نبایدهایی که در سفر به پاریس باید رعایت کرد. (بخش اول)




 

نبایدهای سفر به پاریس

 

تور فرانسه سام سیر

 

نبایدهایی که در سفر به پاریس باید رعایت کرد. (بخش اول)

 

پاریس از زیباترین و توریستیترین شهرهای فرانسه میباشد که همه ساله افراد زیادی با استفاده از تور فرانسه برای دیدن جاذبههای موجود در این شهر به این منطقه از جهان سفر میکنند. در این آثار تاریخی و گردشگری بسیاری وجود دارد که این شهر را به یک شهر زیبا و  جذاب تبدیل کرده است. در این سفر بایدها و نبایدهایی وجود دارد که در طول سفر بهتر است از آنها پیروی کرد تا در طول این سفر مشکلی برایتان پیش نیاید و بیشترین لذت را از این سفر ببرید.

 

در ادامه به ارائه برخی از نبایدها در این شهر خواهیم پرداخت که در صورت سفر به این شهر با استفاده از تور فرانسه و با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی بهتر است که آنها را رعایت کنید و از انجام آنها در طول سفرتان خودداری بعمل آورید.

 

 

بدون داشتن بلیط سوار وسایل نقلیه عمومی نشوید.

 

در برخی از شهرهای بزرگ اروپایی برای خروج از ایستگاه باید بلیط معتبر داشته باشید تا با استفاده از آن بتوانید از درهای خروجی ایستگاه خارج شوید. در پاریس از این سیستم استفاده نمیشود و همین موضوع ممکن است شما را وسوسه کند تا در سفرتان به این شهر با تور فرانسه و با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی بدون بلیط از این وسایل عمومی استفاده کنید که بشدت توصیه میشود هرگز اینکار را انجام ندهید زیرا اگر متوجه این موضوع بشوند شما را به پرداخت جریمهای سنگین محکوم خواهند کرد.

 

 

تصور نکنید همه انگلیسی بلد هستند.

 

همانطور که گفته شد پاریس یکی از شهرهای بزرگ گردشگری در جهان میباشد که همه ساله افراد زیادی با استفاده از تور فرانسه و با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی به این شهر سفر میکنند از این رو فرهنگ این شهر با این گردشگرام آمیخته شده است. بسیاری از افرادی که در این شهر سکونت دارند قادرند تا حدودی انگلیسی صحبت کنند و بتوانید با آنها ارتباط برقرار کنید.

 

اما یکی از نبایدها این است که با این پیش فرض که همه انگلیسی را به خوبی در این کشور میفهمند و صحبت میکنند به این شهر سفر نکنید. بهتر است قبل از سفر به این منطقه کمی در مورد زبان این شهر دانش کسب کنید و چند کلمهای را بیاموزید تا در طول سفرتان با تور فرانسه و با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی به این شهر دچار مشکل در برقراری ارتباط با دیگران نشوید.

 

 

روی زمانبندی مترو حساب نکنید.

 

پاریس شهری شلوغ است و همین موضوع سبب میشود برای جابجایی در سطح شهر وقت زیادی را از دست بدهید. با توجه به این موضوع بهترین گزینه برای انجام سفرهای شهری و فرار از ترافیک استفاده کردن از مترو میباشد. موضوعی که باید در استفاده از این وسیله نقلیه عمومی در نظر داشته باشید این است که هرگز روی زمانبدی مترو حساب نکنید و این موضوع بستگی بسیاری به خطی که در حال استفاده از آن هستید نیز دارد. 

در این شهر خطوط جدید مترو وجود دارد که در صورت سفر به این شهر با تور فرانسه و انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی سام سیر میتوانید از آنها استفاده کنید و با مشکلات کمتری روبرو شوید. بهتر است در طول سفرتان در زمانهایی که از مترو استفاده میکنید زمان خود را به شکلی مدیریت کنید تا دچار مشکل نشوید.

 

 

همراه داشتن پول خورد

 

بهتر است در سفر به این شهر با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی همواره پول خورد به همراه داشته باشید. زیرا یکی از جاذبههای موجود در این شهر شکم گردی است. خوردن شیرینیها خوشمزه و لذیذ میتواند لذت این سفر را دوچندان کند. برای خرید این خوراکیها بهتر است پول خورد استفاده کنید.

 

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری فرانسه روی لینک تور فرانسه کلیک نمایید.

 



نظرتان را بنویسید







منو