روز جهانی هواپیماهای کشوری در هفتم دسامبر (بخش دوم)




 

روز جهانی هواپیما

 

بلیط ارزان هواپیما سام سیر

 

روز جهانی هواپیماهای کشوری در هفتم دسامبر (بخش دوم)

 

روز 7 دسامبر یک روز مهم در این صنعت میباشد که بیانگر و یادآور میزان اهمیت این صنعت در جهان میباشد. همه ساله تمامی سازمانهای مرتبط به این صنعت بخصوص سازمان ایکائو  در فکر افزایش و بهبود استانداردهای موجود در این صنعت هستند تا مسافرانی که با بلیط هواپیما و با استفاده از بلیط خارجی از این نوع وسیله نقلیه استفاده خواهند کرد کمترین چالش را در سفرات خود داشته باشند و به سلامت به مقاصد خود برسند.

 

هدف از نامگذاری این روز نشان دادن میزان اهمیت این صنعت و یادآوری آن به جهانیان بوده است. امروزه هواپیماها از نظر اجتماعی و اقتصادی از اهمیت خاصی برخوردار هستند و افراد زیادی با استفاده از خرید بلیط هواپیما و با بلیط خارجی از خدامت این غولهای اهنی پرنده استفاده میکنند. بیشترین و اساسیترین نقش را در این روز سازمان ایکائو بازی خواهد کرد و همین امر سبب میشود تا در تمامی جهان و تمامی قارهها حس همکاری برای افزایش کارایی و بهبود صنعت حمل و نقل هوایی  و همچنین افزایش آگاهی افراد در این باره بوجود آید. تا مسافرانی که با این وسیله نقلیه و با استفاده از بلیط ارزان هواپیما و بلیط خارجی به سفر با این غول پرنده میپردازند با امنیت خاطر بیشتر به مقاصد مورد نظرشان برسند.

 

تمامی این کارها برای افزایش آگاهی افراد مختلف جامعه و همچنین دسترسی راحتتر به این نوع وسیله نقلیه خواهد بود. سازمان ملل به همراهی کشورهای مختلف جهان به تصویب دستورالعنلی در سال 2030 پرداخته است که طبق این مصوبه دوران نوینی را در عرصه توسعه پایدار جهانی آغاز خواهد کرد. یکی از مهمترین مزیتهای حمل و نقل هوایی این است که توسط آنها تمامی قارههای جهان به یکدیگر متصل شدهاند و مسافران میتوانند به سادگی با استفاده از بلیط خارجی و بلیط ارزان هواپیما در بین قارهها جابجا شوند.

 

خرید بلیط خارجی ارزان

 

سازمان ایکائو هر پنج سال یک بار به مناسبت سالگرد تاسیس این نهاد موضوعی خاص را برای جشن سالگرد تعیین خواهد کرد تا توجه جهانیان را به آن موضوع خاص معطوف و اهمیت آن را به همگان گوشزد کند. از اینرو با افزایش توجهات جهانی به سمت اهمیت این صنعت، افراد و سازمانهای بسیاری در افزایش و بهبود عملکرد هواپیما قدمهای موثری را برداشتهاند. تمامی این فعالیتها برای بوده که بشر در زمان استفاده از این وسیله نقلیه با استفاده از بلیط خارجی و گاها بلیط ارزان هواپیما با کمترین چالش روبرو باشد و در کمترین زمان و با بهترین نوع کیفیت به مقصد خود برسد.

 

 

سمبلهای ایکائو در این روز

 

در این روز معمولا میتوان نشان مخصوص ایکائو را در بیشتر تبلیغاتی که در سراسر جهان پخش میشود دید. نشان این سازمان شباهت زیادی به نشان سازمان ملل متحد دارد. در این نشان دوبال هواپیما دیده میشود که همین موضوع وجه تمایز این نشان با نشان سازمان ملل متحد بوده است.

 

 

نقش افراد مختلف در این روز

 

سازمان ایکائو با همکاری و همراهی دولتها، سازمانها، شرکتها و افراد مختلف انواع مختلف رویدادها را بررسی و پیگیری خواهد کرد. تمامی این فعالیتها و همکاریها برای پیشرفت در این صنعت میباشد که این سازمان در این راستا میتواند گامهای کوچک و یا بلندی بردارد تا مسافرانی که با استفاده از بلیط ارزان هواپیما برای رسیدن مقصدشان از این وسیله استفاده میکنند از رضایت بیشتری برخوردار باشند.

 

این روز به شکلی بینالمللی برگزار خواهد شد و بسیاری از کشورها ماندد آفریقای جنوبی در این به فعالیتهایی مانند برگزاری سمینار، حرکتهای اجتماعی، سخنرانیهای متنوع و فعالیتهای آموزشی و بسیاری از فعالیتهای متنوع دیگر خواهند پرداخت. بدلیل حضور کشورهای مختلف در این اجلاس این روز از اهمیت خاصی برخوردار خواهد بود.

 

 

نکاتی در مورد خطوط هوایی بین المللی

 

  • در سال 2015 حدود 27352 فروند هواپیما در ناوگان هواپیمایی کشوری جهان حضور داشتند.
  • بصورت میانگین در هر دقیقه بین 500 تا یک میلیون نفر از هواپیما با استفاده از بلیط ارزان هواپیما استفاده میکنند و به مقصد مورد نظرشان میروند.
  • هواپیمای747 که ساخته شرکت هواپیمایی بوئینگ میباشد یکی از بهینهترین هواپیماها در این ناوگان میباشد و ممکن است از خودرو شما بهینهتر بنزین مصرف کند.
  • قدیمیترین هواپیمایی که در همچنان در ناوگان هوایی حضور دارد و مسافران را به مقاصد مورد نظرشان میرساند هلندی میباشد که از سال 1919 تا کنون در حال پرواز میباشد.
  • جالب توجست سفرهای هوایی امنترین راه مسافرت میباشند.
     

    برای مشاهده چارترهای لحظه آخری آنلاین با تخفیف 8%، روی بلیط هواپیما کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو