بهترین سوغاتی‌هایی که می‌توانید در اروپا پیدا کنید.




 

سوغاتی های اروپا

 

بلیط ارزان هواپیما سام سیر

 

بهترین سوغاتی‌هایی که می‌توانید در اروپا پیدا کنید.

 

یکی از چیزهایی که زمان گرفتن بلیط هواپیما اکونومی یا بلیط ارزان هواپیما باید به فکر آن باشید، خریدن سوغاتی برای افراد مهم زندگیتان است. اگر می‌خواهید حال و هوای کشوری که به آن سفر کرده‌اید را به اطرافیانتان نیز انتقال دهید باید به جای چیزهایی مثل گوی برفی سوغاتی‌هایی بخرید که خاص و اصیل هستند.

 

 

۱. ظروف سفالی دلفت از آمستردام

 

یکی از زیباترین شهرهای اروپا که هر ساله گردشگران زیادی برای دیدن آن بلیط هواپیما می‌خرند آمستردام در کشور هلند است. بهترین سوغاتی که می‌توانید از این شهر برای نزدیکانتان بخرید تا حس و حال خوبی به آن‌ها بدهد ظروف سفالی دلفت است. این ظروف سفالی هر کدام به شکل‌های خاصی طراحی شده‌اند و رنگ آمیزی مخصوص به خود را دارند. رنگ آمیزی این ظروف به وسیله افراد با تجربه در این زمینه انجام می‌شود.

 

 

۲. ماکارون از فرانسه

 

فرانسه غیر از تی شرت هایی با متن پاریس را دوست دارم، مجسمه برج ایفل و ... سوغاتی‌های دیگری هم دارد که بسیار ارزشمند هستند و می‌توانند حال و هوای فرانسه را به دوستانتان نشان دهند. یکی از بهترین سوغاتی‌هایی که در سفر به پاریس حتماً باید برای اطرافیانتان بیاورید کوکی‌های ماکارون است. حتماً بارها نام ماکارون را شنیده و عکس‌های هیجان انگیز رنگارنگش را در فضای مجازی دیده‌اید. ماکارون یک شیرینی بسیار خوشمزه و جذاب است که در فرانسه تهیه می‌شود. این شیرینی رنگ و طعم‌های مختلفی دارد. می‌توانید برای کم شدن هزینه‌هایتان با بلیط ارزان هواپیما به پاریس بروید و هنگام برگشت برای عزیزانتان ماکارون بیاورید.

 

 

۳. کریستال بوهمیا از پراگ

 

با اینکه پراگ یکی از جذاب ترین و زیباترین شهرهای دنیاست اما فقط با عکس گرفتن نمی‌توانید حس و حال جذاب آن را به اطرافیانتان انتقال دهید. برای منتقل کردن حال و هوای این شهر باید حتماً یک سوغاتی خاص که فقط مخصوص پراگ است با خود ببرید. کریستال بوهمیا که در سرتاسر جهان معروف است بهترین سوغاتی است که وقتی با بلیط هواپیما به این شهر رفتید می‌توانید تهیه کنید. گلدان‌های زیبای شیشه‌ای، پیاله‌های جذاب، زیورآلات کریستالی شگفت انگیز، شمعدان‌های خاص از جمله چیزهایی است ک می‌توانید از پراگ به عنوان سوغاتی با خود ببرید. ممکنم است فکر کنید این وسایل سوغاتی‌های گرانی هستند و خریدن آن‌ها برایتان به صرفه نیست اما باید بگوییم اگر با بلیط ارزان هواپیما سفر کنید به راحتی می‌توانید از این کریستال‌ها خریداری کنید.

 

 

۴. ظروف چینی از هرند مجارستان

 

ظرف‌های چینی دست‌ساز که ساخته‌ی شهر هرند است در 60 کشور دنیا به فروش می‌رسد و جزو چیزهایی است که افراد مشهور زیادی از جمله التون جان و سلین دیون به آن علاقه دارند. اگر بلیط هواپیما گرفته‌اید و در طول سفر قرار است به هرند بروید می‌توانید یک ظرف کوچک به عنوان سوغاتی از این شهر خریداری کنید.

 

 

۵. ماسک‌های ونیزی از ایتالیا

 

یکی از خاص ترین سوغاتی‌هایی که با خریدن بلیط هواپیما و سفر به ایتالیا می‌توانید آن را برای اطرافیانتان بگیرید ماسک‌های ونیزی با طراحی‌های جذاب و خاص است. این ماسک‌ها هر سال در کارناوال ونیز استفاده می‌شوند اما ممکن است جنس آن‌ها از شیشه، چرم و یا سرامیک باشد که می‌توانید آن را به دیوار خانه نصب کنید. برای کم کردن هزینه ا می‌توانید از بلیط ارزان هواپیما استفاده کنید تا هم لذت بیشتری از سفر ببرید و هم سوغاتی‌های بهتری بخرید.

 

 

۶. شکلات کدبری از انگلستان

 

بهترین هدیه ای که در سفر به انگلستان می‌توانید برای اطرافیان بخرید شکلات کدبری است. این شرکت شکلات سازی جزو قدیمی ترین شرکت‌های شکلات سازی است که در انگلیس وجود دارد و خیلی‌ها معتقدند خوشمزه ترین شکلات دنیا را تولید می‌کند. با تهیه بلیط ارزان هواپیما یا بلیط هواپیما اکونومی و رفتن به لندن می‌توانید از داخل این کارخانه هم دیدن کنید.

 

 

۷. زیورآلات کهربایی از لهستان

 

خیلی‌ها اعتقاد دارند که داشتن سنگ کهربا شانس می‌آورد. کهربا سنگ بومی کشور لهستان است که در اکثر مغازه‌های زیورآلات این کشور به فروش می‌رسد و بهترین سوغاتی است که می‌توانید از لهستان برای خانواده خود بیاورید. با پیدا کردن بلیط ارزان هواپیما می‌توانید در هزینه‌های سفرتان صرفه جویی کنید.

 

برای مشاهده چارترهای لحظه آخری آنلاین با تخفیف 8%، روی بلیط هواپیما کلیک نمایید.

 



نظرتان را بنویسید







منو