پل الکساندر سوم یکی از جاذبه‎های گردشگری پاریس(بخش اول)




 

پل الکساندر سوم پاریس

 

بلیط هواپیما سام سیر

 

 

آشنایی با پل الکساندر سوم یکی از جاذبه‎های گردشگری پاریس

 


پاریس شهری بزرگ است که در کشور فرانسه قرار گرفته است و دارای جاذبههای گردشگری فراوانی میباشد. با توجه به وجود این جاذبههای گردشگری همه ساله هزاران گردشگر با استفاده از تور فرانسه و با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی به این شهر بینظیر سفر میکنند. یکی از جاذبههای زیبایی که در این شهر وجود دارد پل الکساندر سوم میباشد.

 

این پل یکی از آثاری که از طراحی و معماری خاص و منحصربفرد بهره میبرد. در ادامه به بررسی دقیقتر این پل که یکی از جاذبههای اصلی موجود در شهر پاریس میباشد خواهیم پرداخت. همه ساله افراد زیادی در طول سفرشان به این شهر با استفاده از تور فرانسه  از این مکان گردشگری دیدن بعمل خواهند آورد.

 

این پل را میتوان بعد از برج ایفل دومین نماد شهر پاریس دانست که زیباترین و معروفترین اثر تاریخی موجود در این شهر نیز محسوب میشود. در صورتیکه به شهر پاریس با استفاده از تهیه تور فرانسه و با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی سفر کردید پیشنهاد میشود حتما از این اثر گردشگری در طول سفرتان دیدن کنید.

 

برای اطلاع از قیمت تور فرانسه می توانید به سایت آژانس هواپیمایی سام سیرز مراجعه کنید.

 

در طراحی و ساخت این پل مجسمههایی قرار داده شدهاند که در هنگام قدم زدن برروی این پل کاملا در دید میباشند و همین امر سبب خاص و منحصر بفرد شدن این پل شده است. ساخت و بکارگیری این مجسمهها برروی پل الکساندر سوم سبب شده تا چشماندازی بینظیر برروی این پل بوجود آید که برای دیدن آن هزاران گردشگر از سراسر جهان با استفاده از تور فرانسه و با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی به این شهر سفر کنند.

 

رود سن که از میان این شهر بزرگ عبور میکند یکی از پر آبترین رودهای موجود در این منطقه میباشد که پلهای بسیاری برروی آن زده شده که از مهمترین پلهای آن پل الکساندر سوم میباشد که بدلیل قدمت و طراحی خاصی که در ساخت آن بکار برده شده است بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در صورتیکه با استفاده از تور فرانسه سام سیر و با انجام پرواز خارجی و یا پرواز داخلی به این شهر سفر کردید و به دنبال مکانی مناسب برای عکاسی در پاریس میگردید مطمئنا این پل میتواند بهترین مکانی برای شما که میتوانید در آن عکسهایی منحصربفرد و خاصی را ثبت کنید.

 

این پل که برای تسهیل کردن عبور و مرور برروی رود سن در سال 1896 طراحی و ساخته شد به پل الکساندر سوم شهرت پیدا کرده و به یکی از جاذبههای گردشگری مشهور و بینظیر این شهر تبدیل شده است بطوریکه همه ساله افراد زیادی با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی به این شهر سفر میکنند تا این پل و زیباییها موجود در آن را از نزدیک مشاهده کنند.

 

این پل در مسیر خیابان شانزه لیزه به سمت برج ایفل و بلعکس قرار گرفته است که گردشگرانی که قصد دارند از این خیابان به سمت برج ایفل و یا بلعکس حرکت کنند مجبور خواهند بود از این پل عبور کنند و در میان راه از این جاذبه زیبای گردشگری موجود در این منطقه از پاریس نیز دیدن کنند. پل الکساندر سوم پلی بزرگ بوده که دارای دو لاین برای رفت و  آمد اتومبیل، دو لاین برای عبور و مرور دوچرخه و دو لاین برای پیادهروی در آن در نظر گرفته شده است.

 

با نزدیک شدن به این بیشتر میتوانید زیباییهای منحصربفرد بکار رفته در این پل را مشاهده کنید و از آنها لذت ببرید. این پل میتواند مکان مناسبی برای سپری کردن لحظاتی باشد که سپری کردن آنها سبب آرامش و لذت خواهد شد. پیشنهاد میشود در طول سفرتان به این شهر حتما به دیدن این جاذبه فوقالعاده موجود در پاریس بروید و از دیدن آن لذت ببرید.

 

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری فرانسه روی لینک تور فرانسه کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو