آشنایی با بهترین هواپیماهای مسافربری موجود در جهان (بخش دوم)




بهترین هواپیماهای مسافربری

بلیط خارجی سام سیر

آشنایی با بهترین هواپیماهای مسافربری موجود در جهان

 

هواپیمای بوئینگ 787

این هواپیما که یکی از سریعالفروشترین هواپیماهای جهان میباشد یکی دیگر از هواپیماهایی است که در صف انتخاب بهترین هواپیمای جهان قرار گرفته است و همه ساله هزاران مسافر را با انجام پروازهایی امن به مقاصد مورد نظرشان خواهد رساند.

 

این هواپیما که توانایی حداقل 210 مسافر و حداکثر 330 مسافر در هر نوبت پروازی را دارا میباشد از سال 2011 به تولید انبوه رسید و مورد توجه بسیاری از شرکتهای هواپیمایی نیز قرار گرفته است. از ویژگیهای منحصر بفرد این هواپیما آن است که توسط تیم مسئول ارتقا همواره دچار تغییرات اساسی و تکاملی خواهد شد و در انجام همین تغییرات در زمانی نه چندان دور تصمیم گرفته شد تا مدل باری این هواپیمای مسافربری نیز ساخته شود و به بازار جهانی عرضه شود.

 

 این هواپیما بیشترین بازخورد مثبت را از ایرلاینهای آسیایی و شرکتهای هواپیمایی ژاپنی را داشته است و بیشترین فروش این هواپیما نیز مربوط به همین مناطق بوده است.

 

از این نسل از بوئینگ 9 سری ساخته و روانه بازار جهانی شده است که برای انواع سفرها از آنها استفاده میشود و مسافران میتوانند با خرید بلیط هواپیما از این نوع هواپیما استفاده کنند و به پرواز خارجی و یا پرواز داخلی با این هواپیما بپردازند و به مقاصد مورد نظرشان برسند.

 

در طراحی و ساخت این هواپیما برای بخش بدنه از کامپوزیت استفاده شده است که در سری از آن مشکلات موجود در این هواپیما برطرف شده است و هر سری از این هواپیما نسبت به سری قبلی خود ارتقای محسوسی را تجربه کرده است.

 

با توجه به اخبار منتشر شده از این شرکت سازنده هواپیما سری 10 از این نوع هواپیما نیز به زودی وارد بازار جهانی خواهد شد. به دلیل خصوصیات منحصربفردی که در این نوع هواپیما وجود دارد این هواپیما به سریعالفروشترین هواپیما در جهان تبدیل شده است و در بسیاری از ایرلاینها میتوان این هواپیما را مشاهده کرد.

 

 شرکت بوئینگ با توجه به برآوردهای انجام شده سفارش ساخت 800 فروند از این نوع هواپیما را دریافت کرده است. شرکت هواپیمایی نیپون ایرلاینز که شرکتی ژاپنی میباشد 55 هواپیما از این نوع را سفارش داده است تا از آنها برای جابجایی افرادیکه با خرید بلیط هواپیما قصد انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی دارند را به مقاصد خود برسانند و از این حیث رکورددار میباشد.

 

هواپیمای کریستال اسکای

این هواپیما که عنوان لوکسترین هواپیما جهان را به خود اختصاص داده است مانند دو هواپیمای بالا در زمره کاندیدای بهترین هواپیمای جهان قرار گرفته است. همه ساله افراد زیادی که با خرید بلیط هواپیما به انجام پرواز داخلی و پرواز خارجی میپردازند از این نوع هواپیما استفاده خواهند کرد.

 این هواپیما که طراحی آن با توجه به بوئینگ 777 صورت گرفته است در هر نوبت پروازی میتواند 80 مسافر را جابجا کند و مقاصد مورد نظرشان برساند.

 

در طراحی و ساخت این هواپیما از صندلیهای مخصوص و بسیار راحتی استفاده شده است تا مسافرانی که با خرید بلیط هاپیما قصد انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی ارزان را دارند با احساس آرامش و راحتی بیشتری به مقصدشان برسند.

 

علاوهبر این برای رفاه حال مسافران در این هواپیما سالن ناهار خوری مجزا قرار گرفته است که در طول سفر مسافران میتوانند از آن بهرهمند شوند. داشتن خصوصیات منحصر بفرد و راحتی بسیاری که در این هواپیما در اختیار مسافران قرار داده میشود این هواپیما را به یک هتل 5 ستاره لوکس تبدیل کرده است.

 

در رستوران این هواپیما از آشپزی ماهر و حرفه استفاده شده است که برای مسافران غذاهای خوشمزه و به شکلی حرفه طبخ میکند. در صورتیکه بخواهید با این هواپیما سفر کنید باید چیزی حدود 18 هزار دلار پرداخت نمائید که مبلغ قابل توجهی میباشد

 

واقعیت های عجیب و غریب در پرواز خارجی و داخلی

 

 در صورت استفاده از این هواپیما در زمان ورود به این وسیله نقلیه لوکس مبلمانهای راحت و مجللی را خواهید دید. این هواپیما لوکسترین هواپیمای موجود در کره زمین تا به امروز میباشد که میتواند یک سفر آرام و لذتبخشرا به شما هدیه کند.

 

برای مشاهده چارترهای لحظه آخری آنلاین با تخفیف 8%، روی خرید بلیط هواپیما کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو