پاریس شهری است پر از خیابان‌های زیبا که یکی از آن‌ها Square de Montsoris است. این خیابان سنگفرش شده و خانه‌هایی که در آن قرار دارند از نظر معماری جزو زیباترین ساختمان‌ها هستند که با شیشه‌های رنگی و کاشی آراسته شده‌اند. خیلی از این خانه‌ها با پیچک پوشانده شده‌اند و به دلیل مجاورت با باغ‌ها یکی از بهترین منظره‌ها را در فصل تابستان دارند. در صورتی که قصد رفتن به سفر خارجی را دارید پیشنهاد ما این است که یک بلیط خارجی به مقصد فرانسه بخرید و از دیدن زیبایی‌های آن لذت ببرید.

 

از عجایب پرواز داخلی چه می دانید؟

 

 

هویستر لین (Hoister Lane)، ملبورن، استرالیا

 

اول از همه باید بگوییم کسانی که در استرالیا زندگی می‌کنند و هنوز از نزدیک هویستر لین را ندیده‌اند یک فرصت بی‌نظیر را از دست داده‌اند و اگر در فکر رفتن به یک سفر هستند پیشنهاد می‌کنیم با یک پرواز داخلی به ملبورن بروند و این خیابان را از نزدیک ببینند. سرتاسر این خیابان پوشیده شده از نقاشی‌های گرافیتی است و هرسال تعداد زیادی از گردشگران از این خیابان بازدید می‌کنند و نقاشی‌های آن را عمیقاً درک می‌کنند.

 

برای مشاهده چارترهای لحظه آخری آنلاین با تخفیف 8%، روی بلیط خارجی کلیک نمایید.

 



نظرتان را بنویسید







منو