آشنایی با هتل تایم اوتون سویتز در سائوپائولو




 

هتل های برزیل

 

تور برزیل سام سیر

 

آشنایی با هتل تایم اوتون سویتز در سائوپائولو

 

شهر سائوپائولو یکی از مهمترین شهرهای توریستی موجود در کشور برزیل میباشد که از جاذبههای گردشگری بسیاری بهره میبرد. همه ساله هزاران مسافر با استفاده از تور برزیل به این شهر سفر میکنند. در این شهر برای اقامت گردشگرانی که با استفاده از تور برزیل و با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی به این منطقه سفر میکنند هتلهای مختلفی ساخته شده است که یکی از این هتلها هتل تایم اوتون سویتز میباشد. در ادامه به بررسی و ارائه اطلاعات بیشتری در مورد این هتل خواهیم پرداخت.

 

این هتل یکی از هتلهای سه ستاره این شهر میباشد که در 22 طبقه طراحی و ساخته شده است و همه ساله پذیرای هزاران مسافری است که با استفاده از تور برزیل و با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی به این شهر سفر میکنند. از مزایای این هتل نسبت به دیگر هتلها میتوان به نزدیکی آن به مراکز مهم خرید این شهر اشاره کرد. مسافرانی که این هتل را برای اقامت خود در طول این سفر انتخاب کردهاند میتوانند از صبحانهای که توسط بوفه موجود در این هتل ارائه میشود به صورت رایگان بهرهمند شوند.

 

در این هتل یک رستوران حرفهای نیز قرار دارد که به پخت انواع غذاهای بینالملل میپردازد و همین موضوع سبب شده تا از تنوع غذایی بالایی برخوردار باشد و گردشگرانی که با تور برزیل و با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی به این شهر سفر کردهاند به سفارش غذای مورد علاقه خود بپردازند. در صورتیکه این هتل را برای اقامت خود برگزیدید میتوانید از خدماتی چون اینترنت بیسیم پرسرعت رایگان که در تمامی نقاط هتل قابل دسترسی میباشد، اتاقهای کنفرانس و جلسه، خدمات ارائه شده در خصوص خشکشویی و اتوشویی، خدمات نگهبانی بهرهمند شوید.

 

در ساخت این هتل 3 ستاره مراکز تجاری نیز قرار داده شده است تا به رفاه بیشتر مسافرانی که با استفاده از تور برزیل و با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی به این شهر آمدهاند بیافزایند و این افراد به راحتی و در کمترین زمان به این مراکز دسترسی داشته باشند. پذیرش در این هتل به شکلی 24 ساعته در حال فعالیت میباشد و در تمامی ساعات میتوانید در صورت نیاز به آن مراجعه کنید. در این هتل خدمات رایگانی چون پارکینگ به گردشگران ارائه میشود و علاوهبر این مسافران میتوانند معده صبحانه خود را به صورت کاملا رایگان میل کنند.

 

از ساعت 12 تا 24 میتوانید وارد این هتل شوید و برای تحویل اتاق باید قبل از ساعت 12 اقدام کنید. کارکنانی که در این هتل مشغول به ارائه خدمات هستند به چند زبان که شامل پرتغالی و انگلیسی میباشد قادر به سخن گفتن هستند در نتیجه با استفاده از این زبانها ارتباط برقرار کنید.در صورتیکه با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی سام سیر به این شهر سفر کردید و از این هتل برای اقامت بهره جستید میتوانید از خدمات رفاهی که در این هتل ارائه میشود نیز استفاده کنید.

 

خدمات رفاهی و تفریحی که در این هتل ارائه میشود شامل استخر سرپوشیده، خدمات آبگرم و مرکز سلامتی، مراکز تناسب اندام و سونا میباشد. در بخشی از این هتل 3 ستاره کافهای قرار گرفته است که به ارائه انواع نوشیدنی پرداخته است و مسافران میتوانند از این خدمات بهره ببرند. در طراحی و ساخت اتاقهای این هتل به شکلی عمل شده است که تمامی اتاقها ضد صدا بودهاند و از تهویه مطبوعی بهره میبرند. در این اتاقها از تلویزیونها ال سی دی استفاده شده است که به تمامی شبکههای جهانی دسترسی دارند. خدمات نظافت اتاقها همه روزه در صورت تمایل انجام میشود. در اتاقهای این هتل از سرویس بهداشتی و حمام مجهزی استفاده شده است که سبب راحتی مسافران خواهد بود.

 

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری برزیل روی لینک تور برزیل کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو