کدام جنگل‌ها در اینستاگرام جزو زیباترین جنگل‌های جهان هستند؟




 

زیباترین جنگل‌های جهان

 

بلیط خارجی سام سیر

 

کدام جنگل‌ها در اینستاگرام جزو زیباترین جنگل‌های جهان هستند؟

 

رفتن به جنگل و دیدنی‌های شگفت انگیز آن از جمله چیزهایی است که اکثریت مردم به آن علاقه دارند چون انسان با دیدن زیبایی‌های جنگل احساس تازگی و طراوت می‌کند. اگر می‌خواهید بدانید کدام جنگل‌ها جزو برترین جنگل‌ها در اینستاگرام هستند تا با بلیط داخلی یا بلیط خارجی هواپیما به آن سفر کنید با ما همراه باشید تا شما هم بتوانید عکسی از این جنگل‌ها در صفحه‌ی شخصی خود بارگذاری کنید.دسته بندی این جنگل‌ها بر اساس تعداد هشتگ های اینستاگرامی است که به ترتیب طبقه بندی شده‌اند و توانسته‌اند لیست زیباترین جنگل‌ها را تشکیل دهند.

 

 

۵. جنگل ماسی (Mossy Forest)؛ مالزی

 

جنگلی که در این فهرست رتبه‌ی پنجم را با 64.564 هشتگ به دست آورده است جنگل ماسی در مالزی است. این جنگل زیبا که در استان پاهانگ و در نزدیکی برینچانگ قرار گرفته است دارای خزه‌های در هم تنیده است. جنگل ماسی شامل یک مسیر پیاده روی است که با کفی‌های چوبی پوشانده شده و می‌تواند یکی از بهترین مقصدها برای پیاده روی در طبیعت و ارتفاعات باشد. این مسیر از نزدیکی ورودی جنگل آغاز می‌شود. گفتنی است اگر به ماجراجویی علاقه دارید مسیرهای دیگری نیز وجود دارد که شما را به عمق جنگل می‌برد و یک تجربه‌ی هیجان انگیز و فراموش نشدنی را به شما می‌بخشد.

 

در صورتی که قصد سفر به یک کشور خارجی را دارید می‌توانید مالزی را برای سفر انتخاب کنید و با خرید بلیط خارجی ارزان و سفر به آنجا از این جنگل زیبا هم دیدن کنید اما اگر ساکن مالزی هستید پیشنهاد می‌کنیم با بلیط داخلی از این جنگل ماسی دیدن کنید.

 

 

۴. جنگل بامبوی آراشیاما (Arashiyama) یا جنگل بامبوی ساگانو (Sagano)؛ ژاپن

 

چهارمین رتبه‌ی فهرست اینستاگرام با 83.821 هشتگ به جنگل بامبوی آراشیاما یا جنگل بامبوی ساگانو در کشور ژاپن تعلق دارد. یکی از جذاب ترین چیزهایی که می‌توان در کیوتو دید درخت‌های بامبو هستند که وزارتخانه‌ی محیط زیست ژاپن آن‌ها را به عنوان بخشی از soundscape در نظر گرفته است. soundscape یا همان منظر صوتی به محرک هایی گفته می‌شوند که روی کیفیت فضای سبز تأثیر می‌گذارند.

 

شما زمانی که با بلیط خارجی به دیدن این جنگل می‌روید از هر طرف که آن را نگاه کنید ساقه‌های ضخیم و سبز بامبو را می‌بینید که احساس فوق‌العاده‌ای را در شما ایجاد می‌کند. اگر ساکن ژاپن هستید و تا به حال این جنگل را ندیده‌اید پیشنهاد می‌کنیم هرچه سریع‌تر بلیط داخلی گرفته و از جنگل بامبو دیدن کنید.

 

 

۳. جنگل شروود (Sherwood Forest)؛ انگلستان

 

سومین جنگلی که در این لیست قرار گرفته و توانسته 142.011 هشتگ را به خود اختصاص دهد جنگل شروود در کشور انگلستان است. جنگل شروود یک جنگل قدیمی است که فضایی به مساحت 182 هکتار را به خود اختصاص داده است. یکی از چیزهایی که به جذابیت این جنگل اضافه کرده است این است که خانه‌ی رابین هود افسانه‌ای در این جنگل قرار دارد. جنگل شروود بعد از اینکه در سال 2018 یک مرکز توریستی جدید در آن ساخته شد به یکی از مقاصد اصلی برای گردشگرانی که با خرید بلیط داخلی ارزان و بلیط خارجی سفر می‌کنند تبدیل شد.

 

 

۲. جنگل بارانی آمازون (Amazon Rainforest)؛ برزیل

 

جنگل بارانی آمازون با 197.615 هشتگ در رتبه دوم این فهرست قرار گرفته است. گردشگرانی که با بلیط خارجی یا بلیط داخلی به این جنگل می‌روند قایق رانی در رودخانه خروشان و لذت بردن از حیات‌وحش بی نظیرش شامل حالشان می‌شود. در این جنگل 16.000 گونه درخت و 390 میلیارد درخت منحصر به فرد وجود دارد. گردشگران می‌توانند در حالی که قایق به سمت بالای رودخانه در حرکت است روی باروج استراحت کنند و از محیط زیبای آنجا لذت ببرند.

 

 

۱. جنگل سیاه؛ آلمان

 

رتبه‌ی اول زیباترین جنگل‌های اینستاگرام با 1.489.943 هشتگ به جنگل سیاه آلمان تعلق دارد. آبشار تیبرگ در جنگل سیاه یکی از دیدنی ترین آبشارهای جهان است که همین باعث شده جنگل سیاه هفت برابر بیشتر از رقیبان خود هشتگ داشته باشد. این جنگل زیبا با تنوع گیاهی زیبا و آبشار تیبرگ و رودخانه دانوب و ... به یک مکان شگفت انگیز برای عکاسانی که با بلیط داخلی یا بلیط خارجی به این جنگل آمده‌اند تبدیل شده است.

 

برای مشاهده چارترهای لحظه آخری آنلاین با تخفیف 8%، روی بلیط خارجی کلیک نمایید.

 



نظرتان را بنویسید







منو