آشنایی با هتل نورماندی دیزاین در سائوپائولو (بخش اول)




 

هتل های برزیل

 

تور برزیل سام سیر

 

آشنایی با هتل نورماندی دیزاین در سائوپائولو

 

شهر سائوپائولو یکی از شهرهای توریستی موجود در کشور برزیل میباشد که برای دیدن آن همه ساله افراد زیادی با استفاده از تور برزیل به این شهر سفر میکنند. در این شهر هتلهای بسیاری برای اقامت گردشگرانی که با ستفاده از بلیط داخلی و یا بلیط خارجی به این شهر سفر میکنند ساخته شده است. هتل نورماندی یکی از هتلهای 4 ستارهای است که در این شهر ساخته شده است وبه ارائه خدمات هتلداری به گردشگرانی که با تور برزیل و با استفاده از بلیط داخلی و یا بلیط خارجی به این شهر سفر کردهاند فعالیت دارد. در ادامه به بررسی خدماتی که توسط این هتل ارائه میشود خواهیم پرداخت.

 

پذیرش در این هتل 4 ستاره به شکلی 24 ساعته در حال ارائه خدمات میباشد و مسافران میتوانند در تمامی ساعات در صورت نیاز به آن مراجعه کنند. در صورتیکه اشیا با ارزشی به همراه دارید میتوانید آن را به صندوق امانات موجود در این هتل تحویل دهید و با خیالی راحت به گشت و گذار در این شهر بپردازید. در این هتل انبارهای چمدانی وجود دارد که در صورت نیاز میتوانید از آنها نیز بهرهمند شوید. وعده صبحانه در رستوران این هتل به شکل رایگان ارائه میشود و در صورتیکه گردشگرانی که با تور برزیل و با استفاده از بلیط داخلی و یا بلیط خارجی به این سفر آمدهاند قصد دارند دیگر ئعدههای غذایی را در رستوران این هتل صرف کنند باید هزینه اضافه پرداخت کنند.

 

هتل نورماندی دارای پارکینگ خودرو نیز میباشد که با پرداخت هزینه میتوانید از آن استفاده کنید. در این هتل برای مسافرانی که سیگار میکشند مکانهای خاصی وجود دارند که در طول سفرشان به این شهر با استفاده از تور برزیل و با بلیط داخلی ویا بلیط خارجی میتوانند از آنها استفاده کنند.برای وارد شدن به این هتل میتوانید از ساعت 14 الی 24 اقدام بعمل آورید و باید اتاقی که در آن اقامت دارید را فبل از ساعت 12 تحویل دهید. خدمهای که در این هتل در حال ارائه خدمات به مسافران میباشند به چند زبان که شامل فرانسه، انگلیسی و پرتغالی است تسلط دارند و با استفاده از هرکدام از آنها میتوانید با آنها ارتباط برقرار کنید.

 

 

امکانات تفریحی این هتل 4 ستاره

 

برای بخش تفریحی در این هتل موارد خاصی در نظر گرفته نشده است. اما در این هتل یک کافه قرار دارد که میتوانید از آن در زمانهای استراحتتان استفاده کنید و به نوشیدن انواع نوشیدنی مشغول شوید. در این کافه صبحانه نیز سرو میشود که برای بهره بردن از آن باید از اسعت 6 الی 10 صبح به این کافه مراجعه کنید. در این کافه میتوانید به خوردن غذاهای سبک مشغول شوید. در این هتل خدمات نظافت اتاق به شکلی منظم و در زمانهای خاصی از روز انجام خواهد شد که میتوانید از آنها بهر ببرید.

 

 

اتاقهای این هتل

 

در صورتیکه با استفاده از تور برزیل و با تهیه بلیط خارجی و یا بلیط داخلی سام سیر به این شهر سفر کردید و این هتل را برای اقامتتان انتخاب کردید در اتاقتان به خدماتی چون اینترنت بیسیم پرسرعت، تهویه مطبوع، ملحفههای تمیز و تلویزیون ال سی دی که بیشتر کانالهای جهانی را پوشش میدهد دسترسی خواهید داشت. در این هتل سرویس حمام و دستشویی از تجهیزات مدرنی برخوردار هستند. خدماتی دیگر چون سشوار، تلفن و یخچال کوچکی در اتاقهای این هتل در اختیار مسافران قرار داده خواهد شد.

 

در صورتیکه در طول اقامت در این هتل به خدمات جدید احتیاج پیدا کردید میتوانید با مراجعه به میز پذیرش و با پرداخت هزینه اضافه از خدمات بهرهمند شوید و مورد استفاده قرار دهید. در این هتل اتاقهای متفاوتی وجود دارد که با توجه نیازتان میتوانید از هرکدام از آنها استفاده کنید.

 

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری برزیل روی لینک تور برزیل کلیک نمایید.

 



نظرتان را بنویسید







منو