تجربه‌ی یک سفر رویایی با اقامت در هتل‌های دور افتاده (بخش دوم)




 

اقامت در هتل‌های دور افتاده

 

پرواز خارجی سام سیر

 

تجربه‌ی یک سفر رویایی با اقامت در هتل‌های دور افتاده (بخش دوم)

 

اگر قصد رفتن به محیط‌های دورافتاده و پر از آرامش با خرید بلیط داخلی یا خارجی را دارید و می‌خواهید از یک فضای آرام و پر از ستاره لذت ببرید باید آمادگی دور شدن از فضای شهر و جاهای شلوغ را داشته باشید. امروزه در این محیط‌ها هتل‌ها و مهمان‌خانه‌هایی ساخته شده است که پذیرای مسافرانی باشد که با بلیط داخلی یا با یک پرواز خارجی برای داشتن چند روز آرامش به این مکان‌ها سفر می‌کنند.

 

 

مهمان‌خانه Il Convento di Santa Maria di Costantinopoli، پولیا، ایتالیا

 

با نیم ساعت رانندگی از شهر لچه می‌توانید به این مهمان خانه که در شبه‌جزیره‌ی سالنتو قرار دارد برسید. در انتهای یک جاده‌ی ساحلی که پر از پیچ و خم است مهمانخانه ی Il Convento di Santa Maria di Costantinopoli قرار گرفته است. در این هتل هیچ نشانه ای مبنی بر هتل بودنش پیدا نمی‌کنید و زمانی که به آنجا می‌رسید فقط از روی دو ماشین که خاک گرفته‌اند متوجه می‌شوید که به هتل مورد نظر رسیده‌اید.

 

 این ساختمان در گذشته یک صومعه بوده است و رو به روی آن یک قبرستان قدیمی وجود دارد که این دو ماشین با پلاک انگلیسی رو به روی آن پارک شده هستند. به جز این دو ماشین و یک قبرستان قدیمی هیچ نشانه‌ی دیگری برای شناختن این هتل وجود ندارد. بنابراین اگر ساکن ایتالیا هستید و می‌خواهید با بلیط داخلی برای استراحت به این مکان بروید یا از کشورهای دیگر با پرواز خارجی به اینجا سفر کنید حواستان به این نشانه‌ها باشد تا بتوانید هتل را پیدا کنید.

 

 

هتل Padaste Manor، جزیره موهو، استونی

 

جزیره‌ی موهو جایی است که کمتر کسی آن را می‌شناسد و زمانی که با بلیط داخلی به قصد رفتن به این جزیره سفر می‌کنید و سپس از طریق کشتی به آنجا می‌رسید حس می‌کنید این جزیره هزار سال از شلوغی اروپای امروزی فاصله دارد. البته باید بگوییم فقط اگر در فصل تابستان با پرواز خارجی به استونی بروید می‌توانید با کشتی به این جزیره برسید در غیر این صورت در فصل سرما آب دریای بالتیک یخ می‌زند و تنها راه رسیدن به جزیره عبور از یک جاده‌ی یخی بسیار شگفت‌انگیز است. در سال 1990 فقط کسانی که ویزای ویژه داشتند می‌توانستند به این جزیره بروند چون در آنجا یک پایگاه نظامی وجود داشت که متعلق به شوروی بود. یکی از دلایل اینکه وقتی به موهو می‌روید انگار وارد دوران قدیم شده‌اید نیز همین است.

 

در این جزیره هنوز هم افراد محلی زندگی می‌کنند که زندگی خود را با ماهی گیری می‌گذرانند و در خانه‌هایی زندگی می‌کنند که از چوب و سنگ ساخته شده است. در فصل تابستان جزیره‌ی موهو پر از سرو کوهی و ارکیده‌های وحشی می‌شود. گردشگرانی که از طریق گرفتن بلیط داخلی یا با داشتن یک پرواز خارجی برای لذت بردن از هوای تازه و آسمان پر ستاره‌ی موهو به آنجا سفر می‌کنند می‌توانند در هتل Padaste Manor اقامت داشته باشند.

 

 

هتل Amangiri، شهر پیج، یوتا، آمریکا

 

این هتل در مرز آریزونا و یوتا قرار گرفته است و از دریاچه‌ی پاول نیز فاصله‌ی زیادی ندارد. در این منطقه‌ی بیابانی که پر از صخره‌های ماسه سنگی و چیزهای دیگر است به راحتی نمی‌توانید این هتل را پیدا کنید. برای رسیدن به این هتل فقط یک تابلوی کوچک وجود دارد که می‌تواند شما را راهنمایی کند. این تابلو به سمتی اشاره می‌کند که یک جاده خاکی با انتهایی ناپیدا وجود دارد. بعد از گذر از این جاده‌ی خاکی ناگهان به هتلی با یک معماری و ساخت حیرت‌انگیز می‌رسید جوری که حس می‌کنید سراب می‌بینید.

 

 هتل Amangiri یک ساختمان به شکل مستطیل است که گوشه‌هایی تیز دارد و درست در وسط صخره‌ای خیلی بزرگ قرار گرفته است. در مجاورت این ساختمان استخر آبی رنگی وجود دارد که باعث شده جذاب بودن این هتل در این منطقه دو برابر شود. تمام گردشگرانی که از داخل کشور آمریکا با بلیط داخلی به این منطقه می‌روند و یا گردشگران خارجی که با پرواز خارجی خود را به این نقطه می‌رسانند می‌توانند در این هتل اقامت داشته باشند و از طبیعتی بی نظیر لذت ببرند.

 

برای مشاهده چارترهای لحظه آخری آنلاین با تخفیف 8%، روی پرواز خارجی کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو