آشنایی با شهر سالامانکا در اسپانیا (بخش اول)




 

شهر سالامانکا اسپانیا

 

بلیط هواپیما سام سیر

 

معرفی شهر سالامانکا در اسپانیا

 

 

کشور اسپانیا بدلیل داشتن جاذبههای گردشگری فراوانی که در خود دارد مورد توجه افراد زیادی قرار دارد و همه ساله افراد زیادی با استفاده از تور اسپانیا برای دیدن جاذبههای گردشگری موجود در این منطقه از جهان وارد این کشور میشوند. یکی از شهرهای این کشور که با نام شهر طلایی نیز شهر ت دارد شهر سالامانکا میباشد. همه ساله هزاران گردشگر با استفاده از تور اسپانیا و با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی به این شهر سفر میکنند و از مناظر و جاذبههای گردشگری که در این شهر وجود دارد دیدن بعمل میآورند. این شهر در نزدیکی مادرید یکی از شهرهای بزرگ کشور اسپانیا میباشند که مسافران میتوانند از آن به دیدن شهر سالامانکا بروند و از سپری کردن لحظاتشان در آن منطقه لذت ببرند.

 

دانشگاه و کلیساهایی که در این منطقه وجود دارد همواره مورد توجه جهانگردانی بوده است که با استفاده از تور اسپانیا و با انجام پروز داخلی و یا پرواز خارجی به این منطقه سفر کردهاند. یکی از مزیتهای این شهر نزدیک بودن آن به شهر مادرید میباشد و با توجه به این موضوع گردشگران به راحتی میتوانند به آن دسترسی داشته باشند و از دیدن جاذبههای گردشگری موجود در آن لذت ببرند. در ادامه به معرفی بیشتر این شهر و جاذبههای گردشگری که در آن وجود دارد خواهیم پرداخت در صورتیکه تمایل دارید با استفاده از تور اسپانیا و با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی به این منطقه سفر کنید در ادامه با ما همراه باشید.

 

می توانید برای مشاهده قیمت تور اسپانیا به سایت سام سیر مراجعه کنید.

 

 

تاریخچه این شهر

 

کارتاژیها در حدود 3 قرن پیش از میلاد مسیح این شهر را فتح کردند و بعد از آن این شهر تبدیل به شهر رومیها شد. در قرن یازدهم مورها توانستند این شهر را تصاحب کنند و برآن حکمفرمایی بنمایند. با توجه به اتفاقاتی که در طول سالها در این منطقه از کشور اسپانیا بوقوع پیوسته است سبب شده تا این شهر همواره دستخوش حوادث گوناگونی شود که تغییراتی را در آن بوجود میآورده است. البته  با توجه به این نوع تغییراتی که در این شهر رخ میداده میتوان آثار باستانی و جاذبههای گردشگری بسیاری را که از آن زمانها به جای مانده است را مشاهده کرد. با توجه به قدمت تاریخی این منطقه افراد زیادی که به تاریخ ملل مختلف علاقهمند هستند با استفاده از تور اسپانیا سام سیر و با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی به این شهر سفر میکنند تا آثار باستانی به جای مانده از امپراطوریهای مختلف موجود در آن را از نزدیک مورد بازدید قرار دهند. در این شهر دانشگاهی ساخته شد که با ورود دانشجویان به آن سبب شد تا جنب و جوشی بیشتر در این شهر بوجود آید و افراد بیشتری به این منطقه سفر کنند.

 

این دانشگاه یکی از بهترین و قدیمیترین دانشگاههای موجود در اروپا میباشد که از اعتبار زیادی برخوردار بوده است. در صورتیکه در سطح این شهر به گشت و گذار بپردازید ساختمانهای مختلفی را مشاهده خواهید کرد که هرکدام از انها از یکی از سبکهای معماری رایج در این منطقه پیروی کرده است. سبکهایی که در این منطقه قابل مشاهده میباشند معماری رومانسک، گوتیک، موریش، رنسانی و باروک میباشند. همه ساله افراد زیادی با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی به دیدن این شهر میآیند تا از جاذبههای گردشگری موجود در این منطقه از نزدیک دیدن کنند. این منطقه به دلیل داشتن سبکهای مختلف معماری مورد توجه بسیاری از معماران و طراحان از سراسر جهان قرار گرفته است که این افراد برای آشنایی بیشتر با این نوع سبکها و همچنین الگو گرفتن از آنها به این منطقه از کشور اسپانیا سفر میکنند. پلازا مایور یکی از جاذبههای گردشگری موجود در این منطقه میباشد که بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

 

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری اسپانیا روی لینک تور اسپانیا کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو