پل الکساندر سوم یکی از جاذبه‎های گردشگری پاریس(بخش دوم)




 

پل الکساندر سوم پاریس

 

بلیط داخلی سام سیر

 

آشنایی با پل الکساندر سوم یکی از جاذبه‎های گردشگری پاریس
 

 

پاریس از شهرهای جهان است بدلیل داشتن جاذبههای گردشگری فراوان در بین جهانیان شهره میباشد و برای دیدن این شهر همه ساله هزاران نفر با استفاده از تور فرانسه  و با خرید بلیط هواپیما به این شهر سفر میکنند. وجود تلفیقی از اثار گردشگری تاریخی و مدرن این شهر را به یم مقصد گردشگری بینظیر تبدیل کرده است که برای دیدن آن میتوانید با استفاده از تور فرانسه و با تهیه بلیط خارجی به این منطقه سفر کنید.

 

یکی از جاذبههای گردشگری که در این شهر وجود دارد و بعد از برج ایفل آن را میتوان نمادی از این شهر دانست پل الکساندر سوم میباشد. این پل به دلیل داشتن زیباییهای منحصربفرد و معماری خاصی که در ساخت این پل استفاده شده است مورد توجه جهانیان قرار گرفته است و افراد زیادی برای دیدن آن با استفاده از تور فرانسه و با خرید بلیط هواپیما به این شهر سفر میکنند. در ادامه به بررسی و ارائه جزئیات بیشتری در رابطه با است پل که یکی از زیباترین جاذبههای تاریخی موجود در این شهر میباشد خواهیم پرداخت.

 

این پل که در بین دو جاذبه گردشگری مهم موجود در این شهر یعنی خیابان شانزه لیزه و برج ایفل قرار گرفته است و برای رفتن از هرکدام از این جاذبهها به سمت دیگری باید از این پل استفاده شود به منظور انجام و برگزاری نمایشگاههای بزرگ در این شهر ساخته شد. البته ساخت این پل در عبور و مرور تیز تاثیراتی داشته و ساکنان بومی این منطقه راحتتر از روی رود سن که یکی از پرآبترین رودهای موجود در این شهر میباشد عبور خواهند کرد. همه ساله هزاران نفر با استفاده از تور فرانسه و با خرید بلیط هواپیما و بلیطخارجی به این شهر سفر میکنند و در طول سفرشان از این جاذبه گردشگری نیز دیدن بعمل خواهند آورد.

 

برای برگزاری نمایشگاه یونیورسل در سال 1900 از این پل زیبا استفاده شد بود که این نمایشگاه یکی از بزرگترین نمایشگاههای برزگزار شده در آن زمان میبوده است. برگزاری این نمایشگاه را میتوان یکی از مهمترین رویدادهای اروپا دانست و از شهرت جهانی برخوردار میباشد. در آن زمان افراد زیادی با استفاده از تور فرانسه و با خرید بلیط هواپیما و بلیط خارجی برای شرکت در این نمایشگاه راهی پاریس شده بودند. این پل توسط طراحان و معمارانی طراحی و ساخته شد که قصد داشتند به ساخت یک نماد ماندگار در این شهر دست بزنند که بیانگر تاریخ و هنر معاصر موجود در این کشور بوده باشد.

 

به جرعت میتوان این اثر معماری و هنری زیبا را یکی از زیباترین جتذبههای گردشگری موجود در اینم شهر دانست که برای دیدن آن میتوانید با خرید بلیط هواپیما و بلیط خارجی به شهر پاریس سفر کنید و از نزدیک شاهد زیباییهای بکار گرفته شده در این اثر زیبای معماری باشید و از دیدن آن لذت ببرید. برای ساخت این پل زمان و هزینه بسیاری صرف شده بطوریکه با دیدن آن تصور میکنید وارد موزهای سرباز شدهاید که با دیدن آن تمامی تاریخ و هنر معاصر فرانسه در مقابلتان قرار میگیرد. در ساخت این پل از جزئیات بسیاری استفاده شده است که همین موضوع سبب خاص و منحصربفرد شدن این پل در بین تمامی پلهای ساخته شده برروی رود سن شده است.

 

این پل را در طول 160 متر و عرض 60 متر طراحی و ساختهاند که در ساخت آن از یک قوس نسبتا بزرگی استفاده شده است که وجود این قوس خود یکی از جاذبه3های معماری بکار برده شده در این سازه میباشد که نظر معماران و طراحان زیادی را به خود جلب کرده است و برای دیدن آن با تهیه بلیط خارجی به شهر پاریس سفر میکنند.

 

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری فرانسه روی لینک تور فرانسه کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو