تجربه ی یک سفر رویایی با اقامت در هتل های دور افتاده (بخش اول)




 

اقامت در هتل های دور افتاده

 

بلیط داخلی سام سیر

 

تجربه ی یک سفر رویایی با اقامت در هتل های دور افتاده

 

هر سال به تعداد هتل هایی که در مناطق بکر و خالی از سکنه ساخته می‌شوند اضافه می‌شود چون هر سال افراد بیشتری علاقه مند به تجربه ی زندگی در دل طبیعت می‌شوند. گردشگران امروزی ترجیح می‌دهند برای سفر جایی را انتخاب کنند که بتوانند چند روزی از فضای شلوغ و آلوده ی شهری فاصله بگیرند و آرامش را در یک فضای بکر و دست نخورده تجربه کنند. به همین دلیل فروش بلیط داخلی و بلیط خارجی برای این مکان ها هر سال رو به افزایش است.

 

 

هتل بودیر، شبه جزیره Snæfellsnes، ایسلند

 

در کشور ایسلند فقط یک هتل ساحلی وجود دارد که فاصله ی آن با اقیانوس اطلس چند متر بیشتر نیست. در کنار این هتل که بودیر نام دارد زمینی قرار گرفته است که پر است از گدازه های آتش فشانی و یک چشم انداز فوق‌العاده زیبا را به یخچال های Snæfellsnes به وجود آورده است. فصل تابستان یکی از بهترین فصل ها برای خرید بلیط خارجی یا بلیط داخلی برای رفتن به این هتل است چون در این فصل هنگام غروب آتشی کنار ساحل روشن می‌کنند و شما می‌توانید در آب شنا کنید.جالب است بدانید نام این هتل را از رودخانه بودیر برداشته اند. این رودخانه به خلیجی می‌ریزد که فک ها در آن زندگی می‌کنند.

 

 

هتل Lyngen Lodge، رشته کوه LYNGEN ALPS، نروژ

 

برای گردشگرانی که علاقه ی زیادی به ورزش های زمستانی مثل اسکی دارند و به دنبال جایی متفاوت از رشته کوه های آلپ می‌گردند، شبه جزیره ی Lyngen یک مکان شگفت انگیز محسوب می‌شود. این شبه جزیره که دارای یک فضای متفاوت و منحصر به فرد است در 300 کیلومتری مدار قطب شمال قرار دارد. گردشگرانی که با بلیط داخلی یا بلیط خارجی به اینجا سفر می‌کنند می‌توانند در هتل جذاب Lyngen Lodge اقامت داشته باشند. در طول زمستان قطبی که تا ماه ژانویه طول می‌کشد می‌توان شفق قطبی را در این منطقه نگاه کرد و از ماه اوریل به بعد نیز در نیمه شب می‌توان خورشید را در آسمان دید.

 

 

هتل Hotel Bellevue des Alpes، برنیس هایلندز، سوئیس

 

هتل تاریخی Bellevue des Alpes در ارتفاع 2061 متری قرار دارد و تنها چیزی که می‌تواند شما را به این هتل برساند قطار است. زمانی که از کوهستان Kleine Scheidegg عبور می‌کنید خودتان می‌بینید که در آن ارتفاع هیچ ماشینی وجود ندارد. در این منطقه ایستگاه قطاری به نام Jungfraujoch وجود دارد که به دلیل قرار گرفتن در ارتفاع 3454 متری به بام اروپا معروف است. اگر تاریخ کوهنوردی در این کوهستان را مطالعه کنید متوجه می‌شوید که از قرن نوزدهم تا به حال افراد مشهور زیادی در این هتل اقامت کرده اند به همین دلیل گردشگران زیادی برای دیدن بام اروپا با بلیط داخلی یا بلیط خارجی به این منطقه می‌روند و سپس به وسیله قطار خود را به ایستگاه Jungfraujoch برسانید.

 

شما می توانید با خرید بلیط خارجی یا بلیط داخلی سام سیر به هر جایی که دوست دارید سفر کنید.

 

 

هتل Pension Briol، تیرول جنوبی، ایتالیا

 

برای رسیدن به هتل Pension Briol که در سراشیبی یک کوه قرار گرفته است تنها دو راه دارید یا باید با پای پیاده به این هتل برسید و یا از تاکسی های مخصوصی که وجود دارند استفاده کنید. بیشتر گردشگرانی که در این هتل اتاق رزرو می‌کنند و خود را با خریدن بلیط خارجی یا بلیط داخلی هواپیما به تیرول جنوبی می‌رسانند معمولاً چمدان هایشان را با تاکسی به هتل می‌فرستند و خودشان بعد از یک ساعت کوهنوردی به هتل می‌روند.

 

در طبیعت بکر این منطقه سه کلیسا در کنار هم قرار دارد که نشانه ی زندگی کردن انسان ها در این منطقه است. در کنار این سه کلیسا نیز مهمان خانه ای به نام سه کلیسا قرار دارد که نامش از همین کلیساها گرفته شده است. گردشگران ابتدا باید بلیط داخلی یا بلیط خارجی به یکی از شهرهایی که در نزدیکی این منطقه قرار دارد بخرند و سپس از آنجا به محل اقامتشان که این هتل زیباست بروند.

 

برای مشاهده چارترهای لحظه آخری آنلاین با تخفیف 8%، روی بلیط خارجی کلیک نمایید.

 



نظرتان را بنویسید







منو