رزرو تور تایلند در زمستان




رزرو تور تایلند در زمستان به مقصد پوکت

رزرو تور تایلند در زمستان

 

 

آغاز سفر زمستانی به پوکت

 

زمستان زیباترین و مناسب‌ترین فصل برای سفر به پوکت جزیره‌ای رؤیایی می‌باشد. تایلند به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین مقاصد توریستی دنیا، جزایر و شهرهای دیدنی دیگری را در خود جای‌داده است. سفر زمستانی به پوکت با طبیعت استوایی شکل دیگری از سفر را به توریست ماجراجو می‌چشاند.

 

پوکت یکی از بزرگ‌ترین جزایر توریستی غربی در تور تایلند به شمار می‌آید.

 

 

Kata Noi Beach

 

در ساحل اختصاصی کاتا نوئی قدم بزنید، ریلکس کنید و در بهترین فصل سال، نوامبر تا آوریل تن خود را به آب بزنید، از سکوت این ساحل لذت ببرید که از این فرصت‌ها در شهرهای شلوغ و دورمانده از ساحل کمتر پیش می‌آید.

بیشتر سفرهای زمستانی به مناطق استوایی و شرق آسیا مانند سفر به تایلند برای رسیدن به آرامش جسم و روح آغاز می‌شود.

 

 

سفر به پوکت و بازدید از مجسمه‌ی بودا بزرگ

 

بر بلندی تپه Nakkerd  تمثیل بودا به ارتفاع 45 متری قرار دارد، جنس این پیکره از مرمری است که زیر نور آفتاب پوکت مثل چشمان شما برق می‌زند! در کنار این مجسمه و در نوک تپه، چشم‌اندازی کلی از پوکت خواهید داشت، اینجا معبد سکوت و تعمق به همراه زوزه باد خواهد بود.

 

 

پوکت از نگاه Karon

 

وقتی در جنوب ساحل کاتا نویی نشسته‌اید، سام سیر و این مقاله را بخاطر می‌آورید، گفته‌شده که یکی از بهترین چشم‌اندازهای پوکت را از ورای این نشیمن خواهید داشت، دریای آندامان ازیک‌طرف و تپه‌های استوایی پوکت از طرفی دیگر بی‌نظیر است! تور تایلند می‌تواند چندین بخش داشته باشد ولی حتماً بخشی از آن را به سفر به پوکت اختصاص دهید.

 

 

در برنامه تور تایلند بازدید از Wat Chalong  فراموش نشود!

 

بیش از یک قرن از محبوبیت بنای وت کالونگ از در چشم توریست‌ها می‌گذرد. در بدو ورود به این معبد با دو مجسمه از مردهایی مسن مواجه می‌شوید که هرکدام داستان‌های خود را دارند، پیکره بودا و تصاویر مرتبط دکوراسیون داخلی و خارجی این بنا را تشکیل می‌دهند.

 

 

گشت‌وگذار و خرید در بازار شبانه پوکت

 

حتماً شما هم از گشت‌وگذار در بازار و خرید در سفر لذت می‌برید، Naka  مارکت یک رویداد محلی دائمی در پوکت می‌باشد. لباس، حیوانات، اجناس قدیمی و میوه از خریدهای کلی این بازار محلی است، اینجا هم باید دلی خرید کنید و قطعاً انتظار یک خرید لوکس یا برند را هم نخواهید داشت! در برنامه تور تایلند علاوه بر سفر به پوکت از جزایر دیگری مانند پاتایا، سامویی، بانکوک و جی‌جی نیز بازدید نمایید.

 

 

Tiger Kingdom

 

گشت‌وگذار در قلمرو ببرها

 

از معدود جاهایی که سام سیر تأکید به بازدید ازآنجا را دارد، بازدید از قلمرو ببرها می‌باشد، حوالی ساعت 7 شب به ببرها شام می‌دهند تا گرسنگی امان از آن‌ها نبرد. نکته خوبی که درباره اینجا وجود دارد، رستوران‌ها هستند، یکی از آن‌ها به‌گونه‌ای طراحی‌شده که در حین صرف غذا، چشم‌انداز دیدن زندگی و حال و احوال روزانه ببرها را هم خواهید داشت.
من به هماهنگی تمام اتفاق‌های دنیا معتقد هستم. یکی از دلایل توریست‌ها در سفر به تایلند، بازدید از حیات‌وحش و حیوانات این منطقه استوایی است.

 

 

لذت آشپزی پوکت

 

شاید شنیده و یا دیده باشید که غذاهای تایلندی در دنیا پرطرفدار هستند، ترکیب مواد اولیه یک خوراک پوکتی از سبزیجات و موجودات دریایی است، شاید یکی از سلامت‌ترین رژیم‌های غذایی در یک بشقاب تایلندی پیدا شود، حضور در کارگاه‌های آشپزی غذاهای تایلندی به یکی از جذابیت‌های توریستی این منطقه تبدیل‌شده و از همه جای دنیا، به‌ویژه اروپا مخاطب خود را به سمت خود جذب می‌کند. در برنامه تور تایلند، علاوه بر تفریحات هیجانی و بازدید از معابد و مناظر طبیعی، حتماً غذاهای متنوع تایلندی را نیز امتحان کنید.

 

 

امضا هنرپیشه‌ی محبوب خود در ساحل Surin

 

یکی از پاتوق‌های معروف برای هنرپیشه‌ها و اشخاص مشهور دنیا، ساحل سورین می‌باشد تا جایی که ممکن است از شما هم اشتباهی امضا گرفته شود و یا اینکه از شما دعوت شود در سلفی دیگران حضورداشته باشید!

 

 

تا زمستان تمام نشده سفر به پوکت برنامه‌ریزی کنیم!

 

دست بجنبانید و تصمیم خود را برای سفر زمستانی به پوکت یکسره کنید، مگر نه اینکه در یکی از خوش آب‌وهواترین فصل‌های سفر به تایلند قرارگرفته‌ایم! پس منتظر چه چیزی هستید؟ سام سیر برنامه پیشنهادی فراتری را علاوه بر رزرو هتل، رزرو تور تایلند و یا خرید بلیط هواپیما را برای شما دارد.
 

 

برای برنامه ریزی و رزرو تور تایلند کلیک کنید.

 



نظرتان را بنویسید







منو