نکات مهم برای تجربه‌ی یک سفر لوکس (بخش هفتم)




 

تجربه‌ی یک سفر لوکس

 

بلیط داخلی سام سیر

 

 

آشنایی با نکات مهم برای تجربه‌ی یک سفر لوکس 

 

برای سفرهای لوکس یکسری نکات وجود دارد که هرکسی با رعایت آن می‌تواند سفر لوکسی را تجربه کند. بسیاری از افراد علاقه‌مند هستند که مسافرت‌های لوکس را برای یک‌بارم که شده تجربه کنند.

 

دیدگاه افراد از سفر لوکس باهم متفاوت است برخی سفر لوکس را در خرید بلیط هواپیما گران‌قیمت می‌دانند و همین‌که در پرواز خارجی یا داخلی امنیت و راحتی داشته باشند برایشان کافی است. اما برخی دیگر سفر لوکس را در رزرو هتل‌های لوکس می‌دانند و 5 ستاره می‌دانند که خدمات و امکانات ویژه و خاصی دارد.

 

برخی دیگر نیز وجود دارند که سفر لوکس را در تفریحات و خرید می‌بینند و از نظرشان سفری لوکس است که در آن بتوانند هر چیزی که می‌خواهند را بخرند و هر تفریحی که در آن وجود دارد را استفاده کنند.

 

افرادی نیز وجود دارند که دیدگاهشان نسبت به سفر لوکس در رستوران‌ها و غذاهایی که میل می‌کنند است. آن‌ها گمان می‌کنند که هر چه بیشتر از رستوران‌های لوکس و غذاهای آن استفاده کنند سفر لوکس‌تر و بهتری داشتند.

 

افرادی نیز وجود دارند که باید تمام این موارد در سفرشان باشد تا برایشان سفر لوکس به نظر برسد. این افراد زمانی سفری برایشان لوکس است که بتوانند خرید بلیط هواپیما گران‌قیمت انجام دهند، بهترین هتل مقصد را رزرو کنند، از خدمات ویژه‌ی فرودگاه استفاده کنند، تمام تفریحات مقصد را تجربه کنند، از مراکز خرید مقصد خرید کنند، در رستوران‌های لوکس غذا میل کنند و هر کاری که می‌خواهند بدون در نظر گرفتن هزینه انجام دهند.

نکاتی درباره خرید بلیط هواپیما سام سیر

در ادامه برخی موارد دیگر وجود دارد که به بهتر شدن سفرتان کمک می‌کند.

 

می‌توانید در انتخاب محل اقامت بیشتر هزینه کنید و در مخارج دیگر صرفه‌جویی کنید. مخارجی مثل خرید بلیط هواپیما برای پرواز خارجی یا داخلی.

 

 

سفر لوکس با رزرو اقامت ساحلی

 

یکی از مشاوران سفر در شرکت Videre Travel  که نامش سارا فازندین است. این شرکت تمرکز اصلی‌اش در سفرهای خانوادگی است. این شخص در رابطه با این مورد این‌گونه می‌گوید:

 

چنانچه قرار است از هتل‌های ساحلی برای سفر خود استفاده کنید و بیشتر وقت خود را در هتل بگذرانید، بهتر است بیشتر هزینه‌ی خود را صرف رزرو هتل و امکانت هتل کنید. زیرا این افراد با پرداخت هزینه‌ی بیشتر از امکانت بیشتری بهره‌مند‌می شوند و سفر بهتری را تجربه می‌کنند.

 

به این قضیه این‌طور فکر کنید که به ازای پرداخت پول بیشتر خدمات بیشتری دریافت می‌کنید. برای رزرو هتل برای افرادی که قرار است بیشتر زمان خود را در هتل باشند یکسری نکات وجود دارد که باید به آن توجه کنند:

 

اقامت در هتلی که امکانات خوبی دارد.

اقامت در هتلی که دارای تفریحات گسترده‌ای است. مثل هتل‌های ساحلی

اقامت در هتلی که امکاناتش در بازه زمانی مشخص با پولی که دریافت می‌کند همخوانی دارد و ارزش پرداخت هزینه‌ی زیاد را دارد.

 

سارا فازندین به این‌گونه افراد پیشنهاد می‌کند که به مقصدهای ساحلی خلوت سفر کنند و از هتل‌های ساحلی آن استفاده کنند تا سفر دلپذیر و جالبی را تجربه کنند.

 

بنابراین در زمان خرید بلیط هواپیما برای یک پرواز خارجی ارزان یا داخلی مقصد موردنظر خود را در نظر بگیرید و برای آن بلیط رزرو کنید.

 

در شرکت  Ovation Travel Groupمشاور سفری به اسم اشلی دایاموند وجود دارد که نظری مشابه با نظر سارا فازندین دارد. او در این زمینه این‌گونه می‌گوید:

 

در سفرهایی که قرار است بیشتر زمان خود را به گشت‌وگذار در سطح شهر صرف کنید بهتر هزینه کمتری بابت خرید بلیط هواپیما برای پرواز خارجی یا داخلی و همین‌طور رزرو هتل کنید. شما می‌توانید یک اتاق کوچک با امکاناتی که ضروری است در هتلی خوب رزرو کنید زیرا قرار است فقط برای خوابیدن به آنجا بروید. پس از رزرو اتاق‌های بزرگ صرفه نظر کنید.

 

پرایر نیز در این زمینه پیشنهاد می‌کند که می‌توانید فقط برای شب اول و شب آخر از هتل لوکس استفاده کنید و روزهای باقی‌مانده را در هتل‌های ارزان سپری کنید.

 

همچنین می‌توانید برای برگشت از سفر اقدام به خرید بلیط هواپیما گران‌قیمت برای پرواز خارجی یا داخلی کنید.

 

او همچنین می‌گوید لوکس بودن سفر جزو کوچک‌ترین مورد هر سفر است.

 

برای مشاهده چارترهای لحظه آخری آنلاین با تخفیف 8%، روی خرید بلیط هواپیما کلیک نمایید.

 

 



نظرتان را بنویسید







منو