روش هایی برای کنار هم نشستن اعضای خانواده‌ در هواپیما (بخش اول)




 

کنار هم نشستن خانواده‌ ها در هواپیما

 

بلیط هواپیما سام سیر

 

 

آشنایی با روش هایی برای کنار هم نشستن اعضای خانواده‌ در هواپیما

 

 

مسافرت با هواپیما برای خانواده‌هایی که قرار است با فرزندانشان به مسافرت بروند یکسری دغدغه‌هایی برای والدین وجود دارد. آن‌ها قبل از خرید بلیط هواپیما برای یک پرواز داخلی یا خارجی مدام به این موضوع فکر می‌کنند که صندلی های فرزندانشان در کنار خودشان باشد.

 

اگر صندلی فرزندان در کنار والدین اشان نباشد اوضاع وخیمی به وجود می‌آید. در این مطلب قصد داریم شما را با یکسری روش‌ها آشنا کنیم تا بتوانید با رعایت آن‌ها در کنار اعضای خانواده خود بنشینید.

 

 

ایمنی کودکان در پرواز

 

 

لیزا داوتن (Lisa Doughten) در یکی از خاطرات سفر خود این‌گونه می‌گوید: هیچ‌وقت سفر به جزایر تورکس و کایکوس که در تاریخ فوریه‌ی ۲۰۱۹  بود را فراموش نخواهم کرد. این سفر را به دلیل مشاهده‌ی ساحل‌های سفید و آسمان آبی آن جزیره فراموش نکرده‌ام بلکه به خاطر استرس‌های زیادی که در طول پرواز تحمل کرده‌ام را فراموش نکرده‌ام.

 

بااینکه این فرد جزو افراد باتجربه در سفر به‌حساب می‌آید و برای همه‌ی سفرهایش از مدت‌ها قبل خرید بلیط هواپیما برای پرواز داخلی یا خارجی انجام می‌دهد. برای این سفر نیز طبق روال همیشگی اقدام کرد اما در هنگام چک‌این و دریافت کارت پرواز ناگهان متوجه شد که هر یک از اعضای خانواده‌اش باید در صندلی متفاوت بنشینند.

 

نکاتی برای خرید بلیط هواپیما سام سیر

 

به همین خاطر این مادر که دارای دو فرزند دوقلو دارد از این خبر به‌شدت ناراحت شد.

 

لیزا و همسرش بعد از صحبت با مهمانداران هواپیما توانستند جای خود را با برخی از مسافران جابه‌جا کنند و با این کار لیزا توانست در کنار فرزندانشان بنشیند و همسرش نیز در صندلی پشت سر آن‌ها نشست.

 

بااین‌وجود او می‌گوید که شروع این سفر استرس زیادی را به من وارد کرد.

 

 

سفر هوایی

 

 

لیزا برای اینکه بتواند در طول پرواز داخلی یا خارجی در کنار فرزندانش بنشیند مجبور شد با تحمل استرس و نگرانی از دیگر مسافران درخواست جابه‌جایی کند. او در رابطه با این موضوع این‌گونه می‌گوید:

 

بسیار ظالمانه است که شرکت‌های هواپیمایی، از خانواده‌ها انتظار دارند که در کنار اعضای خانواده‌شان نشینند.

 

بنابراین همه افراد بعد از خرید بلیط هواپیما برای خود و افراد خانواده‌شان باید در طول پرواز داخلی یا خارجی در کنار اعضای خانواده‌شان بنشینند.

 

 

چرا چنین اتفاقی می‌افتد؟

 

 

در سطح جهان و در کشورهای گوناگون تلاش‌های زیادی در این زمینه انجام شد تا خانواده‌ها در طول پرواز در کنار هم باشند و این موضوع دوباره اتفاق نیافتد. به‌عنوان نمونه کنگره‌ی ایالات‌متحده‌ آمریکا در تاریخ ژوئیه‌ی ۲۰۱۶، قانونی به اسم (پرواز اعضای خانواده با یکدیگر) را تصویب کرد. با این قانون شرکت‌های هواپیمایی مجبور بودند که حق‌وحقوق خانواده‌هایی که خرید بلیط هواپیما انجام داده‌اند و قرار است با پرواز داخلی یا خارجی سفر کنند رعایت شوند و در کنار هم بنشینند.

 

این قانون به این صورت بود که باید کودکان زیر 13 سال در کنار والدین اشان بنشینند بدون اینکه بابت خرید بلیط هواپیما پول بیشتری پرداخت کنند.

 

بااین‌وجود بیشتر شرکت‌های هواپیما به خانواده‌هایی که می‌خواهند سفر کنند، خرید آنلاین بلیط هواپیما را پیشنهاد می‌کنند. با این کار خانواده‌ها برای اینکه در طول پرواز داخلی یا خارجی بتوانند در کنار اعضای خانواده‌هایشان باشند لازم نیست هزینه‌ی بیشتری بابت خرید بلیط هواپیما بدهند، کافی است برای این کار از طریق اینترنت به‌صورت آنلاین اقدام کنند تا صندلی های کنار هم را برای اعضای خانواده‌ی خود رزرو کنند.

 

بنابراین شما می‌توانید خیلی راحت از طریق سایت آژانس هواپیمایی سام سیر برای رزرو صندلی اقدام کنید. به این صورت که دیگر لازم نیست هزینه‌ی اضافی بابت رزرو چند صندلی کنار هم به شرکت‌های هواپیمایی بدهید.

 

بنابراین تا زمانی که تمام شرکت های هواپیمایی برای خانواده ها اهمیت بیشتری قائل نشده اند برای سفر با کودکان حتما به توصیه های کارشناسان پرواز توجه کنید.

 

برای مشاهده چارترهای لحظه آخری آنلاین با تخفیف 8%، روی خرید بلیط هواپیما کلیک نمایید.

 



نظرتان را بنویسید







منو